מחוך לוהט וחצאית מזארה: דחוף להעתיק את הלוק של סלינה

לצד היותה כוכבת אהובה מאוד ואייקון ביוטי, לאחרונה סלינה גומז נראית ראויה מתמיד גם למעמד של השראת סטייל. האטיטיוד הכיפי והבריא שלה הוא תמיד החלק הכי טוב בלוק, אבל הסלפי האחרון שהעלתה כולל גם נוסחה מוצלחת וטרנדית של גופיית מחוך וחצאית ג'ינס

מאת  | ‏ 8 אוגוסט 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Selena Gomez Updates‎‏ (@‏‎theangelselena‎‏)‎‏

יכול להיות שאנחנו באיחור רציני, אבל לאחרונה סלינה גומז הופכת אט אט לאחת המשפיעניות האהובות עלינו: בעוד היא מוכיחה את עצמה היטב במישור העסקי עם ההצלחה המסחררת של Rare Beauty ומתבססת כהשראת ביוטי מושלמת, גם בגזרת הסטייל היא מפגינה את אותו סוג של נונשלנט טבעי, בריא וחיוני – בלי פוזות מיותרות ועם הרבה אהבה עצמית.

אחרי שגרמה לנו לבהות שוב ושוב ושוב בסרטון הביקיני הקסום שלה מחגיגות יום ההולדת על היאכטה, הכוכבת בת ה-31 התייצבה מול המראה ופינקה את הסטורי בסלפי שמתעד את הלוק היומי: שילוב מוצלח במיוחד בין טופ בגזרת מחוך סופר טרנדית לחצאית ג'ינס באורך מידי – פריט טרנדי אף יותר.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MIAOU‎‏ (@‏‎miaou‎‏)‎‏

המחוך, עם קשירת קולר, פרינט פרחוני רומנטי באווירת Y2K ועצמות קשיחות שמתרוממות עד החזה ויוצרות אפקט שופע ומחמיא, שייך למותג הרותח Miaou ויעלה לכן 975 שקלים חדשים. החצאית, לעומת זאת, מגיעה מזארה ועד לאחרונה גם הייתה בסייל די מגוחך. גם עכשיו תוכלו למצוא שם לא מעט מקבילות מדויקות, אבל נזכיר שזו דווקא האחות הקטנה סטרדיווריוס שחתומה על חצאית הג'ינס הוויראלית מכולן.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎ (@‏‎gomezmagazinetr‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה