שפה קשה: העמדנו ה-מ-ו-ן שפתונים למבחן, והרי התוצאות

הסתיו הוא הזמן המושלם להיפרד מהליפסטיק הסולידי ולעבור לאחד אדום, ורוד או סגלגל שיתן בוסט של צבע כשבחוץ אפור וקר. כדי שלא תצטרכו להיכוות בעצמכן בדקנו את כל השחקנים הגדולים בשוק, והמסקנות לפניכן. אז מי קיים, מי אכזב ומי כבש את שפתינו בנוק-אאוט?

מאת  | ‏ 30 נובמבר 2017
 

A post shared by Anairam (@anairam10) on

החורף מתגנב לאיטו ובקרוב כולנו נתעטף במעילים משובצים אפורים, פריט המאסט של העונה. עם כל הסגריריות הזאת אנחנו צריכות כמה שיותר אופציות להרים את הוודג', וזה בדיוק הזמן לשלוף אודם שייתן נגיעה של צבע להופעה. לא עוד זיעת יולי-אוגוסט שגורמת למייקאפ ולמסקרה לנזול. תגידו ביי לאיפור המינימליסטי של הקיץ והיי לליפסטיקים האדומים ולגוונים הסגולים הסתוויים.

כדי לעשות לכן קצת סדר בכל הטוב שיש שם בחוץ, בדקנו את הליפסטיקים החדשים שהשיקו המותגים המובילים במהלך השנה האחרונה וגם כמה קלאסיקות מובילות, והרכבנו עבורכן את מדריך השפתיים האולטימטיבי לחורף. כל מה שנותר לכן הוא לבחור.

ליפסטיק נוזלי Beautiful Color Bold, אליזבת ארדן, 150 שקלים

Beautiful Color Bold, אליזבת ארדן (צילום: יח"צ)

Beautiful Color Bold, אליזבת ארדן (צילום: יח"צ)

ההבטחה: פיגמנטים עזים, גימור בוהק, עמידות גבוהה, שימור לחות השפתיים ושחרור כמות מדויקת של חומר בזכות אפליקטור דמוי עט.

על הפנים? מדובר באחד הליפסטיקים הנוזליים הטובים ביותר שניסינו. הפיגמנטים אכן עזים והעמידות גבוהה מאוד. לא הרגשנו שהוא שומר על הלחות באופן יוצא דופן אבל הוא גם בהחלט לא מייבש. מדובר בליפסטיק נוזלי מושלם אלמלא האפליקטור, שלמרות ההבטחה לכמות המושלמת משחרר מעט מדי חומר ומצריך הקלקות חוזרות ונשנות שקצת העיקו על החוויה.

שפתון באלם קוטור Le Rouge Perfecto, ז'יבנשי, 170 שקלים

Le Rouge Perfecto, ז'יבנשי (צילום: יח"צ)

Le Rouge Perfecto, ז'יבנשי (צילום: יח"צ)

ההבטחה: שפתון יוקרתי שמשלב שלוש פונקציות באחד – לחות עוצמתית, עיבוי השפתיים וגוון ורדרד זוהר.

על הפנים? כשקיבלנו את הבייבי הזה כמעט ופסלנו אותו על הסף. מה כבר יכול לעשות באלם לשפתיים שמצדיק מחיר של 170 ש"ח? ובכן, טעינו ובענק. אין ספק שתשלמו מחיר גבוה גם על שם המותג ועל המארז המהודר דמוי העור, אבל המוצר עצמו פשוט נפלא, וגם עושה בדיוק את מה שהוא מבטיח. ההבדל בשפתיים מורגש באופן מידי. הן הופכות בשרניות יותר, חלקות יותר ולחות יותר, והעקצוץ שמלווה שפתונים שמעבים נעים כאן במיוחד ומרגיש כמו מנטה מרעננת. הגוון יפהפה ומדובר במוצר שמשדרג פלאים את מראה האיפור ללא איפור.

שפתון Rouge Rouge, שיסיידו, 145 שקלים

Rouge Rouge, שיסיידו (צילום: יח"צ חו"ל)

Rouge Rouge, שיסיידו (צילום: יח"צ)

ההבטחה: שפתון עשיר ועמיד לאורך זמן עם טכנולוגיית פיגמנט שמחזירה אור וגורמת לשפתיים להיראות חלקות ובוהקות.

על הפנים? כיאה למותג הטיפוח היוקרתי והמתוחכם ההבטחות בשמיים, אבל כמובטח, הפורמולה נמרחה מאוד בקלות על השפתיים וגם העניקה לחות וזוהר. השפתון באמת עמיד באופן יחסי לשפתונים לחים אחרים, שלרוב נעלמים במהרה. יחד עם זאת, הוא דווקא הדגיש את הקמטוטים בשפתיים ולא גרם להן להיראות חלקות.

שפתון דו-שלבי Infaillible, לוריאל פריז, 65 שקלים

Infaillible, לוריאל פריז (צילום יחצ חול)

Infaillible, לוריאל פריז (צילום יחצ חול)

ההבטחה: בצד אחד שפתון נוזלי עם צבע עשיר ועמידות עד 24 שעות ובצד השני באלם להענקת לחות מוגברת.

על הפנים? לוריאל לא משחקים. מדובר בפורמולה כל כך עמידה שנאלצנו לפנות לשמן זית על מנת להסיר את השפתון. ואכן, יש כאן צורך בבאלם כי מדובר בפורמולה שמייבשת את השפתיים מאוד. הבאלם כמובן עזר, אך גם הפך את הגימור המט למבריק. כאן כבר מדובר בהעדפה – אם אתן מחפשות שפתון מבריק וגם עמיד, תיהנו מהמוצר, אבל לאוהבות גימור המט שמחפשות שפתון נוזלי עדיף לעבור הלאה.

Rouge Dior Liquid, דיור, 176 שקלים

Rouge Dior Liquid, דיור (צילום: יח"צ)

Rouge Dior Liquid, דיור (צילום: יח"צ)

ההבטחה: הליפסטיק הנוזלי הראשון שדיור משיקים מגיע בגימורי מט, מטאלי או סאטן ומבטיח כיסוי מלא, עמידות לאורך זמן, דיוק במריחה וגם תחושת קלילות.

על הפנים? נדהמנו לגלות שהוא מקיים את כל ההבטחות. היתרון המשמעותי שלו על פני ליפסטיקים נוזליים אחרים הוא האופן שבו הוא נשחק בלבישה של כמה שעות. במקום שייעלם באזורי החריצים ויהפוך לבלגן בלתי אחיד על השפתיים, הוא דוהה באופן שווה ואפילו נראה טוב יותר על השפתיים לאחר זמן מה.

La Petite Robe Noir, גרלן, 161 שקלים

La Petite Robe Noir, גרלן (צילום: יח"צ)

La Petite Robe Noir, גרלן (צילום: יח"צ)

ההבטחה: הליפסטיק של גרלן מבטיח שלושה יתרונות באחד – עוצמת גוון הניתנת לבנייה, ניחוח מבושם וגימור מבריק.

על הפנים? הפורמולה עשירה וקרמית במיוחד ולכן נעימה מאוד למריחה על השפתיים. הגימור אכן מבריק, אפילו מעט יותר מדי לטעמנו. אבל מכל ההבטחות זו שנשמעה אטרקטיבית במיוחד הייתה היכולת של עוצמת הגוון להיבנות על השפתיים. בעוד זה נכון, מצאנו שגם אחרי שלוש שכבות הליפסטיק עדיין לא נמרח לגמרי באחידות ולא נותן כיסוי מלא ומראה אטום. מכיוון שמחירו לא זול, לתוצאה דומה אך מוצלחת וזולה כדאי לעבור לשפתון הבא ברשימה.

ליפסטיק ג'ל Ultra HD, רבלון, 69.90 שקלים

Ultra HD, רבלון (צילום: יח"צ)

Ultra HD, רבלון (צילום: יח"צ)

ההבטחה: פיגמנטים בוהקים, מריחה חלקה ואחידה, לחות (השפתון מכיל חומצה היאלורונית), מריחה חלקה ואחידה ודיוק, הודות לעיצוב השפתון.

על הפנים? אמנם העיצוב המטאלי של האריזה הוא מה שכבש את לבנו מיד, אבל גם מנעד הגוונים נהדר והעיצוב הדקיק והארוך אכן מקלים על המריחה. שאר ההבטחות מתקיימות גם הן – הפיגמנטים בוהקים, הפיזור חלק ואחיד, השפתון מועשר בלחות ורק על הריח הפירותי החזק היינו מוותרות.

Pure Color Love בגימור מאט, אסתי לאודר, 95 שקלים

Pure Color Love בגימור מאט, אסתי לאודר (צילום: יח"צ)

Pure Color Love בגימור מאט, אסתי לאודר (צילום: יח"צ)

ההבטחה: בסדרה יש ארבעה סוגי גימורים, אנחנו ניסינו את האולטרה מאט שמבטיח פורמולה רכה במיוחד וכיסוי מלא.

על הפנים? וואו. הליפסטיק הזה הוא המלך הבלתי מעורער של הפרויקט וללא ספק שווה כל שקל. הוא רך, נמרח בקלות, פיגמנטי, אינו מייבש את השפתיים ומדיף ניחוח וניל עדין ונעים. מדובר באהבה.

Infaillible Sexy Balm, לוריאל, 30 שקלים

Infaillible, לוריאל פריז (צילום: יח"צ חו"ל)

Infaillible, לוריאל פריז (צילום: יח"צ חו"ל)

ההבטחה: שפתון עמיד שנותר על השפתיים לאורך זמן, קל למריחה ומותיר תחושה נוחה ונעימה הודות ללחות.

על הפנים? יחסית לז'אנר שפתוני הלחות שמעניקים גם צבע, הליפסטיק הפתיע לטובה. הגוונים שלו פרקטיים והוא באמת מצליח להעניק כמות נכבדת של לחות לצד כמות נאה של צבע. לגמרי מוצר שאפשר לזרוק בתיק ולהשתמש בו כל היום.

שפתון נוזלי Retro Matte, מאק, 115 שקלים

Retro Matte, מאק (צילום: יח"צ)

Retro Matte, מאק (צילום: יח"צ)

ההבטחה: במאק השיקו מחדש השנה את אחת הפורמולות הפופולריות, שמבטיחה עמידות לאורך זמן, פיגמנטציה עשירה וגימור מאט.

על הפנים? עם כל המוצרים שמציפים את השוק, שמחנו להיזכר שהשפתון הנוזלי של מאק הוא עדיין אחד הטובים בסביבה. בעוד כמעט כל שפתון נוזלי מחזיק לאורך זמן ומעניק צבע עשיר, מה שמבדל את הרטרו מאט היא העובדה שהוא לא מתייבש באופן שגורם לרצות להגיע הביתה ולהוריד אותו כמה שיותר מהר. יחד עם זאת, הוא לא שורד אוכל היטב וכל ניסיון לחדש אותו במהלך היום יגרור תוצאה די מחרידה על השפתיים.

Universal Lip Liner, דיור, 130 שקלים

Universal Lip Liner, דיור (צילום: יח"צ)

Universal Lip Liner, דיור (צילום: יח"צ)

ההבטחה: עיפרון שפתיים שקוף שמתאים לכל גווני העור ולכל גווני הליפסטיקים. הוא מורכב משעווה שמונעת מהליפסטיק להימרח או לצאת מקווי המתאר של השפתיים וגם משפרים את העמידות שלו.

על הפנים? ראשית, לא מדובר במוצר חובה בשום פנים ואופן, אבל אם אתן מתקשות במריחת ליפסטיקים ולא תמיד מתחשק לכן לעבור את השלב של עיפרון השפתיים מדובר בפתרון מעולה. הפורמולה שקופה לחלוטין כך שאין צורך להיות מדויקים במיוחד, אבל היא תשמור על הליפסטיק שלא יצא מהקווים. לא התרשמנו שהוא מאריך את עמידות הליפסטיק באופן יוצא דופן, אבל הוא בהחלט מקל משמעותית על המריחה הראשונית.

Loaded Bolds, מייבלין ניו יורק, 35 שקלים

 Loaded Bolds, מייבלין ניו יורק (צילום: יח"צ)

Loaded Bolds, מייבלין ניו יורק (צילום: יח"צ)

ההבטחה: מרקם קרמי, מריחה חלקה, גוון אינטנסיבי, גימור מאט וכיסוי מלא במשיחה אחת.

על הפנים? קשה להתחרות בעמידות של הליפסטיקים של מייבלין, בוודאי במחירים כל כך נמוכים. הקולקציה הקטנה והחדשה מכילה שלושה גווני סגול-חום עמוקים שמתאימים לגווני עור שונים, כולם פיגמנטיים במיוחד עם גימור מאט ומקיימים את כל מה שהם מבטיחים. אם נשפוט לפי פרמטר התמורה לכסף – מדובר בשפתון הטוב ביותר ברשימה.

Lip Click, יוסי ביטון, 99 שקלים

Lip Click, יוסי ביטון (צילום: יח"צ)

Lip Click, יוסי ביטון (צילום: יח"צ דג הזהב)

ההבטחה: פיגמנטציה גבוהה, מראה חלק על השפתיים ומריחה קלה. תוספת של שמן קיק לפורמולה מבטיחה תחושה נינוחה על השפתיים לאורך זמן.

על הפנים? הפורמולה של יוסי ביטון מזכירה מאוד את זו של מייבלין, וזאת כמובן מחמאה. המריחה אכן קלה והפיגמנטציה מרשימה ביותר, וההבטחה החשובה מכל שמתקיימת היא מראה השפתיים החלק – זהו לא ליפסטיק שיגרום לשפתיים להיראות יבשות ומקומטות. בנוסף, לביטון יש עין מצוינת לגוונים, כך שמומלץ לפנות לקו המוצרים שלו אם אתן אף פעם לא מוצאות בדיוק את גוון הליפסטיק המושלם.

Rouge Interedit בגוון האסור, ז'יבנשי, 165 שקלים

Rouge Interedit בגוון האסור, ז'יבנשי (צילום: יח"צ)

Rouge Interedit בגוון האסור, ז'יבנשי (צילום: יח"צ)

ההבטחה: מה לא מבטיח הליפסטיק הזה? גוון בעל עוצמה חסרת תקדים, נוחות מושלמת, עמידות ושילוב בין ארגמן לגוון שחור שמתאים את עצמו לכל גוון שפתיים.

על הפנים? השפתון הזה הוא מהמאכזבים ברשימה, אבל לא כי הוא רע, פשוט כי הוא מבטיח הרים וגבעות ולא מספק שום דבר מיוחד במבחן המציאות. נדמה שתשלמו כאן מחיר גבוה בעיקר על שם המותג, העיצוב המפתה של האריזה והערבוב של הגוון השחור בתוך הליפסטיק. מה שתקבלו על השפתיים הוא גוון שונה מאוד שאף נוטה לוורדרד ובהחלט לא עומד במבחן העמידות.

marilyn monroe, מקס פקטור, 69.90 שקלים

marilyn monroe, מקס פקטור (צילום: יח"צ)

marilyn monroe, מקס פקטור (צילום: יח"צ)

ההבטחה: סדרה שמכילה ארבעה גוונים אדומים המזוהים עם הכוכבת, עשירים בפיגמנט ובלחות וקלים למריחה.

על הפנים? הליפסטיק אכן קל מאוד למריחה ומועשר בלחות הודות למרכיבים נהדרים כמו אבוקדו ושמן זרעי ענבים. יחד עם זאת, ולמרות האריזה המפתה, אנחנו מעדיפות דווקא את גווני האדום המקוריים של מקס פקטור.

Superstay 24H, מייבלין ניו יורק, 30 שקלים

Superstay 24H, מייבלין (צילום: יח"צ)

Superstay 24H, מייבלין (צילום: יח"צ)

ההבטחה: פורמולת מיקרו-פלקס שמחליקה על השפתיים ויוצרת מראה מרשים. שפתון בשני שלבים שנראה ומרגיש נפלא גם אחרי 24 שעות מבלי להתפורר, להיסדק, לדהות, לזלוג לקמטוטים סביב השפתיים או ללכלך.

על הפנים? לגמרי מקיים את ההבטחה, והמחיר מגוחך ביחס לתמורה. השפתון של מייבלין לא זז ונראה מעולה לאורך כל היום, גם אחרי ארוחה או משקה. השלב הראשון מתפזר בקלות ובדיוק הודות למברשת, הוא אמנם מייבש את השפתיים אבל התחושה הזו נעלמת מיד לאחר מריחת הבאלם המצורף.

Juicy Lipgloss, סקארה, 14.90 שקלים

Juicy Lipgloss, סקארה (צילום: יח"צ)

Juicy Lipgloss, סקארה (צילום: קית' גלקסמן)

ההבטחה: ליפגלוס בוהק בעל פיגמנטים עשירים ותחושה נינוחה ולא דביקה על השפתיים.

על הפנים? מדובר במוצר עם פיצול אישיות – הוא נראה כמו ליפסטיק נוזלי, אך אינו מתייבש ולכן מסווג כליפגלוס. הפיגמנטים אכן עשירים מאוד אבל התחושה על השפתיים דווקא כן דביקה, למרות ההבטחה. לא תמצאו הרבה גוונים פרקטיים בסדרה הזאת, אלא יותר מקוריים וכיפיים, שיתאימו לקהל היעד הצעיר של המותג. ישנה רק בעיה אחת – הליפגלוס מריח כמו מסטיק בזוקה ומי שרגישה לריחות תרצה להתרחק ממנו.

Rouge Edition Soufflé de Velvet, בורז'ואה, 59 שקלים

Rouge Edition Soufflé de Velvet, בורז'ואה (צילום: יח"צ)

Rouge Edition Soufflé de Velvet, בורז'ואה (צילום: יח"צ)

ההבטחה: שפתון נוזלי חצי שקוף בגימור מאט, בעל מרקם קליל במיוחד.

על הפנים? מעולם לא פגשנו בליפסטיק ששמו מדויק יותר. המרקם של השפתון הנוזלי מז'אנר הטינט (מכתים שפתיים) כל כך קטיפתי ונעים שבא לנו להתעטף בו. הוא לא עמיד כמו המקבילות היקרות יותר (למרות ההבטחה להחזיק 10 שעות), אבל גם לא נצמד לשפתיים ומייבש אותן והמריחה שלו אחידה ומותירה מידה מדויקת של צבע. אהבנו מאוד.

rouge coco, שאנל, 280 שקלים

 rouge coco, שאנל (צילום: יח"צ)

rouge coco, שאנל (צילום: יח"צ)

ההבטחה: פורמולה מתקדמת שמזינה את השפתיים בלחות תוך שהיא מעניקה כיסוי מלא אך קליל וקרמי.

על הפנים? עם תג מחיר גבוה ותדמית שיש לשמור עליה, הליפסטיק של שאנל עומד בציפיות. האם אתן חייבות אחד במגירה? לא, אבל אם תחליטו להתפנק תקבלו שפתון שמעניק לא רק צבע, אלא גם המון לחות. בנוסף, מדובר בגימור וגוון שמעולם לא ראינו כמותו, כך שאם כבר תשקיעו את הכסף, תקבלו מוצר שלא תרגישו שיכולתן למצוא לו תחליף זול יותר.

CHECK MATTE, ביוטיקייר, 4.50 שקלים

Check Matte, ביוטיקייר (צילום: יח"צ)

Check Matte, ביוטיקייר (צילום: יח"צ)

ההבטחה: כפי שמרמז שמו, מדובר באודם בגימור מאט. הוא מבטיח להעניק גוון אטום וגם לחות ומועשר בחמאת קקאו ובוויטמין E.

על הפנים? לא מדובר בשפתון מסעיר במיוחד, אבל הוא מקיים את מה שהוא מבטיח, נמרח בקלות ומעניק גוון אחיד. אם תיקחו בחשבון את המחיר המצחיק שלו, מדובר בעסקה משתלמת במיוחד.

Lip Tattoo, דיור, 162 שקלים

Lip Tattoo, דיור (צילום: יח"צ)

Lip Tattoo, דיור (צילום: יח"צ)

ההבטחה: שפתון נוזלי מז'אנר הטינט, עובד כמעין קעקוע ומתקבע על השפתיים לתחושה נוחה ועמידות לאורך זמן.

ההבטחה: שלא במפתיע, מותג האיפור היוקרתי והמוצלח מייצר את אחד הטינטים הטובים בסביבה. שימו לב שחלק מהצבע ירד ומה שיישאר על השפתיים הוא גוון לא מאוד פיגמנטי, אבל בניגוד לליפסטיקים אחרים מהז'אנר, ההכתמה שנותרת מאחור היא אחידה לחלוטין ולכן אפשר ללכת אתו יום שלם מבלי לחדש.

צ'אבי סטיק Plump and Shine, קליניק, 99 שקלים

צ'אבי סטיק Plump and Shine, קליניק (צילום: יח"צ)

צ'אבי סטיק Plump and Shine, קליניק (צילום: יח"צ)

ההבטחה: גלוס עתיר ברק ולחות שגורם לשפתיים להיראות מלאות ותפוחות יותר.

על הפנים? אפליקטור הפלסטיק לא כל כך נעים על השפתיים אבל עוזר לא לבזבז מהמוצר. לגבי ההבטחות – מדובר בדוגמה מושלמת למוצר שעושה בדיוק את מה שהוא מבטיח. הוא מוסיף ברק וגורם לשפתיים להיראות תפוחות ללא העקצוץ שנלווה לכך בדרך כלל.

שפתון נוזלי Long Lasting, יוסי ביטון, 110 שקלים

שפתון נוזלי Long Lasting, יוסי ביטון (צילום: יח"צ)

שפתון נוזלי Long Lasting, יוסי ביטון (צילום: יח"צ דג הזהב)

ההבטחה: שפתון בגימור מאט שמתקבע מהר, פורמולה עמידה שאינה מייבשת את השפתיים.

על הפנים? עוד מוצר מוצלח מאוד מבית יוסי ביטון. הגוונים מדויקים, הוא עובר את מבחן העמידות והחשוב מכל – הוא באמת לא מייבש את השפתיים כמו שרוב הליפסטיקים הנוזליים נוטים לעשות. למי שלא סובלת ליפסטיקים נוזליים בדיוק מהסיבה הזאת, מומלץ מאוד לבדוק אותו.

שפתון מועשר בוויטמין E, אפריל, 49 שקלים

שפתון מועשר בוויטמין E, אפריל (צילום: מוטי פישביין)

שפתון מועשר בוויטמין E, אפריל (צילום: מוטי פישביין)

ההבטחה: שפתון מועשר בלחות ונוח למריחה.

על הפנים? אפריל לא מצרפים למוצרים שלהם הבטחות גדולות, אבל מספקים את הסחורה. השפתון נעים וקל למריחה, אחיד ומעניק גוון עז.

שפתון לחות קרמי, איב רושה, 70 שקלים

 שפתון לחות קרמי, איב רושה (צילום: יח"צ)

שפתון לחות קרמי, איב רושה (צילום: יח"צ)

ההבטחה: מרקם קרמי בגימור סאטן ותוספת לחות. אינו דביק ועמיד במשך שעות.

על הפנים? עוד הפתעה נעימה מבית איב רושה. השפתון, שמועשר בשמן שומשום אורגני וחמאת שיאה, נעים מאוד למריחה והגוון הסגלגל שניסינו פשוט מרהיב. הצבע ניתן לבנייה והתחושה על השפתיים נהדרת.

ליפ גלואו מקולקציית Exit to Explore, אסנס, 13 שקלים

ליפ גלואו מקולקציית Exit to Explore, אסנס (צילום: יח"צ)

ליפ גלואו מקולקציית Exit to Explore, אסנס (צילום: יח"צ)

ההבטחה: מעניק מראה מלא ברק וצבע ורוד עדין לשפתיים.

על הפנים? הוורדרדות המובטחת לא מאוד ניכרת במריחה על השפתיים, ובכל זאת מדובר בליפגלוס מומלץ. הוא נותן ברק יפהפה, המרקם שלו אינו דביק והוא עמיד באופן יחסי לליפגלוס. המחיר הוא כמובן בונוס.

Joli Rouge, קלרינס, 116 שקלים

Joli Rouge, קלרינס (צילום: יח"צ)

Joli Rouge, קלרינס (צילום: דיוויד מוריס)

ההבטחה: פיגמנט עוצמתי, ברק עשיר ותחושת רכות וגמישות עד שש שעות.

על הפנים? הליפסטיק אכן מעניק תחושה רכה ונעימה לשפתיים הודות לתמציות הצמחים שבפורמולה, אך הפיגמנט לא עוצמתי כלל וגם קשה לבנייה. אנחנו מעריצות של מוצרי הטיפוח של קלרינס אבל מהמוצר הזה התרשמנו פחות.

עיפרון שפתיים, ויקטוריה בקהאם לאסתי לאודר, 180 שקלים

עיפרון שפתיים, ויקטוריה בקהאם לאסתי לאודר (צילום: יח"צ)

עיפרון שפתיים, ויקטוריה בקהאם לאסתי לאודר (צילום: יח"צ)

ההבטחה: פורמולה קרמית ועמידה בגוון ניוד וגימור מאט שמתאימה לשימוש כתוחם או על כל השפתיים.

על הפנים? "קרמי" היא אכן מילת המפתח בכל הנוגע לעיפרון הזה, שנמרח כל כך בקלות ומרגיש נפלא על השפתיים. מדובר במוצר עם פורמולה מעולה, שהייתה לנו רק בעיה אחת אתו – מדובר בגוון ניוד עמוק ולא אוניברסלי, היינו שמחות לראות כמה גווני ניוד שמתאימים לגווני עור שונים.

שפתון Rave super sheer, איל מקיאג', 119 שקלים (מחיר השקה לחודש דצמבר 69 שקלים)

שפתון Rave super sheer, איל מקיאג' (צילום: יח"צ)

שפתון Rave super sheer, איל מקיאג' (צילום: יח"צ)

ההבטחה: צבע קליל וכיסוי עדין שניתן לבנות בשכבות, טקסטורת קרם קטיפתית ומריחה אחידה ללא תחושת דביקות.

על הפנים? התחושה אכן קלילה, הטקסטורה אכן קרמית והצבע ניתן לבנייה, אבל לא באופן יוצא דופן – אחרי שתי שכבות מגיעים כבר לכיסוי המקסימלי של השפתון. אהבנו את העיצוב בצורת עפרון ג'מבו שמקל על המריחה, אבל התאכזבנו קלות מחוסר העמידות של השפתון. זה לא ליפסטיק לאירוע או כזה שישרוד ארוחות, אבל בהחלט כן פתרון מעולה למי שרוצה להתאפר במהירות ובדרכים.

השאירו תגובה