המומחה מסביר: כך תסדרו גבות בבית בלי לגרום נזק ועגמת נפש

זה עשוי להיראות פשוט וקל: בסך הכל למרוט כמה שיערות עם פינצטה, אולי לגזור קצת בקצוות והופ, עשינו גבות. אלא שמדובר במלאכה הרבה יותר עדינה ומתוחכמת מזה, ובעיקר כזאת שבידיים לא מיומנות עלולה להיגמר בלוק הניינטיז של גוון סטאפני. אז התייעצנו עם המומחה איציק וקיל לגבי כל מה שאסור לעשות - וגם מה שמומלץ

מאת  | ‏ 23 מרץ 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by itzikvakill (@itzikvakill) on

בין אם נרצה או לא, נראה שכולנו נסיים את הסיפור הזה לא רק כאפדימיולוגים חובבים, אלא גם כמומחי DIY בדרגת בתיה עוזיאל. אבל בניגוד לטיפוח גן וריטקלי, בניית בית עץ לילדים או שיפוץ כולל של המטבח – יש משימות "עשו זאת בעצמכם/ן" שלא מומלץ לצלול לתוכן בלי להתייעץ קודם עם מומחים אמיתיים, וטיפול גבות ביתי הוא לגמרי פרויקט מועד לפורענות מהבחינה הזאת – גם אם הגבות שלכן כבר הגדירו בינתיים מחדש את המילה "פורענות". אז תניחו את הפינצטה ובואו נדבר על זה עם איציק וקיל, מומחה אמנותי ליופי.

"סידור גבות הוא לא עניין של מה בכך. יש הרבה טעויות נפוצות וקל מאוד להרוס אותן, במיוחד בימים אלה שבהם אין לנו במה להתעסק חוץ מבעצמנו", הוא אומר וכמעט מתחנן: "בואו לא נגיע למצב שאנחנו משחיתים את הדבר שכל כך מפאר לנו את הפנים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by itzikvakill (@itzikvakill) on

עשו ואל תעשו לגבות שלכן/ם

"שימוש במראה מגדילה היא טעות נפוצה. כשאנחנו בוחנים את הגבות שלנו ממרחק כל כך קטן, אנחנו מאבדים פרספקטיבה. כל שיערה נראית מיותרת והפיתוי לא להפסיק לתלוש הוא גדול. במקום זה, מומלץ לעמוד מול מראה רגילה עם תאורה טובה, ומדי פעם להתרחק כדי לקבל תמונה ברורה יותר של הגבות ביחס לפנים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

"גם גזירה לא נכונה יכולה לעשות נזק גדול. גבות קצוצות מדי וגזורות יתר על המידה לרוב לא ייראו טוב לאחר כמה ימים, הן יגדלו בצורה פרועה והמראה המתקבל בהחלט לא רצוי. מומלץ לסרק את הגבות למעלה במרכז וכלפי חוץ לכיוון הרקה, ולגזור את הקצוות. להתרחק מבסיס הגבה. עדיף להשתמש במספריים שמיועדות לשיער, ולא במספרי ציפורניים קטנות וקמורות. לסירוק הגבות אפשר להשתמש במברשת שיניים". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vittoria Ceretti (@vittoria) on

"טריכוטילומניה היא הפרעה אובססיבית שעוסקת בתלישת שיער. כשהמצב בחוץ מלחיץ, הגוף שלנו ימצא דרך לבטא את זה ובמקרים מסוימים הגבות ישלמו את המחיר – תלישה כתוצאה מסטרס. נסו להיות מודעים וזכרו שמריטה והתעסקות יתרה יובילו לפצעים, עור אפור וצמיחה לא מאוזנת".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by itzikvakill (@itzikvakill) on

"נקו את הגבות אחת לשבועיים וחצי-שלושה, והשתדלו לא לגעת בין לבין. כך תשמרו על צמיחה מאוזנת ותקינה. ככל שתמרטו יותר, כך יצמח יותר – אז בינתיים זה זמן מעולה לשקם גבות הרוסות ולהתרכז במראה הטבעי".

"ולגבי השפם? בדרך כלל אני ממליץ על שימוש בחוט, אבל לא לכולם יש את הכישורים לכך, ולכן בתקופה זאת שעווה מותרת בהחלט – בעיקר כי אנחנו הרבה פחות נחשפים לשמש והסיכוי לפיגמנטציה קטן יותר. השתמשו בשעווה עדינה שמתאימה לאיזור הפנים והמעיטו במריטה עם פינצטה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

השאירו תגובה

 

  • ממליצה לא לגעת .
    עדיף מראה טבעי ומעובה ולחכות לסדר אצל משהי מקצועית מאשר להרוס ולדקק אותן..
    בעלת מכון קוסמטיקה ומעצבת גבות..

    מאת: טלי |‏ 27 במרץ 2020 | 03:48
  • אני ממליצה לעצמי לחכות לתור שלי אצל מושיק טאקו גם אם יהיה לי שדה בוקר על הפנים לא נוגעת בכלום

    מאת: דניאל עינן |‏ 24 במרץ 2020 | 18:28
  • כתבה מעולה..תותח

    מאת: מושלם |‏ 24 במרץ 2020 | 17:56
  • חוט זה מזעזע ועושה קוצים ונראה ממש רע אחרי כמה ימים. הכי עדיף לעשות אפילציה ואחרי תקופה של טיפולים כבר לא צריך לדאוג לזה

    מאת: ... |‏ 24 במרץ 2020 | 15:12