אופס, היא עשתה את זה שוב: טריני חשפה יותר מדי בשידור חי

בימי הסגר הקדומים היא הייתה אחראית לאחד הרגעים הוויראליים של התקופה, כששידור הלייב באינסטגרם שלה חשף את ישבנו של בן זוגה המתקלח ברקע. עכשיו זה שוב קרה לטריני וודול (כנראה מוכרת לכם מ"טריני וסוזנה"), כשמדדה בגדים מול מאות אלפי העוקבים שלה ולא התרגשה יותר מדי מתקלת המלתחה החושפנית

מאת  | ‏ 23 ספטמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Crveni balon (@crveni.balon)

טריני וודול לנצח תהיה מוכרת יותר בתור טריני מ"טריני וסוזנה" – צמד כוהנות האופנה שהיו אחראיות על אינספור מהפכים של נשים, ואפילו צילמו גרסה לתוכנית בישראל. טריני תמיד הייתה הישירה יותר מבין השתיים, ולא חסכה מאף לקוחה את דעתה, גם אם היה מדובר בעלבון שלא היה עובר בטלוויזיה של שנת 2021.

האופי הבלתי מצונזר שלה הוא בדיוק מה שהפך אותה לאייקון, וכמובן לא מזיק שהיא גם אישה שנעים להסתכל עליה. אבל השבוע – העוקבים שלה קיבלו קצת יותר מדי להסתכל עליו, כשטריני לא סתם שיחררה את הפטמה, אלא ממש את שתיהן, כשעלתה ללייב באינסטגרם.

קורה לכולנו. פשוט בדרך כלל לא בשידור חי (צילום: מתוך אינסטגרם, @trinnywoodall)

קורה לכולנו. פשוט בדרך כלל לא בשידור חי (צילום: מתוך אינסטגרם, @trinnywoodall)

טריני בסך הכל רצתה להראות לעוקבים כמה פריטים שרכשה בזארה, וכשניסתה להוריד חולצה שהחליטה לוותר עליה ולהחזיר לרשת, היא הורידה איתה בטעות גם את החזייה שהייתה מתחתיה, כשהיא לא משאירה שום מקום לדמיון.

אבל כמו האישה חסרת הפחד שהיא, וודול לא נתנה לזה לבלבל אותה. טריני קלטה מהר מאוד מה קורה, התגלגלה על הכיסא הרחק מעדשת המצלמה והחליפה לחולצה חדשה. את הלייב היא העלתה במלואו לפיד לאחר מכן, ללא צנזורה, אבל אל תרוצו לחפש עדיין – מאז הוא נמחק, לא ברור אם על ידה או על ידי אינסטגרם.

לא קריטי (צילום: מתוך אינסטגרם, @trinnywoodall)

לא קריטי (צילום: מתוך אינסטגרם, @trinnywoodall)

אפשר להניח שהתקרית לא הייתה מכוונת, אבל מומלץ להיזכר שזו גם לא ממש הפעם הראשונה בה איבר מוצנע נחשף בשידור לייב של טריני. תקלה זהה כבר קרתה לה בעבר, ולאחרונה גם ישבנו של בן זוגה הצטרף לסטטיסטיקה.

כך או כך, נחמד לראות שהכוכבת בת ה-57 מצטרפת לשורה ארוכה של סלבריטאיות שלא עושות עניין מחזה חשוף, ומנסות לאתגר את הצנזורה הקשוחה של אינסטגרם.

ביקיני מוצלח על אישה מוצלחת (צילום: מתוך אינסטגרם, @trinnywoodall)

ביקיני מוצלח על אישה מוצלחת (צילום: מתוך אינסטגרם, @trinnywoodall)

השאירו תגובה

 

  • "צנזורה קשוחה של אינסטגרם" ?! אינסטגרם מלא בשדיים. האפליקציה הפכה להיות בית זונות בכל מובן מאז ההשתלטות של מרק צוקרברג שהוא סרסור דיגיטלי.

    מאת: הרמן ארכשלוך |‏ 12 באוקטובר 2021 | 10:52
  • למה מסתירים ? אם מסתירים אז אין עניין ולא צריך לדבר ולכתוב על כך

    מאת: איתן |‏ 26 בספטמבר 2021 | 00:26