אוליבייה רוסטאן לבלמיין יעצב את קולקציית הקפסולה הבאה ל-H&M

הלילה נחשף כי המנהל הקריאייטיבי של בית הקוטור הצרפתי בלמיין וחברם הטוב של קים קרדישאן וקנייה ווסט, הוא זה שיעצב את קולקציית הקפסולה הבאה עם הרשת השוודית האהובה. ההכרזה על השת"פ הגיעה דרך פיד האינסטגרם, כיאה למעצב שהפך את הסלפי לאמנות

מאת  | ‏ 18 מאי 2015
ראוסטן עם קנדל ג'אנר וג'ורדן דאן, אמש, עם פריטים מהקולקציה החדשה (צילום: גטי אימג'ס)

ראוסטן עם קנדל ג'אנר וג'ורדן דאן, אמש, עם פריטים מהקולקציה החדשה (צילום: גטי אימג'ס)

זה זמן מה שאת הניוזים הבאמת מעניינים אנחנו מקבלים דרך פיד האינסטגרם שלנו. משהו במיידיות והנגישות של הרשת החברתית הזו הפך לקורץ יותר ויותר למפרסמים שמעדיפים להגיע ישירות אל קהל הלקוחות שלהם. זה בדיוק מה שקרה לפני שעות אחדות עם הרשת השוודית האהובה H&M, שהכריזה באינסטוש על השת"פ הבא שלה עם המעצב הצעיר הנחשק אוליבייה רוסטאן, המשמש כמנהל הקריאייטיבי של בית האופנה הצרפתי בלמיין.

בתרגיל יח"צ מדויק, הגיע אמש רוסטאן עם חברותיו הדוגמניות קנדל ג'אנר וג'ורדן דאן אל טקס פרסי הבילבורד האמריקאי, כשהם לבושים בפריטים מהקולקציה החדשה. את הסלפי שלהם העלו היישר אל האינסטגרם בצירוף ההאשטג HMBalmaination#, שהפך לפעיל מאותו הרגע, וכך בישרו לעולם על השת"פ הכי מצופה של השנה.

הסלפי שבישר הכל (צילום: אינסטגרם)

הסלפי שבישר הכל (צילום: אינסטגרם)

רוסטאן, שהפך את בלמיין מבית קוטור מסורתי אל חביב דור הסלפי, הודות לקשר החברי שלו עם קים קרדשיאן ומשפחתה (קימייה, כזכור, גם עיטרו את קמפיין האביב של בית האופנה), אמר לעיתונות בתגובה לפרסום, "אני רוצה לדבר עם הדור שלי: זו השאיפה העיקרית שלי כמעצב. H&M נתנה לי הזדמנות יוצאת דופן להכניס את כולם לעולם של בלמיין, לאפשר לכל אחד ליהנות מפיסה מהחלום וליצור HMBalmaination# גלובלי: תנועת "ביחד", אותה מניע האשטאג יחיד. שיתוף הפעולה נראה לי מאוד טבעי: H&M היא מותג שכולם מתחברים אליו. הוא קורא לאחדות, ואני לגמרי בעד".

כמו בכל שנה בעשר שנים האחרונות, H&Mמצליחה לתפוס את המעצב הלוהט של הרגע לכדי קולקציית קפסולה שנחטפת מהמדפים תוך ימים ספורים. אן סופי יוהנסון, היועצת הקראיטיבית של הרשת וזו שאחראית על השתפ"ים המתוקשרים הללו, אומרת על הקולקציה עם ראוסטן כי "אנו שמחים מאוד שבית האופנה בלמיין הוא המעצב האורח שלנו ב-H&M ונרגשים ליצור חוויה אמיתית שתשלב ותאחד בין כולם. השילוב בין רוח הקוטור לבין סגנון הרחוב מעניק לבלמיין סגנון ייחודי – עשיר, ישיר, חושני ואנרגטי. היחסים הקרובים של בית האופנה עם עולם הבידור ותעשיית המוזיקה מוסיפים אלמנט נוסף של הפתעה".

הקולקציה תוצע למכירה החל מה-5 בנובמבר בכ-250 חנויות ברחבי העולם, כולל ישראל, ותכלול ביגוד ואקססוריז לנשים ולגברים.

קנדל עם הבגדים מהקולקציה החדשה (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל עם הבגדים מהקולקציה החדשה (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל וג'ורדן נכנסות לתפקיד (צילום: אינסטגרם)

קנדל וג'ורדן נכנסות לתפקיד (צילום: אינסטגרם)

מתוך קולקציית החורף של בלמיין בעיצובו של ראוסטן. עושר בצבעים וטקסטורות (צילום: גטי אימג'ס)

מתוך קולקציית החורף של בלמיין בעיצובו של ראוסטן. עושר בצבעים וטקסטורות (צילום: גטי אימג'ס)

  • מהמםם!!! איזה כיף לשמוע

    מאת: אורח |‏ 20 במאי 2015 | 12:11
  • מחכה כמו אוויר לנשימה לנובמבר 2015.
    זה לא יאומן !!!!! מצידי יהיה לרכוש את כל קולקציית הקפסולה.

    מאת: רויטל |‏ 18 במאי 2015 | 15:16

השאירו תגובה