איך לעדכן את הארון מבלי להוציא הון? מדריך הטריקים

לכרוך את החגורה על הז'קט, למרוח מסקרה כחולה, לנעוץ סיכות בבגדים ולצבוע את קצוות השיער | היישר מהמסלול: 11 טריקים לשמירה על הפאסון הנכון לעונה הקרובה

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2012
איילנר אדום וצבעי שיער עם ביצים בתצוגה של אנה סוי | צילום: גטי אימג'ס

הרצון המתמיד להתחדש ולהשתנות, לעדכן ולגוון, לא חייב לשעבד אותנו לטרנדים ולהתנפל על כל גחמה עיצובית. אפשר לתת למראה זריקת אדרנלין מסוגננת ללא צורך בהחלפת כל המלתחה. קבלו 11 טריקים לשכלול הארון והמראה הכללי בהתאם לטרנדים העונתיים, מבלי לפרק את החשבון. תרופה למכה: אז נכון, חלק מהאופציות בתמונה לא זולות, אבל הן מהוות רעיונות או דוגמאות. תמיד אפשר למצוא אלטנרטיבות ראויות בחנויות יד שנייה ובשווקים.

1. לגרוב גרבונים לבנים
במקום להיאבק ברגליים החיוורות, אנחנו ממליצים ללכת על אפקט הבובה הנקרופילי עד הסוף. גרבונים לבנים, חלקים לגמרי או עם קשקושים שחורים, הם הקיק החדש שלנו לחורף הקרוב.
למתקדמות: חבילת טושים צבעוניים בלתי מחיקים וקצת אומץ יעשו בהם פלאים.

שיק יפני חיוור. גרביונים לבנים של "זוהרה" (מימין) ובתצוגה של מארני | צילום: גטי אימג'ס, יח"צ

2. להוציא את הטייטס עם הרגלית מהבוידעם
כן, כן. טייטס עם רגלית. זו לא טעות הקלדה. אמנם לא מדובר בטרנד גורף, מקסימום ביציאה שולית על המסלול, אבל תודו שרגלית הגומי נראית ממש לא רע מעל סוליית נעלי העקב.
איפה למצוא: בזול – בחנויות ויצ"ו. יותר ביוקר – בחנויות SQ1 או בבוטיק דה בראנץ'.

ד"ש מהאייטיז. טייץ עם רגלית בתצוגת החורף של ג'יאמבטיסטה ואלי | צילום: גטי אימג'ס

3. שימו כובע
הכובעים הם טרנד בוער שחוזר כמעט בכל חורף, לשמחת כל ימי השיער הגרועים של העונה הקרה והרוחנית. השנה העיצובים לקוחים מעולמו של המין השעיר וכוללים וריאציות על מגבעות פדורה, כובעי רכיבה, כומתות צבאיות ואפילו כובעי קוסם.
המלצה שלנו: להגיש צונן עם ג'ינס בהיר, ז'קט אופנוענים שחור ומגפי בוקרים.

על הראש. מגבעת ב-h&m ב-99 ש"ח (מימין) ובתצוגה של רלף לורן | צילום: יח"צ, גטי אימג'ס

4. לכרוך חגורה על המעיל
מעיל טוב זה עסק יקר. כדי לעדכן את מראהו של מעיל הישן בלי לשרוף מזומן, כל מה שצריך זה כמה חגורות עבות וטובות שניתן לכרוך מעל המעיל, על הנקודה הכי צרה במותן.
כך עושים את זה העונה: את החגורה אפשר להתאים בכל פעם לתיק, לנעליים או לשפתון.

לחדש עם המעיל עם חגורה יפה. בתצוגה של מרק ג'ייקובס (מימין) ושל ברברי | צילום: גטי אימג'ס

5. להפוך את הקייס של האייפד לקלאץ'
זהו, זה רשמי. האייפד הפך לאקססורי לכל דבר ובהתאם, תיקי הקלאץ' הקטנים של השנים הקודמות נטלו סטרואידים וגדלו העונה למימדים ההולמים. במקום לקנות תיקים יקרים לאייפד וגם תיקי ערב מעודנים, אפשר להאכיל שתי ציפורים מאותה היד ולקנות קלאץ' גדול במיוחד. ואם עוד אין לך אייפד, אולי הגיע הזמן.

תיקי קלאץ' לאייפד. מימין: פאשניסטה מהשורה הראשונה, המסלול של קלואה | צילום: גטי אימג'ס

6. למשוח מסקרה כחולה
משמח לגלות שבוי ג'ורג' וסינדי לאופר לא חיסלו בשנות השמונים את כל מלאי המסקרה הכחולה בעולם, ושנשאר לנו גם. היא עובדת טוב עם מבט מהורהר ומעניקה למראה טוויסט מרענן אם כי מעט מוזר.

כחול זה השחור החדש? מסקרה כחולה של איב סן לורן, 190 ש"ח | משמאל: בתצוגה של סטלה מקרתני | צילום: יח"צ, גטי אימג'ס

7. לנעוץ סיכות בבגדים
כאילו שבגדי החורף לא מספיק כבדים, השנה נוספו להם גם שלל אפליקציות ואבני חן שמעמיסות על המשקל, וגם על הארנק. במקום להיצמד לטרנד ולקנות פריטים מתוכשטים שבעונה הבאה תביטו עליהם בגועל כמו דייט כושל דאשתקד, אפשר פשוט לקנות סיכות דש יפות ולהצמיד אותן לבגדים אהובים.
מה שנקרא: הפרד ומשול, אבל בקטע טוב.

משמאל בכיוון השעון: ז'קט מתוכשט של לואי ויטון, סיכת ציפורים משנות ה-40 (350 ש"ח, תיאודורה וינטג'), סיכת עלה (99 ש"ח, אלדו), סיכת לב משנות ה-60 (250 ש"ח, לוני וינטג') | צילום: יח"צ, גטי אימג'ס

8. לגזור את הפוני קצר וגותי
נכון, זה מחייב ובהחלט לא מתאים לכל אחת, וצריך לטפח אותו ולגזום אותו מדי חודש-חודשיים, אבל פוני גותי וישר הוא כמו מלתחה חדשה לראש.
למי כן: בעלות עצמות לחיים גבוהות ומצח גדול. למי לא: בעלות פנים עגלגלות.

פוני קטן, היכן אתה פוני? | קרלי קלוס על המסלול של אלי סאאב (מימין) ודוגמנית של ורסצ'ה במראה גותי | צילום: גטי אימג'ס

9. להרכיב משקפיים משמחים
הריטואל: לקום בבוקר, להסיט את הווילון, לראות שאפור ועגמומי בחוץ ולרצות להגיף את התריסים על העולם הזה ולחזור לישון. הפיתרון: משקפיים עם זגוגיות ססגוניות שצובעות את החיים בוורוד, סגול או ירוק.

משמאל בכיוון השעון: משקפיים צבעוניים בתצוגה של בטסי ג'ונסון, משקפיים של קארן ווקר (2,260 ש"ח באופטיק דורון), משקפיים של מייקיטה (2,900 ש"ח בחנויות המובחרות) ומשקפיים של ריי-באן (1,000 ש"ח באירוקה)

10. להעלות חלקים מהשיער בלהבות
כלומר, לא באמת, אבל בערך. כחלק מהקאמבק המגניב והמטריף של הניינטיז, גם צבעי השיער המשוגעים על כל הראש חוזרים, ובמיוחד גווני האש. בקדנציה הזאת הם מופיעים במינונים נמוכים יותר, על השורשים או בקצה הקוקו, מה שאומר שרק חלק מהשיער יישרף קלות ממי החמצן.
מילה מאיתנו: זה אומר שתפסיקו עם הגלאח?

טרנד קצוות. אצל ז'אן פול גוטייה (מימין) ובתצוגה של Bless'ed are the Meek | צילום: גטי אימג'ס

11. כפפות ארוכות
הכפפות מטפסות העונה עד המרפקים, ולפעמים ממש עד מפלס בית השחי. מלבד העובדה שהאורך החדש קולי להפליא, ומשרת לוקים אלגנטיים ופאנקיים כאחד, הוא גם מאוד חסכוני – למה לרכוש טופים חדשים, אם אפשר לשדך את הכפפות הארוכות לכל חולצה קצרת שרוולים?
למתקדמות: במקום לוותר על הצמידים בחורף, ענדו אותם מעל הכפפות.

כפפות במקום חולצות ארוכות. הגרסה המצועצעת של ז'אן פול גוטייה (מימין) והמינימליזם של אלכסנדר וונג | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה