שניים במחיר אחד: הג'ינס המשונה שמטריף את הרשת

אחרי הג'ינס השקוף של טופשופ והג'ינס חושף הישבנים של וטמנט, מגיע הדגם החדש והמפורק של המותג Y/project ומנסה לטרוף את הקלפים. עם חיבור פשוט הניתן להסרה, הג'ינס הארוך הופך לקצרצר במראה שלא ישאיר אנשים אדישים. מה לעזאזל יכולים עוד להמציא?

מאת  | ‏ 15 מאי 2017

מה עוד ימציאו? הג'ינס ההזוי של Y/project (צילום: אינסטגרם babyhousenewyork)

מה עוד ימציאו? הג'ינס ההזוי של Y/project (צילום: אינסטגרם babyhousenewyork)

מכפלות א-סיטמטריות, שטיפות קונטרסטיות, פירוק של דגמי וינטג' והרכבתם לחדשים- אלו רק חלק מהביטויים של האובססיה הבלתי נגמרת של עולם האופנה עם מכנסי הג'ינס. לאחר שנדמה שכל הפרשנויות האפשריות כבר ניתנו לפריט הזה, חייבת להגיע התייחסות חדשה ובועטת.

לקטגוריית הביזאר התורנית נכנס עכשיו המותג Y/project, שמציע ג'ינס ניתן לפירוק מעדת השניים במחיר אחד. הג'ינס בעל הגזרה הגבוהה והישרה כולל זוג מכנסי שורטס קצרצרים שמחוברים לחלק נוסף הניתן להסרה. פתחי קאט-אאוט מכוונים מדגישים את המבנה הייחודי שלו ומוסיפים פסי חשיפה צרים באזור הירכיים. המראה הרטרואי של הג'ינס בגזרת ה-Mom מועצם על ידי שטיפה בהירה שזועקת "אייטיז".

יום אחד את בקצר, יום אחד את בארוך (צילום: openingceremony)

יום אחד את בקצר, יום אחד את בארוך (צילום: openingceremony)

טרנד המכנסיים המוזרים הפך לאחרונה למשמעותי ומדובר. בין הפריטים שעושים אותו ניתן לציין את המכנסיים השקופים מדגם Moto של ענקית האופנה הבריטית טופשופ, את מכנסי הברכיים השקופות שלה ואת מכנסי השערורייה המלוכלכים מבוץ שנמכרו בנורדסטרום בלא פחות מ-425 דולר.

אם תהיתם, גם ההזייה התורנית מגיעה עם תו מחיר דומה ונחשבת לעוד אחת מגרסאות הפרימיום של הטרנד הזה. המראה הפרום, הקרוע וה"שלוכי" ממש לא מכוון עבור מי שידו אינה משגת. להפך, הוא אמור לכבוש את ליבן של פאשניסטות שראו וקנו הכל ומחפשות טוויסט משמעותי שיהפוך אותן לייחודיות.

 

A post shared by Ryan LaTrell (@ryanlatrell) on

עוד דגם ביזארי של Y/project שהפך לסנסציית רשת הוא דגם ה"ביריות". מדובר בעוד פרשנות דה-קונסטרוקטיבית למכנסי הג'ינס הקלאסיים המציגה ג'ינס מפורק שמחובר על ידי רצועות דמויות ביריות. בדגם הזה, כל אזור הישבן והירכיים העליונות חשוף כשרצועת בד עילית חובקת את אזור המותניים.

האם כווונת המשורר היתה שהלובשת תשדך לו חולצת טי ארוכה במיוחד? לא ממש ברור. מה שכן ברור זה שחוקי הסטיילינג לא ממש תקפים לפריטי האקסטרים הללו, שאינם מיועדים לבעלות לב חלש.

It's called fashion (צילום: אינסטגרם babyhousenewyork)

It's called fashion (צילום: אינסטגרם babyhousenewyork)


גרסת הבריות של Y/project:

 

A post shared by openingceremony (@openingceremony) on

 

A post shared by Y/PROJECT (@yproject_official) on

וכמובן, הג'ינס של וטמנט שהתחיל את השיגעון: 

 

A post shared by VETEMENTS (@vetements_official) on

 

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

השאירו תגובה