מ-13 שקלים: מוצרי הטיפוח שיהפכו את הבידוד לפינוק

רוטינת הטיפוח היומיומית שלנו הפכה לאחרונה לטקס שלם, מושקע ומשודרג ששובר את השגרה המעיקה והחונקת ומספק זמן איכות עצמי הכרחי. אלה המסכות, הקרמים, הסרומים והאביזרים המומלצים שאפשר להזמין בקליק ויגרמו לעור שלכן להגיד תודה על הקורונה

מאת  | ‏ 1 אפריל 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

טיפוח הגוף והפנים הפך זה מכבר לאחת הפעילויות המועדפות עלינו בימי קורונה – כי אין כמו לנצל את כל הזמן שמעולם לא היה לנו לטובת פרגון עצמי ממושך, שגם עוזר לשבור את שגרת הבידוד המעיקה ולהחזיר קצת חיים לעור הפנים ולנפשנו העייפה. אז החליפו את הטרנינג בחלוק רחצה ופנקו את עצמכן במוצרים המומלצים שאפשר להזמין אונליין בקלות.

מארז מסכות פילינג של Payot, מחיר: 79 שקלים
המוצר החדש מבית פאיו כבש את לבנו ועורנו תוך שניות ספורות – מרגע שהתחיל לבעבע לנו על הפנים. מסכות מבעבעות הן כבר לא גימיק מסעיר במיוחד, אבל כאן מדובר באחת שבאמת נותנת עבודה, וממש אפשר להרגיש אותה "אוכלת" את כל הלכלוך מהנקבוביות. באמצעות קוקטייל מעורר תיאבון של חומצות פעילות, אוכמניות, תפוזים, לימון ופטל, היא מעניקה פילינג עדין ואפקטיבי, לצד חוויה משעשעת. 

צילום: guilty.co.il

צילום: guilty.co.il

קרם לחות של GlamGlow, מחיר: 135 שקלים
גלאם גלואו הוא מותג שמקפיד להבטיח "זוהר הוליוודי", וקרם הפנים הזה בהחלט מתקרב לקיים את ההבטחה המפוצצת. הוא נועד לשפר מראה עור עמום ועייף שראה יותר מדי בידוד, מכיל ויטמינים וחומצה היאלורונית ומגיע עם ריח הדרים רענן וממכר. אפשר לנסות גם את גרסת ה"סאן גלואו", שתספק שיזוף עדין למקסימום פנטזיה הוליוודית.

צילום: Terminal X

צילום: Terminal X

טונר של Pixi
אם עוד לא התוודעתן למוצרי "פיקסי" שנחתו זה מכבר על מדפי הסופר-פארם, זה לגמרי הזמן להכיר – ומומלץ להתחיל מהקלאסיקה האהובה על ביוטריות ברחבי העולם. ה"גלואו טוניק" מכיל 5% חומצה גליקולית שמעניקה קילוף עדין, מטהרת ומאזנת את העור. מוצר מעולה לפתוח איתו את הרוטינה היומיומית.

צילום: .super-pharm.co.il

צילום: .super-pharm.co.il

תוסף חומצה היאלורונית של סבוקאלם, מחיר: 169 שקלים
הבהלה לחומצה ההיאלרונית היא כבר חדשות ישנות, אבל הסרום המוצלח הזה מבית סבוקאלם מציע אותה בגרסה מרוכזת ואפקטיבית שמחדירה את הלחות עמוק לתוך העור ושומרת על גמישותו. מבצע שווה במיוחד באתר המותג מציע קרם יום וקרם לילה בגודל מיוחד במתנה בכל רכישה של הסרום.

צילום: sebocalm.co.il

צילום: sebocalm.co.il

ג'ל ניקוי של דוקטור עור, 56 שקלים
המוצרים המצוינים של "דוקטור עור" מותאמים במיוחד לעור רגיש, וכך גם הג'ל המטהר הזה, שמעניק ניקוי עדין ומסיר ביסודיות שאריות לכלוך מבלי לפגוע במרקם העור.

צילום: guilty.co.il

צילום: guilty.co.il

סקראב סוכר של לוריאל, מחיר: 44 שקלים
אחד המוצרים הכי כיפיים על המדף שלנו, שמיועד לשימוש על עור נקי ולח: עסו את הפנים בתנועות סיבוביות ורצוי באצבעות יבשות, והתענגו על תחושת גרגרי הסוכר הנמסים לאיטם על הפנים ומותירים אותן חלקות ורעננות. קינוח מושלם למקלחת מפנקת.

צילום: estore.co.il

צילום: bestore.co.il

פאצ'ים להסרת ראשים שחורים של טוני מולי, מחיר: 19.90 שקלים
אין ספק שמדף הטיפוח והאיפור שלנו נראה הרבה יותר חמוד וצבעוני מאז העלייה המשמחת של מותג הקוסמטיקה הקוריאני – אבל המוצרים של טוני מולי לא רק חמודים וזולים, אלא גם ממש עובדים. המדבקה הזאת למשל מועשרת בבוץ קוסמטי, מינרלים טבעיים וחומצות אמינו, מכווצת את הנקבוביות ומסירה ביעילות גם לכלוך שהתנחל עמוק.

צילום: .super-pharm.co.il

צילום: .super-pharm.co.il

מארז מסכות פנים של Dermaglam,מחיר: 99 שקלים
מסכות הבד של דרמה-גלאם עושות עבודה לא רעה בכלל, והמארז הזה גם מספק תעסוקה משעשעת למדיי עם שלוש מסכות בדמות שועל, נמר ופנדה שייתנו לילדים משהו להתלהב ממנו בזמן שאתן דואגות לאפידרמיס.

צילום: guilty.co.il

צילום: guilty.co.il

תמיסת פילינג של דה אורדינרי, 34 שקלים
בשבוע שעבר סיפרנו לכם כאן על המוצר שהפך ויראלי הודות לסרטון טיק-טוק שהציג את עור הפנים לפני ואחרי השימוש בו, וזו ההזדמנות להמליץ עליו גם באופן אישי: הפילינג שמבוסס על חומצה אלפא-הידרוקסית נועד לטהר, להבהיר ולשפר את מרקם העור, וכאמור – עולה רק 34 שקלים באסוס.

צילום: asos

צילום: asos

קרם לילה של דרמלוג'יקה, מחיר: 386 שקלים
הפלא הזה דואג לכן מכל הכיוונים: הוא מכיל רכיבים פעילים שידאגו להתחדשות ושיקום העור במהלך הלילה, ולצדם גם שמנים ארומטיים כמו לבנדר ופצ'ולי שידועים בסגולות ההרגעה וההרדמה שלהם, ובאמת תורמים לשינה איכותית, עמוקה ונעימה יותר.

צילום: dermalogica.co.il

צילום: dermalogica.co.il

שפתון לחות של איב רושה, 13 שקלים
בין שלל המוצרים המעולים של מותג הקוסמטיקה הבוטני, לא כדאי לפספס את הקטן המוצלח הזה שיסדר לכן שפתיים רכות ונעימות בניחוח קוקוס ממכר.

צילום: yvesrocher.co.il

צילום: yvesrocher.co.il

רולר פנים של So-Ko, מחיר: 59.90 שקלים
אפשר אולי להתווכח על מידת היעילות של הרולרים הטרנדיים, אבל אי אפשר להכחיש שמדובר בטרנד שפשוט כיף לגלגל על הפנים. הרולר הדו-צדדי הזה עשוי רוז קוורץ ומבטיח להמריץ את הדם, לטשטש קמטים, לסלק פסולת ולהעניק עור זוהר. תנו לו צ'אנס.

צילום: .super-pharm.co.il

צילום: .super-pharm.co.il

 

 

השאירו תגובה

 

  • הכתבת החראיינית שוב הולמת – בטח מקבלת את המוצרים במתנה תמורת אתנן פרסומת. מכירים כתבות זבל כאלה. אינשאללה תצאי לחל" ת בלי לחזור ובלי לקבל דמי אבטלה ויישארו לך רק התכשירים היקרים האלה לאכול.

    מאת: כתבה פרסומית |‏ 2 באפריל 2020 | 22:52
  • ההילארונית?

    מאת: ממה מפיקים את החומצה |‏ 1 באפריל 2020 | 20:58
  • חוצפה שכתוב בכותרת 13 שקלים בשביל שאנשים יפתחו!!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 1 באפריל 2020 | 20:49