עגלה מנומרת וסטרפלס עור: נראה שג'וליה פוקס היא האמא הכי לוהטת באל.איי כרגע

האיט-גירל המדוברת של הרגע הזכירה לצלמי הפפראצי ולכולנו שהיא למעשה גם איט-מאם, כשלקחה את ולנטינו בן השנה לסיבוב ברכב היוקרה הפוטוגני שלה - לא לפני שדגמנה עוד לוק לוהט, נועז ואופייני

מאת  | ‏ 21 פברואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @foxjuliadaily

דברים שאולי לא ידעתם על האיט-גירל הוויראלית של הרגע, האישה הכי מצוטטת בתולדות טיקטוק והמוזה של ג'וש סאפדי כשהוא כתב את "אנקא ג'אאאמס" (ואם זה לא אומר לכם כלום נא להקליק דחוף), ג'וליה פוקס: יש לה תינוק בן שנה בשם ולנטינו, מזראטי כחולה בשווי 90 אלף דולר, קעקועים קטנים בלטינית על שתי הכתפיים וסטייל שהופך מובהק יותר מיום ליום, עם ובלי קשר לאקס-סטייליסט הטרי קניה ווסט.

את כל המרכיבים היפים האלה דגמנה פוקס בת ה-32 מול עדשות הפפראצי, כשנכנסה עם ולנטינו והעגלה המנומרת שלו לרכב היוקרה הפוטוגני בלוק לוהט ואופייני: סטרפלס עור אפור ומשופשף ומכנסיים תואמים באווירת אופנוענית, משקפי שמש גדולים באווירת שנות האלפיים ותיק שחור גדול באווירת אמא עסוקה.

החליפה מבית הלייבל הלונדוני KNWLS נראתה לנו מוכרת, עד שהבנו שפשוט כבר ראינו את ג'וליה עם החלק השלישי שלה – ז'קט עור צמוד בגזרת מחוך ייחודית – עוד בימים הקדומים ההם שלפני חודש, כשמערכת היחסים עם קניה הייתה טריה ומבטיחה. 

למעשה, גם למחרת היא נתפסה בלוק שכולל פריט מזוהה במיוחד מתקופת קניה הנוסטלגית: מכנסי הוויניל הצמודים, המבריקים והמאוד, מאוד נמוכים, כולל מגפי עקב תואמים – ששודכו הפעם לטי-שרט לבנה עם טוויסט מחוכי (כאמור, לפוקס כבר יש סטייל מזוהה למדי) וחשפו את מותניה הענוגות. גברת, אם זה לא היה ברור – יש לך את תשומת הלב המלאה שלנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @foxjuliadaily

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @foxjuliadaily

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KNWLS (@knwlslondon)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by

השאירו תגובה