קרדשיאנית ברגע: הטריק שיסדר לך שיזוף זוהר מהר ובזול

הקיץ הזה ללא ספק עומד בסימן בילוי ממושך בבית הממוזג, וכן בסימן חסכנות כללית. טריק הטיק-טוק הוויראלי האחרון מסתדר היטב עם שני העקרונות האלה, ומציע אלטרנטיבה זולה, קלילה וכיפית למוצרי השיזוף המלאכותיים

מאת  | ‏ 29 יולי 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GOOD AMERICAN (@goodamerican) on

למרות שטיקטוק מוצפת נערות שרוקדות מדהים, מערכונים מצחיקים ובדיחות שהופכות לוויראליות תוך רגע – אנחנו ללא ספק כבר מצאנו את ז׳אנר הסרטונים האהובים עלינו באפליקציה, ומדובר בעצות הביוטי. בטיקטוק גילינו איך לייצר מראה מנומש, לצייר אייליינר בקלות ולשדרג את מראה הריסים, ועכשיו – הגיע הזמן ללמוד איך לזהור.

כולנו כבר יודעים מזמן שעם כמה שמראה שזוף הוא משגע, חשיפה מרובה לשמש היא מזיקה, בלשון המעטה. לכן קיים עולם המשזפים הביתיים, שמלא באופציות שונות. כרגע גם לא יוצא לנו לשהות יותר מדי בשמש כי, אתם יודעים, יש מגפה עולמית שם בחוץ. אותה המגפה גם גורמת לכולנו לחפש פתרונות זולים יותר לשגרת הביוטי. כמובן שההאקים הזולים תמיד היו רלוונטיים, כי חיסכון בכסף היה יקר ללבנו עוד הרבה לפני הקורונה, אבל המשבר העולמי הפך את החיסכון למשמעותי עוד יותר. ואם אפשר גם לחסוך כסף וגם להיראות כמו אלות זהובות – כולם מרוויחים.

@satisfac_tory

All summer 2020 ##babyoil ##summerglow ##tanner ##hacks ##fyp ##foryou ##bronzer ##summer

♬ Banana (feat. Shaggy) – DJ FLe – Minisiren Remix – Conkarah

מה הטריק? הוא כל כך פשוט שאין ספק שתתפסו את הראש ותגידו "איך לא חשבתי על זה קודם". כולנו מכירים את הברונזרים הנוזליים, אבל גם בגרסאות הזולות ביותר שלהם – לא משתלם למרוח אותם על כל הגוף. אז הנה הפתרון הטיקטוקי: קחו בקבוק של שמן תינוקות וברונזר בצורת פודרה שמכיל בתוכו גם שימר, את שניהם אפשר למצוא בחנויות הפארם במחירים נמוכים.

רסקו את הברונזר הזוהר (פעילות כיפית בפני עצמה) עד שהוא הופך לאבקה, ושפכו אותו אל תוך בקבוק השמן באמצעות משפך שאפשר להכין מכל חתיכת נייר שמסתובבת בבית. נערו את הבקבוק עד שהכל מתערבב, וזהו! התוצאה היא שמן ברונזר משגע שיהפוך אתכן לקרדשיאנית ברגע. כמובן שחשוב לא לשהות בשמש עם שמן תינוקות (!) – אבל בהחלט מדובר במראה שזוף מהיר שיהפוך אתכן לכוכבות הזוהרות של המשרד, ללא הריח הנלווה של רוב המשזפים הביתיים, וכזה שיורד במקלחת בשניות.

ברונזר פשוט עם קצת שימר (צילום: TikTok, satisfac_tory)

ברונזר פשוט עם קצת שימר (צילום: TikTok, satisfac_tory)

ההכנה כיפית כמעט כמו התוצאה (צילום: TikTok, satisfac_tory)

ההכנה כיפית כמעט כמו התוצאה (צילום: TikTok, satisfac_tory)

התוצר הסופי  (צילום: TikTok, satisfac_tory)

התוצר הסופי (צילום: TikTok, satisfac_tory)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

השאירו תגובה