בטופ קטן ומנצנץ אנה זק רותחת בלונדון

אנה זק ויעל שלביה חגגו חופשה חלומית בלונדון, אבל הייתה זו אנה שהשאירה אותנו בשוק עם טופ חושפני למדי. מדובר בשתי פיסות בד בצורת בננה מעוטרות קריסטלים שנקשרות יחד ברצועות דקיקות. אליו צירפה בחוכמה רבה ג'ינס סופר קולי שאיזן את הכל. אהבנו ביותר

מאת  | ‏ 18 יוני 2023

אנה זק

אנה זק בטופ מנצנץ (צילום: ANNA ZAK אינסטגרם)

נדמה שכל כוכבת פופ צעירה עוברת תקופה שבה היא צריכה להוכיח את עצמה אל מול הביקורות. עבור אנה זק, מדובר בסאגה בלתי נגמרת מאז שעשתה את ההסבה מכוכבת טיקטוק ודוגמנית לזמרת. אפילו ההצלחה של השיר האחרון שלה, ״אולסטאר וגופיות״, לא עברה ללא ביקורת – בעיקר על כך שהשיר נכתב על ידי גברים ומבטא נקודת מבט גברית של הקלישאה של ״הכי יפה לך בג׳ינס וטישרט״, שלרוב שמורה לדוגמניות בלבד.

במקביל, המופע הגדול שעבדה עליו במקביל לאפליקציית מועדון מעריצים חדשה בוטל, ואין לנו ספק שמדובר בתקופה לחוצה מקצועית עבור הכוכבת הצעירה. זה בדיוק הזמן לחופשה עם חברות, וזה בדיוק מה שאנה עשתה.

הטופ המדובר. על חודו של חוט (צילום: מתוך האתר)

הטופ המדובר. על חודו של חוט (צילום: מתוך האתר)

הכוכבת הצעירה התעופפה ללונדון יחד עם יעל שלביה, ובשבוע שעבר השתיים בילו ביחד בהופעה של הארי סטיילס – איש שהן אפילו יכולות לקחת ממנו השראה אופנתית.

החופשה כבר הסתיימה, ובעוד אנה עושה את דרכה חזרה הביתה, היא השאירה לנו מזכרת אחרונה – תמונה מלונדון בה היא לובשת טופ מורכב, סקסי ונוצץ. הטופ שייך למותג Area והוא מורכב משתי פיסות בד בצורת בננה מעוטרות קריסטלים, שנקשרות יחד ברצועות דקיקות שאפשר לכרוך מסביב לגוף בדרכים שונות. מכיוון שמדובר בפריט מלא דיטיילים ואמירה, אנה עשתה את הדבר הכי קולי שאפשר ושידכה אליו ג׳ינס שאיזן את המראה כולו. מעניין אם הוא כולל גם אולסטאר.

A זה של אנה? (צילום: מתוך האתר)

A זה של אנה? (צילום: מתוך האתר)

אנה זק

יפה לה לונדון אין מה להגיד (צילום: ANNA ZAK אינסטגרם)

ווסט עם טוויסט (צילום: ANNA ZAK אינסטגרם)

ווסט עם טוויסט (צילום: ANNA ZAK אינסטגרם)

השאירו תגובה

 

  • כמה שהיא יפה, ככה היא גם שטוחה

    מאת: דדיים |‏ 11 ביולי 2023 | 08:45
  • אחת היחידות שיכולות ללכת עם טופ כזה קטן- אין כמעט מה להסתיר אצלה

    מאת: יוני |‏ 18 ביוני 2023 | 19:29