כך תשיגו פן גלי מושלם בקלות ובלי מכשירים

בסרטון שהעלתה לאפליקציה, מראה צעירה בלונדינית איך היא יוצרת גלים מושלמים בשיער בלי חום ובלי ציוד מספרות יקר - וברשת עפים על הטריק. כל מה שצריך זה חגורה של חלוק בית או צעיף דק, וכמה שעות שינה

מאת  | ‏ 13 אפריל 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romee Strijd (@romeestrijd) on

הזמן הפנוי והמחסור בצוות טיפוח מקצועי מביאים לעולמנו שלל טרנדים, הזויים יותר ופחות ומוצלחים יותר ופחות, באמצעותם מביאים המבודדים את הגלאם הביתה. הטריק האחרון שנוסף לרשימה המעניינת, הכוללת תספורות ביתיות ואתגרי לבישת כריות ושמיכות משונים, יכניס לשיער העייף קצת שמחת חיים, והכי טוב: לא צריך לצאת בשבילו מהבית ואפילו לא לרכוש מכשירים יקרים.

הלהיט החדש, כמו רבים לאחרונה, נולד בטיקטוק, שחלק ממשתמשיו מאסו זה מכבר מלמידת כריאוגרפיות תוך כדי ליפסינק, ועברו ליצור תכנים אחרים בליווי מוזיקה מקפיצה. מעניין לחשוב איך עלתה הצעירה שהמציאה את הטריק על העניין. ודאי היו כרוכות ברגע הגילוי שעות רבות של שעמום – אבל עכשיו כשהוא פה, קשה שלא להצטרף. רוצות גלים מושלמים? לכו תביאו את חלוק האמבטיה ותחזרו הנה. כבר לובשות אחד כזה? אתן לא לבד, ויכולות להישאר בדיוק כמו שאתן. החגורה הצמרירית והארוכה של החלוק, או כל צעיף דק אחר, הם כל מה שנחוץ.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 30 Years In Business (@justbragginsalon) on

בקרדי ברי, משתמשת מתוקה ובלונדינית, מקריבה את מחלפותיה החלקות למדע, ולפני השינה מראה כיצד ללפף את השיער, קווצות קווצות, כמו כשקולעים צמה סינית, כשכל פעם מוסיפים עוד – עד שנוצרות שתי צמות בשני הצדדים, במראה חולבת נורדית. את זה קושרים למטה, והולכים לישון.

הפלא נחשף בבוקר, כך לפחות מעידות נסייניות וכך מראה הסרטון, עם שיער שכולו תלתלים עדינים ומובהקים בסגנון בייביליס. השאלה היחידה שנותרת היא לאן הולכים עכשיו עם השיער המושלם והיפה הזה? את התשובה, כנראה, אפשר למצוא בטיקטוק.

@bacardibri123

This is cringeworthy but 10/10 would recommend ##fyp ##foryou ##DecadesofHair ##coronavirus

buttercup – Jack Stauber

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CT HAIR ARTIST EDUCATOR (@coloredbycaitlin) on

השאירו תגובה

 

  • צמות רגילות ייעשו את העבודה. רצוי על שיער לח. 2-3 צמות ובבקר אחלה תלתלים. רוצים יותר מהר? לקלוע צמות על שיער רטוב\לח לייבש בעדינות בפן . בלי חולבת ובלי צעיף

    מאת: אפרת |‏ 11 במאי 2020 | 06:15
  • איפה הסרטון??? אשמח לקישור תודה!

    מאת: מורני |‏ 15 באפריל 2020 | 20:12