געגועים לקוסמטיקאית: כך תפנקו את עצמכן בטיפול פנים ביתי ומושלם

עבור רבות מאיתנו, שגרת הטיפוח היא צורך נפשי אפילו יותר מאשר גופני בימים אלה. גם העור עצמו ככל הנראה לא נשאר אדיש לסטרס ולתנאים החונקים של הבידוד, וזה בדיוק הזמן ללמוד איך להשקיע ולטפל בו כמו שצריך - גם בשביל זמן האיכות העצמי, וגם כדי שנוכל לחזור ולצאת לעולם החדש בלוק בריא וזוהר

מאת  | ‏ 28 מרץ 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DUA LIPA (@dualipa) on

בשלב זה אפשר להניח שכולנו כבר פיתחנו לעצמנו שגרת קורונה מסוימת, רחוקה יותר או פחות מזו של החיים הישנים והטובים. עבור חלקנו מדובר בהזדמנות לשחרר קצת את הרסן, להתמסר לטרנינג ולגולגול, להניח לציפורניים, לגבות ולשורשים לצמוח פרא – וזה בסדר גמור כמובן. נראה כי הקצה השני של הסקאלה, לעומת זאת, מוצא שפיות בימים אלה דווקא בהיאחזות ברוטינת הטיפוח הקבועה, ואפילו בשדרוג שלה ורכישת שלל כישורי "עשי זאת בעצמך".

אנחנו כמובן כאן כדי לעזור – ואחרי מדריכי המניקור, הצבע והגבות, בהחלט הגיע הזמן להתרכז קצת באירוע המרכזי, ולהמיר את הגעגועים לקוסמטיקאית בטיפול פנים מפנק, מתנה לחג מאיתנו לעצמנו. ליאת פליסר הלפרט, סמנכ"לית הדרכה ופיתוח של  דרמלוג'יקה ישראל, שמחה להתגייס ולהציע טיפים להעצמת השגרה היומיומית והטיפול הביתי בעור הפנים, כך שנוכל לשוב ולצאת אל העולם שאחרי המגיפה בלוק שאומר "אנחנו? בכלל היינו בחופשת ספא על הירח כל הזמן הזה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dermalogica Israel (@dermalogica_il) on

"קודם כל, חשוב להקפיד על ניקוי יסודי של הפנים. מומלץ לאמץ את  טכניקת הניקוי הכפול והשבת מאזן הלחות לעור: לשלב בשגרת הטיפוח תכשיר ניקוי מבוסס פאזה שומנית, המתאים לכל סוגי העור (ובניגוד למה שניתן לחשוב – בפרט לעור שמן ובעייתי, כיוון שניקוי ברכיב שומני אוסף לתוכו ביסודיות לכלוך שומני בצורה הטובה ביותר מבלי לייבש את העור). השלב הבא הוא ניקוי באמצעות ג'ל – כל תכשיר ניקוי שהוא במרקם ג'ל יטיב עם העור, יפגע באופן מינימאלי בשכבת ההגנה ולא ישרוט את השכבה החיצונית".

"בשלב הבא מומלץ להשקיע בפילינג איכותי: העצימו וערבבו את הג'ל עם פילינג אבקתי ידידותי כגון פילינג האורז והקציפו במים. ניתן להיעזר בספוגית רכה או מברשת ניקוי להעמקת הפעולה, המרצת מחזור הדם והשלת תאים מתים. קיימים כיום בשוק תכשירי פילינג בעוצמה מוגברת כמעט כמו אצל הקוסמטיקאית שלכן, שמיועדים לשימוש ביתי – כזה הוא פילינג המבוסס על חומצות AHA ומגוון חומצות פירות וב PH נמוך יותר מרמת החומציות הטבעית של העור, המגביר המסת תאים מתים. מומלץ לבצע פילינג זה פעמיים בשבוע למשך 10 דקות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Skin by Kylie Jenner (@kylieskin) on

"אחרי הניקוי והפילינג – הרגיעו את העור לשיקום והענקת לחות מוגברת: לצד משבר הקורונה, העונה הזו מאופיינת במעברי מזג אויר מרובים ועלולה לפגוע במעטה ההגנה של העור – על כן חשוב שימוש מוגבר בתכשירים עתירי לחות או במסכות לחות, ממצקות או מרגיעות – שכן גם הסטרס הנפשי בא לידי ביטוי על פני העור. הזינו את העור בלחות באמצעות מסכות עשירות בוויטמינים, מינרלים, יסודות קורט וכו. כדאי למרוח שכבה עבה ולבצע עיסוי קל בעזרת כריות האצבעות. אם אפשר, טפסו שלב בהרגעת העור והפחיתו קמטוטים וסטרס תוך שיפור זרימת הדם  בעזרת שימוש בחלוקי נחל חמימים להחלקה ופינוק העור. לאחר כ-15 דקות, מומלץ לשטוף את המסכה בקומפרס חמים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella (@bellahadid) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dermalogica Israel (@dermalogica_il) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Guilty (@guiltyisrael) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Into The Gloss (@intothegloss) on

השאירו תגובה

 

  • חשבתי לגלות פה טיפים אמיתיים אבל חבל שאני מגלה כתבה ממומנת שרק מנסה למכור לי מוצרים ספציפים . היה נחמד אם הייתם מביאים מספר מוצרים כאופציות לטיפול .

    מאת: שולמית |‏ 29 במרץ 2020 | 15:31
  • בהחלט קיבלתי אנרגיה לקום ולטפל בעצמי. תודה

    מאת: סיגל |‏ 29 במרץ 2020 | 09:42