סימן לאפוקליפסה? ג'ינס החוטיני שלא משאיר הרבה מקום לדמיון

יש לנו לא מעט ג'ינסים בארון, אבל אחד כזה עדיין לא ראינו. הלייבל הבועט Thibaut הציג על המסלול של שבוע האופנה בטוקיו פרשנות חדשה לפריט הקלאסי בצורת מכנסי חוטיני חושפניים להפליא. בקרוב על קנדל וריהאנה?

מאת  | ‏ 22 אוקטובר 2017
 

A post shared by thibaut (@thibaut_official) on

מכנסי הג'ינס הומצאו לפני 144 שנים, ומאז הפכו לפריט חובה שנמצא בכל ארון בעולם. אבל גם את הפריט הקלאסי הזה מנסים המעצבים מנסים להמציא מחדש, ונראה שבתקופה האחרונה הנושא נכנס לאובר-דרייב. ההמצאות האחרונות בתחום הדנים הגיעו לא פעם למחוזות הביזאר, עם פאנלים שקופים, חיתוכים משונים וגיוונים מקוריים, אבל הג'ינס שלפנינו חצה את הגבול. למעשה, אם היה לו פה, יכול להיות שהיה מצטרף לקמפיין העולמי וקורא: MeToo#.

אם חשבתם שהג'ינסים על רגלי הצעירות היו קצרים מדי בשנה שעברה, יש סיכוי שזה היה רק קצה הקרחון. קבלו במחיאות כפיים סוערות, או בבוז מחריש אוזניים, את ג'ינס החוטיני החדש ומעורר הסקנדל של בית האופנה Thibaut, שנחשף, וחשף, בשבוע האופנה של טוקיו כחלק מקולקציית אביב-קיץ של המותג. Thibaut שמרו על התיפורים הבסיסיים כמו מסגרת אוורירית, וכך רק הגבירו את האפקט המבלבל. יחד על המכנסיים השלימו את הלוק בגד גוף בצבע ניוד ונעלי ניו בלאנס אפורות ומשומשות.


התגובות ברשת התחילו לזרום מיד. "יש בעולם ג'ינס חוטיני. זה לא אמור להיות אחד הסימנים לאפוקליפסה?", שאל משתמש מתחכם. "הטרנד האופנתי החזק ביותר כרגע הוא, ככל הנראה, לזרוק את הג'ינס שלכם ולעבור עליו עם מכסחת דשא", כתבה משתמשת נוספת, "אני אפילו לא לובשת חוטיני רגיל כי זה לא נח לי, אז חוטיני מג'ינס?!", סיכמה משתמשת פרקטית את הנושא באופן מעורר מחשבה.

בתצוגה של Thibaut ניתן היה למצוא עוד הרבה "שלדי" בגדים וביניהם מסגרת של חזייה, מסגרת של שמלה ומכנסי ג'ינס הפוכים שהוסבו לגופיה. זה אמנם לא הכי מיינסטרימי שיש, אבל מצד שני אפשר לדמיין שתיים (לפחות) מבנות קרדשיאן, את ריהאנה ואת ליידי גאגא עפות על הלוק הזה בכל הכוח. אפשר גם לזהות פה השראות של ייזי בצבעים ובסטייל, ולמרות תגובות ה-WTF שליוו את החשיפה, אנחנו מצפים לפגוש שוב את הת'ונג הגס הזה באינסטגרם הקרוב לביתנו בעתיד הלא רחוק.

 

A post shared by Snobette (@thesnobette) on

הגרסה הצנועה יותר של אסוס (צילום: asos)

הגרסה הצנועה יותר של אסוס (צילום: asos)

וזו של opening ceremony (צילום: opening ceremony)

וזו של opening ceremony (צילום: opening ceremony)

 

 

A post shared by Vanessa Myers (@readydressed) on

 

A post shared by サ→ヤ↓カ↑ (@piko_powa) on

 

A post shared by VETEMENTS (@vetements_official) on

 

A post shared by thibaut (@thibaut_official) on

השאירו תגובה

 

  • זה מטומטם ברמות אחרות

    מאת: דניאל |‏ 23 באוקטובר 2017 | 14:54
  • הכי שוק שיש והכי פרובוקטיבי שש…שלא יפלאו אם יוגברו מקרי אונס רבים…משעמם ליוצרים אופנה כזו גועל נפש…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 23 באוקטובר 2017 | 10:07