כששאנל זורם בעורקים: לילי רוז דפ כובשת את השטיח האדום

לילי רוז דפ מוכיחה כי קשרים לקרל לגרפלד תמיד מועילים בחיים, וגם: קנדל ג'נר חושפת הכל על השטיח האדום, קייט מוס עושה סבנטיז, בלייק לייבלי נותנת להורמונים להשפיע על הטעם האופנתי שלה וקים קרדשיאן שומרת על אופטימיות. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 19 מאי 2016
לילי רוז דפ, קירסטין דאנסט וקנדל ג'נר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

לילי רוז דפ, קירסטין דאנסט וקנדל ג'נר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

לילי רוז דפ, פרמיירת "הרקדנית", פסטיבל קאן
שמלת קוטור של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לילי רוז מלודי דפ היא ההתגשמות כל החלומות האופנתיים שלנו – היא נולדה אל תוך בגדי שאנל ושטיחים אדומים והיא יודעת להתהלך בהם כמו בת אצולה הוליוודית אמיתית. אל פסטיבל קאן הנוכחי הגיעה במעמד הגבוה ביותר שאפשר להגיע אליו בריביירה הצרפתית – מגובה באמה האלוהית השופטת בפסטיבל, ולצד כוכבות הסרט החדש בו היא מככבת בתפקיד הראשי. כיאה לפוקוס החדש עליה, לילי רוז הגיעה בלוק המתאים ביותר עבורה – אאוטפיט הוט קוטור מבית שאנל המפרק ובונה מחדש את שמלת הנשף הקלאסית, וכך עושה את הבלתי ייאמן – גורמת לה להיראות בגילה, ורק על זה מגיע לה את כל המחמאות בעולם.

קייט מוס, בכורת "Loving", פסטיבל קאן
שמלת וינטג' של הלסטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אי שם בשנות התשעים, קייט מוס הייתה הכוכבת האמיתית של פסטיבל קאן כשהגיעה יד ביד עם בן זוגה דאז, ג'וני דפ. ועדיין, עשרים שנה אחרי ונטולת אביה של לילי רוז, מוס ממשיכה להדהים על השטיח האדום. מה שהופך הפעם את המראה שלה לכך כך מרשים ואינטליגנטי הוא הבחירה המושכלת בשמלת וינטג' של הלסטון, המעצב האמריקאי יקיר כוכבות הוליווד של שנות השבעים. במראה יווני א-סימטרי, מוס נראית כמו אלילה זוהרת ששמה את כל הדוגמניות בנות העשרים בכיס הקטן. בואו נגיד שלקנדל ג'נר יש הרבה מה ללמוד.

ג'סיקה צ'סטיין, פרמיירת "מפלצת הכסף", פסטיבל קאן
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד כוכבת שהלכה על מראה תקופתי אבל הצליחה לגרום לו להיראות סופר עכשווי היא ג'סיקה צ'סטיין. למרות כי ברוב המקרים היא מגיעה לצד הרע של המדור, הפעם היא נראתה טוב מדי בכדי שנתעלם. בשיער גלי מושלם ושמלת מלאת אבנים ששקופה במקומות הנכונים, צ'סטיין נראית כמו שחקנית משנות העשרים, כשהסאונד עוד לא נשמע באולמות הקולנוע ורק היופי המפעים והנוכחות הבימתית הפכו שחקניות לכוכבות אמיתיות. בראבו.

ג'וליאן מור, פרמיירת "מפלצת הכסף", פסטיבל קאן
שמלה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמרנו את זה בעבר ונאמר את זה שוב – ג'וליאן מור גילתה את מעין הנעורים ותוך כדי, גם גילתה את התעוזה על השטיח האדום. מור לא מפחדת לבחור בשמלות לא קונבנציונליות, אבל יודעת גם להבחין בין טוב לרע. כל המעלות האלו יוצרות מראה מפעים שאי אפשר שלא להתמוגג ממנו.

קירסטין דאנסט, בכורת "Loving", פסטיבל קאן
שמלת קוסטיום מייד של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רשימת המתלבשות הטובות השבוע חותמת קירסטין דאנסט עם שמלה עוצרת נשימה מבית דיור שעוצבה במיוחד עבורה. כמו מור וצ'סטיין, דאנסט הלכה על שמלה בהירה וחיוורת, אבל כזו שמצליחה להוציא ממנה את הטוב יותר. בגזרה פיפטיזית מדגישה מותן וחזה, דאנסט נראית כמו גרייס קלי גרסת 2016 ולנו לא נותר אלא להמשיך ולהתבונן בה עד אין סוף.

המתלבשות הרעות:

בלייק לייבלי, מסיבה של ואנטי פייר ושאנל, פסטיבל קאן
טוטאלוק של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בלייק לייבלי ההריונית סובבה הרבה ראשים על השטיח האדום הארוך של פסטיבל קאן, אבל אאוטפיט אחד, מחוץ להקרנות החגיגיות, משך את תשומת לבנו יותר מכולם. אז ילדים, עזרו לנו להבין – מדוע לייבלי החליטה, מכל היצע השאנל שבעולם, לבחור דווקא באאופיט שנראה כמו סוכריה שקונים בפארק שעשועים? למען הדיוק, זה המעיל שמפריע יותר מכל, כי שמלת הפסים שמתחת נראית דווקא חמודה להפליא. האם אלו ההורמונים ששיבשו את דעתה של לייבלי או פשוט טעם רע שהיה שם תמיד ועכשיו התפרץ בשיא הכוח?

מריון קוטיאר, מסיבה של שופארד, פסטיבל קאן
טופ של דלפוזו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מריון קוטיאר יקירת המערכת אוהבת לצאת מאזור הנוחות שלה. עד כדי כך, שהיא מוכנה להיראות כמו המפעילה של ברני הדינוזאור הסגול בזמן הפסקת צהריים. אז שיסלחו לנו אלוהי האוונגרד, אבל הטופ הזה של דלפוזו עבר מזמן את שלב המעניין והמגניב, והגיע ישירות לשלב בו עדיף לכסות את העיניים ולהתעלם באלגנטיות.

קנדל ג'נר, פרמיירת " From The Land Of The Moon", פסטיבל קאן
שמלה של קוואלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בניגוד ללילי רוז דפ מהחלק הטוב של המדור, קנדל ג'נר לא נולדה לגנים צרפתיים ודודים שקוראים להם קרל לגפרלד אלא למשפחה חובבת שמלות שקופות, בו הגלוי מתעלה על הנסתר. לכן כשהגיע תורה להתהלך על השטיח האדום בקאן, היא בחרה בשמלה שהמילה "קרדשיאן" מרוחה על כולה. עם טקסטורת סולמות ונחשים וחזייה ותחתונים בולטים מלמטה, ג'נר אולי מציגה גוף מעורר קנאה, אבל גם אופי אופנתי שזקוק עוד לגיבוש.

מריה קארי, פרזנטציה של NBC, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מריה קארי אולי לא זכתה להגיע לפסטיבל קאן, אבל בינתיים היא חוגגת במסיבות עיתונאים לקראת תכנית הריאליטי החדש בכיכובה. הבעיה היא, כמו תמיד, היא הבחירות האופנתיות שלה, שנראות כאילו היא ברחה מהגיג שלה בתור חשפנית בעיירה שכוחת אל בדרום ארה"ב. גם שמלת מיני מנומרת, גם גרביוני רשת וגם נעלי פיפ-טואו כבדות, הכל ביחד זועק קלישאת וואייט טראש שלא ברא טרנטינו.

קים קרדשיאן, מסיבה בפסטיבל קאן
שמלת קוטור של לאן יו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ולסיום – תקווה לעתיד טוב יותר. קים קרדשיאן, שגם היא הגיע לקאן, בחרה בשמלה שכמעט נראתה טוב. אבל כמו תמיד, משהו השתבש בדרך. לו החלק העליון והכסוף של השמלה היה מקשה אחת, ללא חיתוכים צידיים, שרשראות מחוברות ובטנת ניוד המציצה מתחת, השמלה הייתה יכולה להוביל אותה למתלבשות הטובות. הצבע המטאלי נראה נפלא על גוון עורה והיא נראית קורנת מאי פעם. אבל קים היא קרדשיאן, וכמו אחת כזו, משהו תמיד צריך להשתבש בדרך.

קו המשווה:
קריס ג'נר
Vs. דמי לובאטו
שמלה של בלמיין

קים מול דמי: מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס)

קריס מול דמי: מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס)

ובאם בקרדשיאן עסקינן, בואו נדבר על קריס ג'נר שלבושה באותה שמלת בלמיין כמו זו של דמי לובאטו. אמנם יותר משלושה עשורים מפרידים בין השתיים, אבל איכשהו הן נראות כמעט כמו תאומות. לא ברור אם זו הגזרה של השמלה או שמא מבנה גוף דומה, אבל אנחנו מתחילים לחשוד כי לובאטו היא קרדשיאנית אבודה. ומה פוט לובאטו תגיד על זה?

השאירו תגובה

 

  • השמלה שלבשו וקריס ג'נר דמי מור מחרידה היא יותר מדי עמוסה שמלה עם ברק עדין יכולה לעבוד הרבה יותר טוב

    מאת: אורח |‏ 19 במאי 2016 | 22:33