מי לבשה דודו בר אור טוב יותר: סלין דיון או יובל שרף?

חודש וחצי בלבד אחרי שילדה, יובל שרף חרכה אתמול את השטיח הוורוד של פסטיבל קאן לסדרות עם שמלה אייטיזית עוצרת נשימה של המעצבת הישראלית המצליחה. אבל שום דבר לא חומק מעיננו, כמו העובדה שהדיווה הכי גדולה בעולם כבר נראתה בגרסה של השמלה היקרה הזו

מאת  | ‏ 7 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by yuval Scharf (@yuvalscharf46) on

חודש וחצי בלבד אחרי שילדה את בנה השני, יובל שרף הגיעה לקאן כדי לפתוח את הפסטיבל הבינלאומי לסדרות עם "נחמה", הדרמה החדשה והמדוברת של רשף לוי ותומר שני ל-HOT.

לכבוד הפרמיירה הגיעה שרף בשמלה מהפנטת מבית דודו בר אור, מבד משי ורוד במראה אייטיז פוגש את יוון העתיקה עם כתפיים מודגשות, כיווצי בד וסיכות דקורטיביות. באופן מקרי (עליו הספיקה כבר להתבדח באינסטגרם), השמלה התמזגה באופן מושלם עם השטיח הוורוד של הפסטיבל הנחשב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by yuval Scharf (@yuvalscharf46) on

אבל אם שמלת "גרייס", הנמכרת באתר הנחשב נט-אה-פורטה ב-4,100 שקלים מוכרת לכם, הרי זה כי כבר מישהי מפורסמת אחרת כבר לבשה גרסה שלה. הכוונה כמובן לסלין דיון האגדית, שלבשה את השמלה במהלך שבוע האופנה האחרון בפריז, וגרמה אפילו למעצבת להחסיר פעימה ולכתוב פוסט המוקדש במיוחד עבורה.

בעוד דיון אבזרה את שמלת הגלאם הזו עם סנדלי עקב כסופים מבית ג'ימי צ'ו, שרף בחרה בעקבי ניוד מינימליסטים של אדלו וטבעות מבית ה.שטרן. אז מי לבשה את דודו טוב יותר: הדיווה הקנדית עם הלב הכחול או שרף, שיודעת איך ללבוש חברה ישראלית?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @dodobaror on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by L'Officiel USA (@lofficielusa) on

לבשה גם ויוי בלאיש. יובל שרף בהקרנת הסדרה נחמה של HOT בפסטיבל קאן (צילום: Arnold Jerocki)

לבשה גם ויוי בלאיש. יובל שרף בהקרנת הסדרה "נחמה" של HOT בפסטיבל קאן (צילום: Arnold Jerocki)

השאירו תגובה