נינט טייב ממשיכה לשגע אותנו, הפעם בשמלה עם המחשוף הכי מדויק

לא חסרות סיבות להתרגש לקראת העונה הקרובה של "הכוכב הבא", אבל מבחינתנו מדובר בעיקר בהזדמנות מעולה לראות כמו שצריך את הלוקים שמרכיב הסטייליסט גדי אלימלך למוזה האהובה עליו. אחרי הג'ינס המחמיא וחזיית התחרה, טייב שוב מצליחה להתעלות על עצמה בשמלה ממותגת וסקסית להפליא

מאת  | ‏ 10 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb)

נפתח בתזכורת זריזה, לכולם אבל בעיקר לעצמנו: "הכוכב הבא" היא תכנית טלוויזיה מסוג ריאליטי שירה, ולא, כפי שניתן לחשוב בטעות על פי הפרסומים באתר זה, תצוגת אופנה ממושכת בה כמה מהנשים והגברים היפות והיפים בארצנו מדגמנים סטאר קוואליטי על רקע המיומנויות המרשימות של הסטייליסטים שלהם.

אחרי ההצהרה הלוהטת של קרן פלס והקרקס ההיסטרי של אמדורסקי, שוב מופיעה לנו בפיד הטיזרית הראשית: נינט טייב, שהלוקים שרוקח עבורה הסטייליסט והבסטי גדי אלימלך ממשיכים להסתמן כעוד סיבה ממש טובה לצפות בעונה הקרובה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TALI POWER (@tali_power)

אל הרצף שכלל ג'ינס מחמיא וחזיית תחרה מצטרפת עכשיו שמלה חלומית של מותג העל פנדי מפקטורי 54, שמחשוף כתפיים טרנדי משכלל את המינימליזם שלה לכדי סקס-אפיל מדויק. את העור החשוף אבזרו טייב ואלימלך בשרשרת סטייטמנט של המעצבת גלית רונדין, שהצ'יטה שבמרכזה הולמת היטב את האישה שעונדת אותה. עגילי מטבעות ארוכים ואיפור-שיער עדינים של טלי פאוור ושגיא דהרי השלימו כאן לוק שמצליח להיות דרמטי ונונשלנטי בו זמנית – שזו, בגדול, תמיד התוצאה האולטימטיבית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gadi Elimelech (@gadielimelech)

השאירו תגובה