הכוכבות הגדולות מציגות: מה לא ללבוש לאירוע חשוב

קים קרדשיאן, ג'ניפר לורנס וקייט מוס גרמו לשבוע האופנה בפריז להיראות כמו שוק, אבל איזה מזל שיש את ג'יג'י חדיד, דיאן קרוגר וריהאנה(!) כדי להציל את המצב. וגם, מי לבשה את זה טוב יותר: הבת של ג'וני דפ או הנכדה של אלביס פרסלי? כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 6 אוקטובר 2016
רירי, קימי וג'יי לואו. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

רירי, קימי וג'יי לואו. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

ג'יגי חדיד, מסיבת "אמריקאים בפריז", שבוע האופנה, פריז
שמלה של אדם סלמן

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

אם יש מישהי שממחישה באופן הטוב ביותר את בובת הברבי האיקונית, היא ללא ספק ג'יג'י חדיד. לא רק שהיא מסמנת את כל הבוקסות מבחינת דמיון חיצוני, אלא שכמו ברבי, נראה כי ג'יג'י יכולה לעשות הכל – להיות הדוגמנית המפורסמת ביותר בעולם, להפוך למעצבת אופנה מצליחה, להילחם מול תוקפים, ותוך כדי לנהל מערכת יחסים פוטוגנית ורבת מעללים עם קן הפרטי שלה. השבוע בפריז, ג'יג'י חיברה את כל האלמנטים האלו יחד לכדי לוק כובש שאומר – כן, אני יכולה להיות בלונדינית, ללבוש שמלות ורודות קטנות ועדיין לכסח את כולכם.

היילי סטיינפלד, תצוגת קולקציית אביב/קיץ 17 של ולנטינו, שבוע האופנה, פריז
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו קייט מידלטון בשבוע שעבר, גם היילי סטיינפלד התאהבה בשמלת מידי אדומה מסובבת ראשים. למעשה, מדובר בסוג של מקבילה לשמלה השחורה הקטנה, רק עם פחות יח"צ, אבל המון כוונות טובות. הצבע האדום מתאים לכל גוון עור והצללית הנסיכותית מחמיאה לכל מבנה גוף, ויחד הם יוצרים פצצת שטיח אדום, כזו שיותר ויותר כוכבות מגלות בתקופה האחרונה. היילי סטיינפלד היא אחת מהן, ונקווה שהיא תעביר את הבשורה הלאה.

לילי קולינס, תצוגת קולקציית אביב/קיץ 17 של ולנטינו, שבוע האופנה, פריז
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם קשה לזהות אותה, אבל מתחת לפוני העבה והשמלה הנפלאה הזו של ולנטינו מסתתרת לילי קולינס. היא אולי נעלמה מהחיים הציבוריים בתקופה האחרונה, אבל טוב לראות כי לא ויתרה על הסגנון הקוקטי שגרם לרבים לכנות אותה "אודרי הפבורן החדשה". אין פה הרבה, אבל זה מה שהופך את המראה לכל כך מוצלח – רק גזרה עשויה היטב, דיטיילים עדינים וצבע לבן צחור ורענן. מדובר בשמלה שהיא הפרידה הטובה ביותר מהקיץ.

דיאן קרוגר, תצוגת קולקציית אביב/קיץ 17 של מיו מיו, שבוע האופנה, פריז
אאוטפיט של מיו מיו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לדיאן קרוגר יש הרבה מזל בחיים. על מישהי אחרת, האאוטפיט הזה יכול היה בקלות להוביל אותה לרשימת המתלבשות הרעות, אבל איכשהו על קרוגר זה עובד בצורה מדהימה. אולי זה האטיטיוד שעבר כבר כל כך הרבה שבועות אופנה ושטיחים אדומים, או השיקיות הפנימית המוקרנת החוצה, בכל אופן – קרוגר מנצחת עם חליפה מתרחבת של מיו מיו, ורק מכונת כתיבה וינטג'ית חסרה כדי להשלים את הלוק.

ריהאנה, תצוגת קולקציית אביב/קיץ 17 של דיור, שבוע האופנה, פריז
אאוטפיט של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לדעתנו הצנועה, ריהאנה צריכה לנצור כל רגע ברשימת המתלבשות הטובות של השבוע. זה כמעט אף פעם לא קורה, אבל לפעמים, כמו ליקוי ירח, זה מתרחש בצורה מרהיבה. הלבנה שעל הפרק היא שמלת כתפיים חשופות מבית דיור, שינוי מרענן ממעילי פרווה ענקיים בצורת לב או סריגים קטנטנים. עשויה בד נוקשה במראה מחויט, השמלה הופכת את רירי לליידי אמיתית, כזו שלא מפחדת להציג לראווה את קעקוע האנדרבוב שלה. אהבנו מאוד.

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר לורנס, תצוגת קולקציית אביב/קיץ 17 של דיור, שבוע האופנה, פריז
אאוטפיט של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם אי פעם תהיתם מה לא לובשים לאירוע אופנתי חשוב כמו תצוגה של דיור בפריז, תנסו לשאול את ג'ניפר לורנס, שוודאי תשמח לתת לכם קצת טיפים אחרי המחדל שהציגה השבוע. גופיה שחורה שקופה החושפת טופ סטרפלס קטנטן, מכנסי בויפרנד מקופלים ונעלי עקב מחודדות – כל אלו חברו יחד לכדי לוק של בחורה שוויתרה לעצמה. אין פה חן, אין אלגנטיות, אין פה שום אמירה אופנתית חוץ מ"קפצו לי, אין לי כוח לשיט הזה, אפילו שאתם משלמים לי מלא כסף". אלוהים נותן אגוזים וכו'.

קייט מוס, תצוגת קולקציית אביב/קיץ 17 של דיור, שבוע האופנה, פריז
אאוטפיט של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת נוספת שלא התייחסה השבוע לחוקים הנוקשים של עולם האופנה היא זו שלקחה חלק פעיל בביסוסם – קייט מוס כבר התבגרה, והחליטה שהיא לא מוכנה לרדוף אחרי טרנדים ומה נכון ומה לא נכון. כמו לורנס, גם היא הגיעה לתצוגה של דיור במראה דנים איום ונורא, כאילו יצאה מסיוד הבית, רק כדי לראות את סופיה מצ'טנר בפעולה. האמת? זה חמוד מצידה, רק חבל שלא ניקתה את הצבע הלבן מהנעליים לפני שיצאה. מביכוש.

קיארה פראני, תצוגת קולקציית אביב/קיץ 17 של דיור, שבוע האופנה, פריז
אאוטפיט של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אנחנו ממשיכים עם באי השורה הראשונה של דיור ומסיימים עם המלכה האם של בלוגריות האופנה, הלא היא קיארה פראני. משהו רע עובר עליה בחודשים האחרונים. מי שעוקב אחריה ברשתות החברתיות יכול להיווכח בהתדרדרות אופנתית עמוקה וקשה, והלוק הזה הוא ראייה חותכת לכך. החולצה הוורודה והארכיטקטונית הזו נראית כמו אבטיפוס לבגד, כזה שצריך עוד להתגבש על עצמו, והשורטס השחורים מתחת, ובכן, הם יותר תחתונים מכל דבר אחר. תוסיפו לזה את השיער הלא עשוי וקיבלתם בלוגרית שמנסה לזעוק לעזרה. אז מי מרים את הכפפה ומנתק אותה מהחיים הדיגיטליים עד שתתעשת על עצמה?

אמילי בלאנט, פרמיירת "הנערה על הרכבת", ניו יורק
שמלה של פראדה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמילי בלאנט היא בחורה כלבבנו, לכן אתם חייבים להאמין כי חורה לנו להעמיד אותה בחלק הרע של המדור. אבל היא פשוט לא השאירה כל ברירה. שמלת הטורקיז הזו נראית כאילו פשטה על מחסן של הפנינג, כרכה נייר עטיפה סביב עצמה ולסיום, קישטה בסרט. להוסיף חטא על פשע, שילבה סנדלים שחורים ומאוד לא מתאימים, צמידים צבעוניים שנראים כאילו שכחה להוריד את הגומיות לשיער של הבנות שלה, ואודם פוקסיה שלא עושה צדק לפניה היפות. בקיצור, אסון.

קים קרדשיאן,  תצוגת קולקציית אביב/קיץ 17 של בלמיין, שבוע האופנה, פריז
שמלה של בלמיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קימי עברה שבוע לא קל בפריז. אחרי תקיפה איומה היא חזרה במטוס לאל.איי הבטוחה, והשאירה אותנו עם שלל תמונות המתעדות את הבחירות האופנתיות ההזויות שעשתה בתקופה כל כך קצרה. אז הרשו לנו להתעכב על שמלה אחת ספציפית, והיא שמלת רשת הדייגים הזו, שעושה רושם כאילו הסוודר האהוב על קים התכווץ בכביסה, מה שלא מנע ממנה להמשיך ללבוש אותו, רק בוורסיה קצת שונה מהרגיל. תכל'ס, מי אנחנו שנשפוט – כולנו עשינו דברים הזויים כדי לשמר דברים אהובים, וקימי, אחרי הכל, היא אחת משלנו.

קו המשווה:
ריילי קיאו .Vs לילי רוז דפ
שמלה של שאנל

ריילי מול לילי רוז (צילום: גטי אימג'ס)

ריילי מול לילי רוז (צילום: גטי אימג'ס)

זהו לא עוד שבוע של קו המשווה, אלא קרב ענקיות של ממש – הנכדה של אלביס פרסלי מול הבת של ונסה פארדי וג'וני דפ. שתיהן כוח עולה בהוליווד, ובמקרה גם יקירות תעשיית האופנה. אפשר להבין למה. שתיהן מוכשרות, יפהפיות וצעירות, וכל בגד שיונח עליהן יזכה לתהודה בעולם כולו, בדיוק כמו במקרה הנ"ל. לשם ההגינות, נגלה כי לילי רוז הייתה הראשונה ללבוש את הגרסה הקצרה לשמלת הנשף היפה הזו של שאנל, ואף קטפה בזכותה מקום של כבוד ברשימת המתלבשות הטובות שלנו. ריילי קיאו כנראה ראתה כי טוב, ולבשה את גרסתה הארוכה של השמלה לפסטיבל טורנטו האחרון. שתיהן נראות מעולה (וקצת מזכירות על הדרך את יסמין של אלדין, גרסת הפאנק), אבל רק אחת תזכה בתחרות האלמותית "מי לבשה את זה טוב יותר?". אתם תהיו השופטים.

השאירו תגובה