לא ביג דיל: אחרי קיארה וג'יי לו, גם אנה דה ארמס משחררת את הפטמה

אמנם נראה שזה קרה בטעות, אבל היופי הוא שברגע הנוכחי בתרבות - זה כבר לא ממש משנה, ובטח לא אמור להיות כרוך בשום בושה. הוכחה טובה לכך היא העובדה שההצצה הקלה הזאת לא באמת הסיטה את תשומת הלב מהלוק המרהיב בו הופיעה השחקנית לפרימיירת סרט ג'יימס בונד החדש בכיכובה

מאת  | ‏ 30 ספטמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

עד לפני כמה חודשים, אנה דה ארמס עוד הייתה אחד השמות המדוברים והלוהטים ביותר בעולם, לאחר שהוכתרה כנערת בונד החדשה ודגמנה זוגיות פוטוגנית במיוחד עם בן אפלק. את מה שקרה אחר כך כנראה לא פספסתם: זמן לא רב אחרי הפרידה של השניים, שכללה רגע סימבולי ואיקוני במיוחד עם השלכת הקרטון בדמותה, אפלק התאחד עם האקסית המיתולוגית ג'יי לו ברומן שהפך לאובססיה העיקרית של עולם התרבות והרכילות כיום.

עכשיו, בחסות העלייה לאקרנים של "לא זמן למות", ארמס שבה לתבוע את מקומה כמרעננת הרשמית של התעשייה, יפהפיה מסחררת שהיא הכל חוץ מדמות קרטון בגינה של בן אפלק. הלוק שלה בפרימיירה החגיגית בלונדון בהחלט תרם לריסטארט הזה (לפחות מרגע שהתאוששנו מהלוק של קייט מידלטון).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

הקובנית בת ה-33 הופיעה על השטיח האדום בשמלת סאטן שחורה, קלאסית ובעיקר מאוד סקסית של לואי ויטון, עם כתפיות מתוכשטות, שסע עמוק ומחשוף עמוק בהתאם. בשילוב הקארה החד, הפוני והעגילים שהתכתבו עם הכתפיות, היא נראתה כמו התגלמות היוקרה החושנית והמסתורית שמזוהה עם התפקיד. 

אה, והיה את הרגע הזה שבו השתחררה לה פטמה. דמותה של ג'נה מרוני ברוק 30 אמנם לימדה אותנו שזה טריק מקובל שנועד לוודא שכל תשומת הלב תוקדש לך, אבל אנחנו רוצות להאמין שבין אם מדובר בהצצה אסטרטגית או בתקלת מלתחה שגרתית – זה כבר באמת לא ממש משנה, כל עוד הפטמה ממשיכה להיות מנוטרלת מהמטען השערורייתי שנהוג לייחס לה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @actorzrevolutionz7

תורמים לכך, לצד תנועת "פרי דה ניפל" האינסטגרמית כמובן, רגעים כמו זה של טריני וודול שסירבה להתרגש מהחשיפה האגבית שלה, וכן לוקים כמו זה של קיארה פראני מאתמול – שמדגישים את העוצמה האסתטית של הנכחת הפטמה, ואפילו זה של ההיא, נו איך קוראים לה, ג'יי לו. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE España (@elle_spain)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Karla Welch (@karlawelchstylist)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@apoyoanadearmas)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@apoyoanadearmas)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mélanie Inglessis (@melaniemakeup)

השאירו תגובה