בול לחורף: כולן נדלקו על השפתון שעולה 18 שקלים

כבר תקופה שהווזלין הישן והטוב זוכה לעדנה מחודשת בחסות סצנת הביוטי בטיקטוק, אבל לאחרונה תופס שם תאוצה מוצר חדש מבית המותג - ה"רוזי טינט" שמעניק לשפתיים לחות מושלמת וגם גוון ורדרד עדין וטבעי. האם באמת מדובר בטרנד הכיפי והנגיש של הרגע?

מאת  | ‏ 6 דצמבר 2023

הטיקטוקרית הילה שגב (צילום: טיקטוק,  hilla.segev)

הטיקטוקרית הילה שגב (צילום: טיקטוק, hilla.segev)

"אני חושבת שמצאתי את הטרנד הבא", מבשרת הטיקטוקרית הילה שגב בסרטון שהעלתה לפני כמה ימים, וזכה בינתיים ליותר ממאתיים אלף צפיות. "תקשיבו טוב. הייתי בעזריאלי, ואיזו חבורה של בנות 15-16 פשוט נעמדו מול הדוכן של וזלין והתחילו להגיד 'אומייגד זה הגיע לישראל אומייגד אומייגד'. אמרתי טוב, אני חייבת לקנות את זה".

אכן, מדובר באינדיקציה ברורה מאוד לזיהוי טרנד בוער, וכשהמחיר הוא 17.90 שקלים – גם ההצהרה "אני חייבת לקנות את זה" נשמעת מדויקת למדי. אז שגב מיהרה וקנתה את השפופרת הקטנה: וזלין לשפתיים בגרסה ורודה, ובליוויי המילה שהפכה לאחת הנחשקות והרווחיות ביותר בעולם הביוטי – טינט. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vaseline UK Official‎‏ (@‏‎vaselineuk‎‏)‎‏

הבהלה למראה החיוניות הטבעית, בהובלת גברת "פרצוף דונאט" היילי ביבר ועכשיו גם הכוהנת הגדולה קיילי ג'נר, הפכה את הלוק הורדרד-מבריק לחלומה העשיר בלחות של כל ביוטרית ממוצעת, והווזלין – שגם ככה זוכה לעדנה מחודשת בחסות שימושי ביוטי ויראליים למיניהם – נוחת כאן בנישה אידיאלית. 

"וואו, אמאלה", מגיבה שגב מיד עם המריחה הראשונה. "איזה צבע! זה כמו שמן שפתיים, לא נדבק, תחושה של משי, אהבתי ברמות". גם אנחנו במערכת FF כבר ניסינו את הפלא החדש, ויכולות להעיד שהוא אכן מעניק תחושת לחות עשירה ונעימה במיוחד לצד ורדרדות עדינה מאוד. 

מנסות ונהנות (צילום: טיקטוק, alizeeva)

מנסות ונהנות (צילום: טיקטוק, alizeeva)

אם בכל זאת להתעכב על כמה אותיות קטנות: למעשה, מדובר פשוט בגרסת השפופרת למוצר שבעבר פשוט הגיע בקופסה קטנה, וגם הוא בעצמו קיים כבר שנתיים. על מדפי הסופר-פארם המקומיים אכן נחת רק לאחרונה, ובכל מקרה אנחנו האחרונות שנמנע מהרשת להתאבסס על משהו – בטח כשהוא עולה פחות מעשרים שקלים ומתפקד כמושיע כה אפקטיבי לשפתי החורף היבשות והסדוקות. 

@hilla.segev

מצאתי את הטרנד הבא! תשארו עד סוף הסרטון זה שווה כל שקל

original sound – Hilla aegev

 

@ofir.abadi מי כבר ניסתה את הוזלין הורוד? #פוריו #פוריוישראל #סופרפארם #המלצות #המלצה #טיפוח #וזלין original sound – kis


@seewyen here’s another lip balm to racun you guys – Vaseline Rosy Tinted Lip Therapy Bibir terus jadi natural pink and look healthy after using it #vaselinelipstheraphy #vaselinerosytintedlipbalm #vaselinerosyliptherapy #vaselinerosylips #liptherapy #lipbalm #rosytintedlipbalm #vaseline #makeuphacks #beautyhacks #beautyguru #fyp

השאירו תגובה