היילי ביבר בשמלת המיני הכי קצרה שראינו

בשבוע שבו היא מככבת על השער של "30 תחת 30", אבל גם חושפת ציסטה מלחיצה וגדולה בגופה – היילי ביבר יוצאת עם ג'סטין לארוחת ערב ומראה לכולם שהיא עדיין מלכת הסטייל הבלתי מעורערת. עפנו על השילוב של השמלה והתיק

מאת  | ‏ 1 דצמבר 2022

היילי הורסת בשמלת מיני של איזבל מארנט (צילום: haileybieber אינסטגרם)

היילי הורסת בשמלת מיני של איזבל מארנט (צילום: haileybieber אינסטגרם)

שבוע מלא תהפוכות עבר על היילי ביבר. מצד אחד, היא נבחרה לככב ברשימה היוקרתית של ״30 תחת 30״ של מגזין פורבס, לשם נכנסה בעקבות הקמת מותג הטיפוח שלה Rhode, אבל במקביל גם חשפה התמודדות בריאותית לא פשוטה – ציסטה בשחלה, שגורמת לה לנפיחות וכאבים.

אז קודם כל – איחולי החלמה מהירה ורק בריאות להיילי חביבת המערכת, ועכשיו נתמקד במשהו הרבה יותר משמח – התלבושת שלה לארוחת ערב במסעדת נובו החביבה על הסלבס במליבו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared (@heart4jailey)

היילי הגיעה למסעדה הפופולרית יד ביד עם ג׳סטין ביבר, והם נפגשו שם עם חברה קרובה לא פחות מפורסמת – קנדל ג׳נר. קשה שלא לשים לב לכובע הגרב הוורוד של ג׳סטין, אבל אפילו כובע הניאון הזה לא יכול היה לגנוב את ההצגה מהיילי, שהזכירה שוב למה היא מלכת הסטייל הבלתי מעורערת של לבנו.

היילי לבשה שמלת סריג חושפת כתפיים ורגליים של איזבל מארה, ולמרות שנעלי עקב היו הולכות מצוין עם השמלה הזאת למראה ערב סקסי, החליטה להיות קצת יותר טרנדית. היא צירפה גרביים לבנות ונעלי לואפרס שחורות – שילוב אהוב מאוד כרגע בעולם האופנה, ובצדק. גם בחירת התיק שלה לא מובנת מאליה – במקום לבחור בתיק שחור שיתאים לנעליים, היילי נשאה בידה תיק תכלת דמוי פרווה מדגם ג׳ודי של בוטגה ונטה, שהתכתב עם הטקסטורה הצמרירית של השמלה אבל גם יצר מראה קולור בלוק מתנגש ומעניין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kenny (@kennys.tequila)

תמונה

השאירו תגובה