היילי לבשה שמלה קטנטנה, אבל כולם (שוב) מדברים על הציפורניים שלה

ביבר הפכה לאחרונה באופן חסר מאמץ לחלוטין למשפיענית הציפורניים החזקה בעולם, שאחרי כל פוסט שלה רצות מאות מיליוני עוקבות למניקוריסטית עם הדרישה "תעשי לי כזה". מסתמן שזה המצב גם עם הגרסה הטרייה שלה לטירוף "ציפורני הסופגניה", שמקבלות טוויסט חגיגי מתוק בהתאם לבחירת שפתון מפתיעה

מאת  | ‏ 19 דצמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Beauty (@voguebeauty)

היילי ביבר היא כנראה מסוג הבחורות האלה שמצטיינות בכל מה שהן נוגעות בו, ואנחנו לא בטוחות שהיינו רוצות אותה בשכבה שלנו בתיכון (סתם, אנחנו בהחלט בטוחות שכן). לאחרונה היא ממקדת את המצוינות שלה בתחום המניקור, בו הפכה באופן חסר מאמץ לחלוטין למשפיענית החזקה בעולם – נכון לכתיבת שורות אלה, עומד ההאשטאג "ציפוני היילי ביבר" על 360 מיליון צפיות בטיקטוק – כשכל כמה זמן היא מציעה עוד וריאציה על טירוף ה"גלייזד דונאט" שרשום על שמה בטאבו.

אחרי גרסת השוקולד של הסופגניה המזוגגת, ובאופן שהולם במיוחד את חג הסופגניות שלנו אבל גם את אווירת הכריסמס העולמית, אתמול הטילה ביבר פצצה אינסטגרמית עם פוסט שגרתי לכאורה, שכלל השקה חגיגית של מה שזכה מהר מאוד לשם "ציפורני סוכריה מזוגגת". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear)

הבסיס הוא הזיגוג הוורדרד-חלבי הקלאסי, והטוויסט הוא פרנץ' טרנדי באדום סנטה בוהק. הלהיט המיידי הזה תאם גם את השפתון האדום של היילי – בחירה לא מאוד אופיינית, וכפי שהגיבה אחת קלואי קרדשיאן: "וואו, את נראית כל כך טוב עם שפתיים אדומות!". בעמוד האינסטגרם של המותג OPI מיהרו לפרט את הגוונים בהם השתמשה המניקוריסטית של היילי (Funny Bunny ו-Big Apple Red) והסבירו איך להשיג את הלוק.

תחום נוסף שביבר מצטיינת בו תמיד אבל לאחרונה בפרט הוא זה של שמלות המיני, המהוות את אחד החשקים הבעייתיים ביותר שלנו בחורף הנוכחי. אחרי שהציעה פתרון חמים בצורת שמלת סריג קצרצרה וצמרירית, הפעם היא הולכת על הקלאסיקה המנצחת וזורקת מעל השמלה השחורה הקטנטנה שלה מעיל פרווה (סינתטית, אנחנו מאמינות) לבן, גדול ומפואר. מה נאמר, רוח החג לוהטת במיוחד השנה. 

 

השאירו תגובה