חוק הביוטי החשוב שמייגן מרקל תמיד מתעקשת עליו

האישה שעד לא מזמן הייתה אמונה על השיער והאיפור של בת המלוכה לעתיד מגלה בימים אלה כמה סודות שרק מחזקים את הדימוי הנגיש ומעורר ההשראה של מרקל, כולל דרישה אחת ספציפית וחיננית במיוחד. לכאורה מדובר בעקרון פשוט למדי, אבל במקרה שלה, כמו עם השיער האסוף ברישול וחליפת המכנסיים ה"נועזת", יש פה הצהרה מעצימה ומשמעותית

מאת  | ‏ 13 פברואר 2018
 

A post shared by MeghanEffect (@hrhmeg) on

המשבצת שמייגן מרקל עומדת לתפוס בבית המלוכה הבריטי (או כבר תופסת) ברורה למדי: בתיאום מדויק עם רוח התקופה, היא עומדת להיות "האישה האמיתית" של הארמון. הנסיכה האמיתית, אם תרצו. מהרגע הראשון שלה בזירה המלכותית, ניכר הסירוב החינני של האמריקאית הגרושה והחצי שחורה ליישר קו עם הציוויים המיושנים של הארמון: בראשית היו הרגליים נטולות הגרבונים שלה שזעזעו את הממלכה, אחר כך הגיע ה"גולגול" המרושל והחתרני, ולאחרונה היא הרהיבה עוז עם טוטאל לוק שחור ו"פרובוקטיבי" ואפילו, שומו שמיים, חליפת מכנסיים!

אין לדעת אם התעוזה שוברת החוקים של מרקל תישאר יציבה ונחושה גם לאחר שתינשא להארי ותהפוך רשמית לחלק מבית המלוכה, אבל בינתיים זה נראה מבטיח, ובימים האחרונים צץ דיווח על התעקשות נוספת ומעוררת השראה שלה, שיש רק לקוות כי לא תלך לשום מקום.

לידיה סלרס, האישה שעד לא מזמן הייתה אמונה על השיער והאיפור של הנסיכה לעתיד, מגלה לאחרונה לאתרים השונים כמה מסודות הביוטי של הלקוחה הנוצצת שלה, ובראשם עומדת הדרישה העקבית של מרקל לאיפור טבעי ככל האפשר, והתעקשות ספציפית על מאפיין אחד חינני במיוחד: "בכל פעם שעבדתי על האיפור שלה, היא הייתה אומרת 'את יכולה ר לוודא שרואים את הנמשים שלי? אני לא רוצה טונות של מייקאפ'".

בשלב זה חושפת סלרס כי המוצר המועדף עליה למילוי הדרישה הזו הוא Luminous Silk מבית ארמאני, שידוע גם כבחירה המועדפת על קים קרדשיאן ובנות אצולה נוספות, וממשיכה ומספקת ל- Refinery29 את הפרשנות המפרגנת שלה להעדפות של מרקל: "היא לגמרי הצליחה להישאר מי שהיא גם באור הזרקורים. זה בדיוק מה שמדהים במייגן – היא כל כך בטוחה בעצמה ובמראה שלה, והיא דבקה בבטחון הזה. היא הכי מבינה ביוטי, אבל הגישה שלה מאד חסרת מאמץ. היא רק רוצה להיראות כמו גרסה קצת יותר טובה של עצמה". כולנו, לא?

 

A post shared by send me your smile (@smilebysoul) on

 

A post shared by @hrhprinceharryandmeghanmarkle on

 

A post shared by Aurea Freitas (@aureafreitas) on

 

A post shared by MeghanEffect (@hrhmeg) on

השאירו תגובה