שיא השיאים: סלין דיון חורכת את פריז בשמלה של דודו בר אור

אחרי שהדאיגה את העולם בעקבות הרזון שהציגה בתצוגת הקוטור של אלכסנדר ווטייה, המשיכה הדיווה לכבוש את שבוע האופנה, הפעם בשמלה ורודה ואייטיזית בטירוף של המעצבת הישראלית המצליחה, דודו בר אור. אבל אם חשבתם ששם היא תעצור, חכו עד שתראו את הלוק שדפקה יום אחרי

מאת  | ‏ 27 ינואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JULIEN (@jandthequeen) on

סלין דיון הפכה בשנה האחרונה לפניקס אנושי. עוף החול המיתולוגי שעולה בחזרה מהאפר, לוהט ומרהיב מאי פעם. על המייקאובר הססגוני שיצרה לאחר שאיבדה את בעלה האהוב כבר הרחבנו, ובתי האופנה הגדולים לא מפספסים הזדמנות ללכת יד ביד עם הדיווה וליצור לוקים ניסיוניים ושומטי לסתות שאי אפשר להתעלם מהם.

סלין, בקרוב בת 51, הגיעה לשבוע הקוטור בפריז כדי ליצור סטייטמנט, וקודם כל חשפה אקססורי לוהט: פלאס וואן חתיך בן 33, רקדן ליווי שלה, כמה בנאלי וסקסי, בעל השם המתגלגל על הלשון, פפה מוניוז. פפה הוא ככל הנראה לא בן זוג חדש, אלא ידיד קרוב וסטייליסטי, מאייר אופנה שנהנה להעלות לאינסטגרם דימויים של חברתו סלין ביצירות אותן היא לובשת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Céline Dion (@celinedion) on

הגברת באה לפריז לעשות ספלאש, ולשמחתנו הרבה פתחה בגדול ובוורוד במולאן רוז', עם שמלה של המעצבת הישראלית האהובה דודו בר אור. השמלה המוצלחת, אייטיז מוחלט, מכונה "שמלת גרייס", והיא עלתה 4,225 שקלים לפני שנחטפה והפכה לסולד אאוט.

לשמלה, לה אלמנט מוכסף, תכשיט שכזה, התאימה הזמרת סנדלים נוצצים של ג'ימי צ'ו. מדובר ברגע זוהר בנסיקתה של בר אור בשמי האופנה העולמיים, וגם היא הייתה מופתעת ומאושרת לגלות את סלין ביצירתה. "אין לי מילים!!!" שיתפה בהתרגשות. "המלכה סלין דיון לובשת את השמלה שלי!". כדאי להזכיר שרק לאחרונה העלתה דיון עוד בית אופנה כחול לבן לכותרות כשנכנסה עסקית למותג אופנת הילדים המתריס nununu ויצרה את הליין Celinununu עםאיריס אדלר וטלי מילכברג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @dodobaror on

הלוק ששבר את האינטרנט וגרר כל תגובה על הספקטרום האנושי, בין וואט דה פאק לטוטאל מוש, משהו שאפשר לתאר אולי כליידי גאגא הולכת להלוויה של חוצנים באייטיז, שילב אוברול חושפני במיוחד של אלכסנדר ווטיה, עם פיסת טול שחורה ומועכת חזה, רקמות של כוכבים לבנים ושתי הדגשות כתפיים דרמטיות לצדדים.

אם לא די בכך, היה גם כובע פלסטיק בסגנון העטיפה המפורסמת של להקת דיבו, עם תחרה שחורה מעל לפנים, ומשקפי שמש בעלי מסגרת לבנה, גם הם בעיצוב המוכר משנות השמונים.

ליידי גאגא הולכת להלוויה של חוצנים באייטיז? סלין באוברול של אלכסנדר ווטייה (צילום: Splash News)

ליידי גאגא הולכת להלוויה של חוצנים באייטיז? סלין באוברול של אלכסנדר ווטייה (צילום: Splash News)

אי אפשר לקחת מסלין את התאווה שלה לחיים, הגישה האמנותית והמתריסנית ואת הרגש וההומור שמלווים אותה בכל צעד ושעל. בתצוגה של ולנטינו, בה ישבה כמובן בשורה הראשונה אף נתפסה כשהיא מזילה דמעה מרוב התרגשות.

ההתרגשות פה לא הייתה אמנם מהבגדים, אלא מהשיר שהתנגן ברקע, שיר החתונה שלה ושל בעלה המנוח. סלין, את מרגשת אותנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by sydneylopez (@sydneylopez) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Şimdi Duyduk Magazin (@simdiduyduk) on

השאירו תגובה