יפה בוורוד: סלינה גומז בביקיני סופר מחמיא

אחרי שחגגה את יום הולדתה ה-31 במסיבה ביתית, סלינה גומז המשיכה את החגיגות בשיט על סירה פרטית ללוקיישן לא ידוע. גומז בחרה בלוק שהוא לא רק ורוד, אלא כל כך ניינטיז - עד שברבי עצמה בוודאי לבשה גרסה שלו בשלב כזה או אחר

מאת  | ‏ 31 יולי 2023

סלינה גומז ממשיכה בחגיגות והפעם ביאכטה (צילום: אינסטגרם Selena Gomez)

סלינה גומז ממשיכה בחגיגות והפעם ביאכטה (צילום: אינסטגרם Selena Gomez)

בתחילת דרכו של טרנד הברבי-קור הוורוד, הקשר בינו לבין הבובה שעל שמה הוא קרוי היה מקרי בהחלט, ומה שהוביל אותו הייתה בכלל הקולקציה של ולנטינו עם פנטון (פנטון-קור נשמע פחות טוב). אבל כשהתחילו לצאת התמונות מסט צילומי ״ברבי״ ולאחר מכן הטריילרים המדוברים לסרט, הוא קיבל תנופה משמעותית. עכשיו, עם צאתו של הסרט, אפשר לראות שני תהליכים מקבילים קורים, שקשורים לא מעט גם לתגובות הקהל לאחר שקיבלנו את המוצר הסופי.

מצד אחד – הסרט רק מחזק את נוכחות הוורוד, והתלבושות המרהיבות על המסך בהחלט עושות חשק להמשיך לאמץ אותו על גווניו השונים. מצד שני, יש גם מי שהתאכזבו מהסרט – ולא, הכוונה אינה לימין הקיצוני האמריקאי – כי הוא הבטיח משהו לא מהעולם הזה וקיים משהו. לגמרי מהעולם הזה – קפיטליזם מהול בפמיניזם רך. לכן, אנחנו צופות שגם טרנד האנטי-ברבי-קור (שכבר התחיל במובן מסוים עם הטרנד האפור) יתחזק מנגד.

סלינה גומז

טרנד הברבי -קור לא פסח על סלינה (צילום: אינסטגרם Selena Gomez)

בינתיים, ברור מאוד לאיזו קבוצה סלינה גומז שייכת. אחרי שחגגה את יום הולדתה ה-31 במסיבה ביתית עם שמלת מיני ייחודית של בוטגה ונטה, גומז ממשיכה את החגיגות בשיט על סירה פרטית בלוקיישן בלתי ידוע – בלוק שהוא לא רק ורוד, אלא כל כך נייטיז שברבי עצמה בוודאי לבשה גרסה שלו בשלב כזה או אחר.

הביקיני הוורוד של סלינה עם הגזרה הגבוהה שייך למותג בגדי הים Revel Rey, אבל זה הסטיילינג שלו שבאמת מזכיר לנו את התקופה בה שיחקנו בברביות – אוברול ג׳ינס עם קרעים גדולים בברכיים וסרט ראש לבן. לאחר מכן, סלינה חושפת גם כובע קש ואקססורי אחד יקר במיוחד – תיק פנדי מפאייטים זהובים. כי לברבי הזאת יש כסף.

יש יותר ניינטיז מהאוברול ג'ינס?  (צילום: אינסטגרם Selena Gomez)

יש יותר ניינטיז מהאוברול ג'ינס? (צילום: אינסטגרם Selena Gomez)

מזל טוב סילינה. רק בריאות (צילום: אינסטגרם Selena Gomez)

מזל טוב סלינה. רק בריאות (צילום: אינסטגרם Selena Gomez)

כל אחת סוחבת תיק קטן, אבל של סלינה זה פנדי (צילום: אינסטגרם Selena Gomez)

כל אחת סוחבת תיק קטן, אבל של סלינה זה פנדי (צילום: אינסטגרם Selena Gomez)

השאירו תגובה