"זה כל כך קל?!": הטריק הוויראלי שיסדר לכן איילינר מושלם בשניות

כשהמסכות הולכות ומשתלטות על חיינו ועל פנינו, לא נותר אלא להשתדל להתמקצע באמנות העדינה של האייליינר המכונף. אלא שמה שנחשב לאתגר הכי נעלה בעולמות האיפור כבר לא נראה מאתגר כל כך בסרטון הטיק-טוק שזכה לעשרות מיליוני צפיות ותגובות משתפכות

מאת  | ‏ 14 מאי 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hung Vanngo (@hungvanngo) on

מכירים את המשפט הזקן והמעצבן "את מה שאת/ה עוד לא למדת אני כבר שכחתי"? אז לאחרונה נראה לנו שזה מקור ההצלחה העיקרי של סרטוני האיפור המגה-ויראליים בטיקטוק, אלה שמתבססים על טריקים, האקים וקיצורי דרך שנועדו לעשות את החיים שלנו הרבה יותר קלים ולפנות לנו עוד קצת זמן לטובת, ובכן, גלילת פיד הטיקטוק.

זה התחיל בסרטונים שבאמת הביאו בשורות מטלטלות (ומתלתלות, במקרה של הטירוף הזה) שקשה לדמיין איך ובאילו נסיבות הומצאו (כן, גברת פן לריסים, אנחנו מסתכלות עלייך), אבל מאז שהתבססה הרשת החברתית הצעירה כמעצמת ביוטי אמיתית, אינפלציית התכנים מולידה גם להיטים פחות חדשניים – אם כי לא פחות יעילים, לפחות במקרה של מדריך האייליינר הזה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hung Vanngo (@hungvanngo) on

כאמור, יש לנו תחושה שהכרנו את הטריק הזה פעם, אבל בהחלט טוב להיזכר במה שהספקנו לשכוח, ואילו עבור הזאטוטים שטרם למדו לגמרי מדובר בבשורה שמצדיקה את 23 מיליון (!) הצפיות בסרטון. אחרי הכל, אייליינר מושלם תמיד היה ותמיד יהיה האתגר הנעלה מכולם, ודרך הקיצור הזאת גורמת לפסגה המכונפת להיראות נגישה מאי פעם.

וכך מדגימה הטיקטוקרית elliemakeupartistt בסרטון הקצרצר והיעיל: התחילו בסימון קו קטן ואנכי בתחתית העפעף, מעל האישון, שרטטו קו אנכי נוסף, מעט ארוך יותר, בקצה העין, והוסיפו בזווית קו אחרון ואלכסוני לגבה. כעת נותר רק לשחק אותה ילדים בשיעור יצירה ולצבוע בתוך הקווים – מה שיעניק גם לקלאמזיות שבינינו כנף מפוארת. 

@elliemakeupartistt

Day ?? of lockdown. Another winged liner tutorial ##fyp ##fypage ##makeuptutorial ##makeupartist ##wingedeyeliner ##levelup

♬ Bored In The House – Tyga & Curtis Roach

"אומייגד מה לעזאזל? זה כל כך קל?! ניסיתי לעשות את זה במשך כל חיי הבוגרים", צהלה אחת המגיבות, ואחרת הוסיפה: "רגע אחד… אני חושבת שכרגע הצלת את חיי". לעוד תגובות פרופורציונליות, מומלץ לבדוק סרטונים נוספים של אלי המאפרת, למשל זה שבו היא מדגימה איך ליצור קונטור אף מושלם באמצעות… מזלג.

 

@elliemakeupartistt

NOSE CONTOUR…I’m not mad at it tho lol Reply to @obese.indian ##makeupartist ##itsaremix ##makeuptutorial ##makeup ##nosecontour

♬ Say So – Doja Cat feat. Nicki Minaj

@elliemakeupartistt

Lock in that lippy ##makeupartist ##makeup ##makeuptutorial ##redlipstick ##mua ##makeupchallenge

♬ Feel It Still – Portugal. The Man

@elliemakeupartistt

Doing the most for perfect wings ! ##fyp ##fypage ##makeupartist ##makeup ##makeuptutorial ##makeuphacks ##wingedeyeliner ##eyelinertutorial ##tiktoksydney

♬ My Heart Went Oops – Tiagz

 

השאירו תגובה

 

  • שיטות מזעזעות, והאייליינר יוצא עבה מדי או לא אחיד, ובכל מקרה צריך לעבור עליו כדי להדגיש ולמלא ואז יוצא זוועה בכל מקרה.

    הטיפ שלי – לתרגל, לתרגל, לתרגל.
    אפשר לתרגל גם עם צללית ומכחול רטוב, ככה לא מסתכנים באייליינר עמיד שיישאר על העפעף

    מאת: לתרגל |‏ 15 במאי 2020 | 19:17