בר זומר מדגמנת את הבייבי-באמפ במיטב הטרנדים לאביב

בדיוק כשחשבנו שהסטייל ההריוני שלה לא יכול להיות יותר כיפי, זומר בת ה-29 חשפה שיתוף פעולה חדש עם פקטורי 54 והתייצבה מול העדשה של המנהל הקריאייטיבי סיימון אלמלם להפקת אופנה עמוסת נונשלנט אביבי נינוח ומדויק. אין ברירה אלא לסמן כמה פריטי חובה

מאת  | ‏ 1 מאי 2023

 

בר זומר

חולצה מכופתרת של נילי לוטן עם ג'ינס של ליווי'ס (צילום: סיימון אלמלם)

בשבועות האחרונים הספקנו להשיק כאן את פינת הסטייל ההריוני של בר זומר, שהחלה עם שמלת תחרה סופר סקסית, התבססה עם טוטאל-לוק כתום משגע והגיעה לשיאה עם מלתחת הביקיני האולטימטיבית. או כך לפחות חשבנו.

השבוע מתברר שהרבה שיאים עוד מחכים בגזרה הזאת, ואנחנו ממש לא מדברות על הלידה עצמה טפו חמסה. זומר בת ה-29 חשפה שיתוף פעולה חדש עם פקטורי 54, שהוזנק על ידי הפקת אופנה הריונית-אביבית באווירה טבעית ונינוחה.

בר זומר

כובע ותיק של סטלה מקרטני (צילום: סיימון אלמלם)

בפנים נקיות מאיפור ותפאורה שנעה בין סביבת רביצה ביתית לבין חוף הים התל-אביבי בשעות שלפני השקיעה, מציגה הדוגמנית את המיטב של קולקציית אביב-קיץ 23 ברשת מותגי העל: חולצות מכופתרות של פולו ראלף לורן ונילי לוטן, שנלבשו פתוחות בנונשלנט טרנדי, בשילוב ג'ינסים מרווחים של ליווי'ס וגאני.

הלייבל הדני גאני, רכש טרי יחסית בפקטורי 54, מככב בהפקה הכיפית גם עם טי-שרט מודפסת, וסטלה מקרטני מציגה כובע ותיק מושלמים מקרושה. ז'אקמוס גונב כהרגלו את ההצגה עם שמלת פשתן צהובה, שמתכתבת עם סריג צהוב ודקיק של איזבל מארנט, אבל שמלת הסליפ החומה של פולו ראלף לורן היא כנראה הפייבוריטית שלנו.

בר זומר

שמלה של פולו ראלף לורן (צילום: סיימון אלמלם)

בר זומר

שמלה של ז'אקמוס (צילום: סיימון אלמלם)

בר זומר

סריג של איזבל מארנט (צילום: סיימון אלמלם)

בר זומר

חולצה של פולו ראלף לורן וג'ינס של גאני (צילום: סיימון אלמלם)

בר זומר

טי-שרט של גאני (צילום: סיימון אלמלם)

 

 

השאירו תגובה