התחלנו: ריהאנה מדגמנת לוק הריוני מטורף לחלוטין

אחרי צילומי ההשקה החגיגית, בהם נחשפה הבייבי-באמפ המפוארת מבעד למעיל ורוד של שאנל, רירי ממשיכה להפוך את הבטן ההריונית שלה לאלמנט הסטייל המוביל - כשהפעם היא מתפרצת מבעד לטופ חושפני ומתוכשטת בשווי של יותר מ-260 אלף שקלים

מאת  | ‏ 9 פברואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear)

בתור צרכניות אובססיביות של כל מה שריהאנה עושה, אומרת או לובשת – ידענו מיד שלוק השקת ההריון המדובר שלה הוא אתגר רציני. כי בניגוד למה שחובבניות עשויות לחשוב, ברור שמכאן זה רק עומד להיות אפילו יותר משוגע ואיקוני. אז השתדלנו להכיל ולמתן את ההתלהבות המתעלפת שלנו, התמקדנו בסוגיית הג'ינס הנגרר, נשמנו עמוק וחיכינו להתפתחויות.

כי אחרי שהסתירה מהעולם את הבייבי-באמפ המפוארת שלה, ברור שבחודש השביעי רירי כבר תמהר לפצות על כל הלוקים שפספסנו בינתיים. ואכן, האאוטפיט שבו נצפתה לפני יומיים מבהיר כי היא מתכוונת להביא להריון הזה את איכויות הזיקית האופנתית שיש רק לה, ולדלג בין סגנונות והשראות כשהיא דבקה באלמנט מוביל אחד: המוקד האסתטי שסביבו נבנה וממנו נובע הלוק כולו היא אותה בטן מרהיבה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rihanna’s Updates (@rihannas_updates)

כך, אחרי שהתעגלה מבעד למעיל הוינטג' הוורוד של שאנל בתמונות שהעולם לא ישכח בקרוב, עכשיו היא מתפרצת בנחישות מתוך סריג של ז'אן פול גוטייה שבחזיתו מחשוף שרוכים נועז. עוד אלמנט שניכר כי רירי נהנית לקשט בו את ההריון שלה הן שרשראות הגוף הארוכות, שתחובות כאן תחת השרוכים ומתנדנדות בקצה הטופ. השווי הכולל של התכשיטים שם, אגב, עומד על יותר מ-260 אלף שקלים.

הטייץ הלוהט של The Attico תחם את הבאמפ מלמטה, וגאונות הרירי-סטייל התבטאה בשילוב עם נעלי העקב המנצנצות, מעיל הפאפר השחור, משקפי השמש של בלנסיאגה והברדס הטרנדי. תודה על זה, ורק אל תתני לנו לחכות יותר מדי ללוק הבא, טוב?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Wonderland (@wonderland)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@rihannabeauties)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@rihannas_look)

השאירו תגובה