נוצצת מתמיד: זה הלוק הכי נועז שראינו על טליה עובדיה

בשבוע שעבר היא צעדה על המסלול במילאנו, ונראה שעובדיה החליטה לזרום עם האווירה הזוהרת ועלתה על לוק לילי נוצץ ואמיץ במיוחד - בעזרת המותג שאחראי גם למראות בלתי נשכחים של אנה וזק ועדן בן זקן

מאת  | ‏ 9 יולי 2023
טליה עובדיה

צילום: אינסטגרם, taliaovadia1

טליה עובדיה כבר עשתה כמה בחירות נכונות בחיים: הפוני האיקוני, האייליינר האופייני, בן הזוג המתוק (ואולי גם ההשתתפות בריאליטי ההוא, שהביאה את כל אלה לתשומת לבנו). נתון אחד שפחות היה בשליטתה אבל בהחלט מצטרף לרושם הכללי הוא הגובה המרשים שלה, שתורם רבות ללוק הגבעולי האצילי.

בהתחשב בנתון הזה, כמעט מפתיע שעובדיה לא מבלה יותר זמן על מסלולי התצוגות – אבל כשהיא כבר עושה את זה, אין ספק שמדובר בכישרון טבעי. כך לפחות זה נראה בשבוע שעבר, כשהיא צעדה בשמלה של המעצבת דנית לוי בתצוגת האופנה שארגן שון בלאיש במילאנו.

צילום: אור גפן (אינסטגרם, taliaovadia1)

צילום: אור גפן (אינסטגרם, taliaovadia1)

לצד האאוטפיט החגיגי הזה, טליה הרימה גם לוק נוצץ במיוחד באווירת "סופרמודל כשהיא יוצאת בערב אחרי שירדה מהמסלול" – והלכה על הבחירה שכוכבות כמו אנה זק ועדן בן זקן עשו לפניה: המותג הרותח Area, שנמכר בבוטיק Roya Brands, ומתאפיין בפריטים נועזים עם אפקט וואו שאי אפשר להתעלם ממנו.

במקרה הזה מדובר בטופ שלוקח את טרנד הפרחים לאקסטרים, כשהוא בעצמו פרח ענק מוקף קריסטלים נוצצים שנקשר ברצועות דקות (ומגיע עם תג מחיר של 4,179 שקלים). הנצנוץ לא נגמר שם, ועובדיה הוסיפה תיק היסטרי שנראה כמו דגם Hera האהוב של Cult Gaia, או כמו רפליקה מדויקת למדי שלו. חצאית מיני בסיומת נוצות השלימה כאן את אחד המראות הכיפיים שראינו על הגברת, ובהחלט נשמח אם תמשיך כך. 

צילום: אינסטגרם, taliaovadia1

צילום: אינסטגרם, taliaovadia1

טליה עובדיה

צילום: אינסטגרם, taliaovadia1

השאירו תגובה