דובון לא אכפת לי: ריהאנה במעיל פרווה שעולה 60 אלף שקל

מי שהסתובב ברחובות ניו יורק בשבוע האחרון יכול היה להבחין במראה לא שגרתי ויש שייאמרו שערורייתי – ריהאנה, במעיל ענק בצורת לב אדום מבית סאן לורן, יצאה לליל הוללות ללא דרייק אבל עם המון אהבה. הפרווה אמנם לא לגיטימית בעליל, ועדיין, מדובר במראה שאי אפשר להסיר ממנו את העיניים

מאת  | ‏ 7 ספטמבר 2016
לב ענק ואדום. ריהאנה, השבוע בניו יורק (צילום: Splash News)

לב ענק ואדום. ריהאנה, השבוע בניו יורק (צילום: Splash News)

כבר כמה שנים שהפאשניסטה הממוצעת לא שוכחת לכלול שלב חשוב בשגרת שיטוטי הבוקר האינטרנטיים שלה– לבדוק מה ריהאנה לבשה אתמול. התיעוד אכן זורם על בסיס יומיומי כמעט, מתוך עקרון העניין לציבור, ולרוב גם מדובר בקרן אור של השראה, מופת של סטייל, ובאופן כללי, מראה מלבב. הטייטל האחרון הפך מילולי במיוחד השבוע, כשהכוכבת נצפתה חורכת את מדרכות ניו יורק כשהיא עוטה עליה את מעיל הלב האדום והעצום שבלט באביב האחרון על המסלול של סאן לורן בשבוע האופנה בפריז, ושעולה, אם כבר מדברים על זה, 60 אלף שקלים.

נחסוך לכם את הטיזינג: אנחנו אמנם נגד פרוות וממש לא היה צורך להרוג שועלים בשביל זה, אבל אי אפשר להכחיש כי מדובר בלוק מהמם. מעטות הבחורות שמסוגלות לגרום לפריט הזה לעבוד, אבל כשזה מגיע לריהאנה – ובכן, Work Work Work Work Work. נקודות בונוס מגיעות על הסטיילינג: שורטס ג'ינס, נעלי סטילטו עדינות עם רצועות מטפסות וכובע בייסבול שחור הם היחידים שהתלוו לרירי והמעיל שלה בליל ההוללות הניו יורקי הזה.

ככה זה היה נראה בתצוגה של סאן לורן (צילום: גטי אימג'ס)

ככה זה היה נראה בתצוגה של סאן לורן (צילום: גטי אימג'ס)

כאן מגיע השלב שבו אתם, אנחנו וכל אתרי הרכילות בעולם שואלים – אבל איפה דרייק? ובכן, הוא לא שם, וגם לא באמת צריך אותו. זה עשוי היה להיות מקרה מצער של אקססורי אחד יותר מדי, ורירי יודעת להימנע מזה באלגנטיות, ועדיין להיות במרכז תשומת הלב (ראיתם מה עשינו כאן?) ואולי אפילו להשתמש במה שבחוץ כדי להדהד את מה שבפנים. מאוהבת, הא? אם שואלים את עמוד האינסטגרם שלה, אגב, מדובר בכלל בהצהרת אהבה לתפוח הגדול.

אז ברור שעפנו על הלוק שהצליח לשדר גלאם היפ-הופי גנגסטרי שכזה, לצד משהו נשי, רגשי ואף אישי. אהבנו אף יותר את לוק הבוקר שאחרי, שנתפס בעדשת הסנאפצ'ט של עובר אורח המום: השעה שבע בבוקר וריהאנה מסתובבת ברחוב במעיל לב ענק, לרגליה מה שנראה כמו נעלי בית אפורות ופרוותיות, וזורקת פיסות לחם ליונים שבטח לא האמינו לכבוד שנפל עליהן פתאום. אז בפעם הבאה שאתן יוצאות החוצה בשבע בבוקר בבגדים של אתמול ומתכוננות ל"ווק אוף שיים", זכרו איך ריהאנה עשתה את זה. השראה מתמדת, כבר אמרנו?

I❤NY היה הכיתוב תחת התמונה הזו באינסטוש של רירי (צילום: אינסטגרם badgalriri)

I❤NY היה הכיתוב תחת התמונה הזו באינסטוש של רירי (צילום: אינסטגרם badgalriri)

קארה הייתה שם לפניה, על הקאבר של W (צילום: W)

קארה הייתה שם לפניה, על הקאבר של W (צילום: W)

השאירו תגובה

 

  • לוק מהמם?עזבו את זה שזה מבחיל מוסרית.הבגד הזה מכוער להפליא וגם בתשלום לא הייתי לובשת אותו.וכן זה מרושע.

    מאת: אחת |‏ 7 בספטמבר 2016 | 19:12