המייקאפ המנצח, האייליינר הממכר: מוצרי האיפור המצטיינים של השנה

בדקנו המון מוצרי איפור השנה. המון. עכשיו כשהיא נגמרת, הגיע הזמן לשאול שאלה אחת - מה מהם הצליח לפלס את מקומו אל הרוטינה הקבועה שלנו? קבלו את המסקרה, הפודרה, הסומק, הקונסילר, הצללית והשפתון המנצחים שלנו

מאת  | ‏ 28 דצמבר 2017
 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

מאות מוצרי ביוטי נחתו השנה בלשכתנו והצליחו לבלבל אותנו כהוגן. לא שאנחנו מתלוננות, אבל דעו לכן שלמיין, לברור ולבחור את המצטיינים מביניהם לא הייתה עבודה קלה בכלל. הפרמטר שהכריע את הכף, בסופו של דבר, הוא שאלת הנאמנות –  מה הם המוצרים שנכנסו לשגרת הביוטי שלנו ולא יצאו ממנה, גם כשמתחרים רבים ומגוונים המשיכו להגיע? קבלו אותם, ואל תאשימו אותנו אם זה ייגמר בהתמכרות.

המסקרה: Icon של IL MAKIAGE

Icon של איל מקיאג'. 139 שקלים (צילום: יח"צ)

Icon של איל מקיאג'. 139 שקלים (צילום: יח"צ)


כל מי שאיפור בסיסי הוא חלק משגרת יומה יודעת היטב שהחיפוש אחר המסקרה המושלמת לא באמת נגמר אף פעם. לא מפתיע, אם כן, שיותר ויותר מתאפרות עוברות לאופציית הריסים המלאכותיים, שרק הולכת וצוברת תאוצה. מי שבכל זאת מעדיפה לא לקרב דבק לעפעפיים ונשארת בגרסת האולד-סקול, לרוב נאלצת, בשלב מסוים, לבחור מה יותר חשוב לה: עיבוי ונפח או הפרדה ואורך, כי קשה מאד למצוא את המוצר שממלא את כל הפונקציות האלה במקביל. המסקרה המצטיינת שלנו מצליחה לעשות את זה – היא מאריכה ומפרידה את הריסים לתפארת, וגם מעניקה נפח מרשים תוך כדי, אבל מבלי להעמיס פורמולה כבדה וליצור גושים. התוצאה היא מראה ריסים עוצמתי אך טבעי, וזה די נדיר.האייקון מגיעה בשלושה גוונים: שחור, כחול וחום. האחרון כבש את לבנו וריסינו במיוחד.

בתחרות קשה עם:
La Petit Robe Noire של גרלן

The Shock של איב סאן לורן

The Shock של איב סאן לורן. 160 שקלים (צילום: יח"צ)

The Shock של איב סאן לורן. 160 שקלים (צילום: יח"צ)

La Petit Robe Noire של גרלן. 141 שקלים (צילום: יח"צ)

La Petit Robe Noire של גרלן. 141 שקלים (צילום: יח"צ)

האייליינר: Long Wear Liquid Liner של בובי בראון

Longwear Liquid Liner של בובי בראון. 150 שקלים (צילום" יח"צ)

Longwear Liquid Liner של בובי בראון. 150 שקלים (צילום" יח"צ)


סוגיית האייליינר ברורה ומוכרת: מרגע שראית את עצמך איתו, את מתקשה לדמיין את עצמך בלעדיו. הבעיה היא שעדיין מדובר באחד ממוצרי האיפור הכי מאתגרים, והזמן שהוא דורש בבוקר מול המראה עלול לגבור לבסוף על שיקולי הלוק ולהעמיד אותך בפני דילמה קשה מנשוא: מה עדיף – להגיע לעבודה בזמן ובמראה עיניים משעמם וסטנדרטי או להגיע באיחור ועם עיני חתול מדויקות ומהפנטות? אין ספק שהסוד לאייליינר המושלם הוא ידידותיות למשתמשת, גם מעל פרמטרים כמו פיגמנט ועמידות. אחד שממלא את שלושתם בשלמותם וגרם לנו השנה להתמכר אליו לחלוטין הוא זה של בובי בראון, שנמשח בקלילות, מתקבע מיד בלי להימרח ומגיע בחמישה גוונים מהממים, הכוללים נצנוץ מטאלי מושלם.

בתחרות קשה עם:
Liner Feutre Slim של בורז'ואה

Liner Feutre Slim  של בורז'ואה. 45 שקלים (צילום: יח"צ)

Liner Feutre Slim של בורז'ואה. 45 שקלים (צילום: יח"צ)

הצללית: Colorstay של רבלון

colorstay של רבלון. 59.90 שקלים (צילום: יח"צ)

colorstay של רבלון. 59.90 שקלים (צילום: יח"צ)

רובנו לא כוללות צללית ברוטינת האיפור היומיומית, ובכל זאת נדמה שמדובר בגזרה שחווה רנסנס משמעותי בשנים האחרונות. זאת בעיקר הודות למיליוני סרטוני ההדרכה שמצליחים לגרום גם למתאפרות הפחות מקצועיות ויותר עקומות שבינינו לחשוב שמה הבעיה, הן לגמרי מסוגלות לייצר את לוק ה"שקיעה יורדת על חד-קרן בגן עדן" על העפעף של עצמן בכלום זמן. ובכן, לא, ויש דברים שצריכים להישאר בגבולות הטוטוריאלז, אבל שילוב של צלליות בשגרת האיפור למעשה מעולם לא היה קל יותר, בטח עם מוצרים מוצלחים כמו צלליות הקרם של רבלון. קומפקטיות, פרקטיות, מטאליות במידה, עמידות, לא מתפוררות, נוחות להנחה ולהסרה. יותר מזה?

בתחרות קשה עם:
פלטת Blush Nude של מייבלין ניו-יורק

Blush Nude של מייבלין ניו-יורק. 45 שקלים (צילום: יח"צ))

Blush Nude של מייבלין ניו-יורק. 45 שקלים (צילום: יח"צ))

הקונסילר: Multi-Perfecting Concealer של גרלן

multi perfecting של גרלן. 160 שקלים (צילום: יח"צ)

multi perfecting של גרלן. 160 שקלים (צילום: יח"צ)


לא ברור באיזה קטע המדע והטכנולוגיה עוד לא הצליחו למצוא פתרון קבוע ואפקטיבי לתופעת השקיות שמתחת לעיניים, אבל עד שזה יקרה – אנחנו נישאר צמודות לפלא הקטן הזה מבית גרלן. למעשה, מדובר במוצר שלא רק מנצח בהליכה את הקטגוריה הספציפית שלו – היינו אפילו מכתירות אותו בתואר "תגלית השנה" של תחום הביוטי בכללותו. הוא עדין, קליל, מתמזג מושלם ומעניק כיסוי טבעי אך משמעותי לכל אפרוריות או אדמומיות. נסי לבחור בגוון מעט יותר בהיר מבדרך כלל, והוא אפילו יתפקד כמוצר הארה מצוין. ההתמכרות בלתי נמנעת.

בתחרות קשה עם:
Instant Full Cover Concealer של בובי בראון
פלטת Infallible Total Cover של לוריאל

Instant Full Cover Concealer של בובי בראון. 175 שקלים (צילום: יח"צ)

Instant Full Cover Concealer של בובי בראון. 175 שקלים (צילום: יח"צ)

infallible total cover של לוריאל פריז. 75 שקלים (צילום: יח"צ)

infallible total cover של לוריאל פריז. 75 שקלים (צילום: יח"צ)

המייקאפ: Double Wear Nude של אסתי לאודר

Double Wear Nude של אסתי לאודר (צילום: יח"צ)

Double Wear Nude של אסתי לאודר (צילום: יח"צ)

מבחינת כל מי שקצת בקיאה בתחום או ביקשה אי פעם המלצה על מייקאפ – אין הפתעות בגזרת הכיסוי האולטימטיבי. לדאבל וור הישן והטוב קשה למצוא מתחרים, ועוד יותר כשמדובר בדאבל וור החדש והטוב יותר, בגרסתו הקלילה והאוורירית. אידיאלי למי שמחפשת כיסוי מלא אבל כזה שלא מייבש ולא מכביד על הפנים. או בקיצור, אידיאלי למי שמחפשת מייקאפ איכותי ואפקטיבי.

בתחרות קשה עם:
Next to Nothing של MAC

Next to Nothing של מאק. 151 שקלים (צילום: יח"צ)

Next to Nothing של מאק. 151 שקלים (צילום: יח"צ)

 הסומק: Mineralize Blush של MAC

Mineralize Blush של מאק (צילום: יח"צ)/

Mineralize Blush של מאק (צילום: יח"צ)


עוד מאמצע השנה כבר חשבנו שיש לנו מנצח מובהק בקטגוריה, ואז, לפני חודש בלבד, נחתה על שולחננו המהדורה המוגבלת הזאת של מאק וטרפה את הקלפים. מדובר בסומק-ברונזר מקולקציה אקסלוסיבית לאונליין שהיא תוצאה של שיתוף פעולה מסקקרן בין חברת האיפור למעצבת התכשיטים ג'ייד ג'אגר. מעבר לאריזת הממתק האלגנטית בה מגיע המוצר, ומעבר ליופי ההיסטרי שלו עצמו, האפקט פשוט מהמם: ורדרדות עזה ומעט מנצנצת מתמזגת על המברשת עם ברונזה מוזהבת ומונחת על הלחיים בנגיעה זוהרת אך טבעית. נסו לשים עליו יד מהר, לפני שייגמר.

בתחרות קשה עם:
Like a Doll Maxi Blush של פופה
Healthy Glow Powder של ג'יבנשי

 Like a Doll של פופה. 99 שקלים (צילום: יח"צ)

Like a Doll של פופה. 99 שקלים (צילום: יח"צ)

healthy glow של ג'יבנשי. 325 שקלים (צילום: יח"צ)

healthy glow של ג'יבנשי. 325 שקלים (צילום: יח"צ)

ההיילייטר: Everglow Highlighter של OFRA

Everglow Highlighter של OFRA (צילום: יח"צ)

Everglow Highlighter של OFRA (צילום: יח"צ)


תודו שזו הקטגוריה שהכי חיכיתן לה. בכל זאת, השם הנרדף של שנת 2017 הוא לגמרי "שנת ההיילייטר". המוצר שעד לפני כמה זמן מעטות היו מודעות לקיומו הפך למלך המדף בתקופה האחרונה, ובינתיים לא נראה כאילו 2018 עומדת לשנות את זה. מבין רבים וטובים, הפייבוריט שלנו היה ונשאר זה של OFRA – התמכרנו ספציפית לזה בעל שלושת הגוונים מתוך שיתוף הפעולה המרגש עם Nikkie Tutorials, אבל באופן כללי מדובר במחלקה המצטיינת של המותג המוערך. עצמות הלחיים שלנו כבר מזמן לא יוצאות מהבית בלעדיו.

 בתחרות קשה עם:
Baked Mineral של IL MAKIAGE
 Summer Fun של אסנס

Baked Mineral  של IL MAKIAGE (צילום: יח"צ)

Baked Mineral של IL MAKIAGE (צילום: יח"צ)

 summer fun cream to powder instant glow של אסנס. 14 שקלים (צילום: יח"צ)

summer fun cream to powder instant glow של אסנס. 14 שקלים (צילום: יח"צ)

הפודרה: Rainbow Face Powder של שיסיידו

Rainbow Face Powder  של שיסיידו. 250 שקלים (צילום: יח"צ)

Rainbow Face Powder של שיסיידו. 250 שקלים (צילום: יח"צ)


גם כאן מדובר במוצר שהוא אהבה ממבט ראשון – ואיך אפשר שלא. רק תסתכלו על היופי הזה. התמסרות נאמנה הוכיחה שגם יש כאן הרבה יותר מסידור צבעים אבקתי ומהפנט, ולא רק שהוא שומר על מראהו בשימוש לאורך זמן – הוא גם מספק לפנים טאץ' אחרון, חלק, חיוני, מקבע ומלא אור.

בתחרות קשה עם:
Next to Nothing של MAC
Silk Edition של בורז'ואה

Next to Nothing  של MAC. 177 שקלים (צילום: יח"צ)

Next to Nothing של MAC. 177 שקלים (צילום: יח"צ)

silk edition של בורז'ואה. 79.90 שקלים (צילום: יח"צ)

silk edition של בורז'ואה. 79.90 שקלים (צילום: יח"צ)

השפתון: Be Legendary של סמאשבוקס

Be Legendary של סמאשבוקס. 115 שקלים (צילום: יח"צ)

Be Legendary של סמאשבוקס. 115 שקלים (צילום: יח"צ)


רק לפני חודש ערכנו לכן כאן סקירה מדוקדקת של עשרות שפתונים מצטיינים יותר ופחות. הסדרה הזאת של סמאשבוקס הגיחה לעולם אחרי שנסגרה הרשימה, ומאותו רגע התברגה לראשה והשפתונים הנוזליים שלה התברגו לשפתינו. הפיגמנט העז, העמידות, הקלילות על השפתיים ומעל הכל – הגימור המטאלי המהמם, הם כל מה שאנחנו רוצות מהשפתון שלנו כרגע, עם כל הכבוד לשלטון המאט היציב. השלמת הלוק שלך לערב הסילבסטר היא תירוץ מעולה לרכוש אחד ובהקדם.

בתחרות קשה עם:
Rouge Edition Soufflé de Velvet של בורז'ואה

Rouge Edition Soufflé de Velvet, בורז'ואה. 59.90 שקלים (צילום: יח"צ)

Rouge Edition Soufflé de Velvet, בורז'ואה. 59.90 שקלים (צילום: יח"צ)

 

  • אתם רציניים? מה עם ה- היילייטר של מאק Oh darling??
    נכון, מסכימה עם ההיילייטר של עופרה אבל אסנס ואיל מקיאג' ממש לא בתחרות קשה איתה….

    מאת: מירוש |‏ 31 בדצמבר 2017 | 09:57
  • כלכך עצוב שבמדינת ישראל עוד לא נחשפו ל80% מהאיפור בשאר העולם! מה עם חברות כמו בנפיט, ניקס, נייקד, ברני אמ, ועוד מלא חברות שללא ספורה ואינסטגרם מי בכלל היה יודע על קיומן וכמה עולם האיפור התקדם! #מתהלעזובאתישראל

    מאת: אלה |‏ 30 בדצמבר 2017 | 11:18
  • מתאים למלייאנים בלבד !

    מאת: אני |‏ 29 בדצמבר 2017 | 12:11

השאירו תגובה