תחת מתקפה: הג'ינס החדש של אסוס ישאיר אתכם המומים

הרשת גועשת בימים האחרונים בעקבות זוג מכנסי ג'ינס הזויים הנמכרים באסוס – מקדימה הם נראים רגילים למדי, אבל מאחור מתגלה מחשוף ישבן מוזר ביותר. אזעקת טרנד?

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2017

קוקו! הג'ינס החדש של אסוס חושף משהו חדש (צילום: ASOS)

קוקו! הג'ינס החדש של אסוס חושף משהו חדש (צילום: ASOS)

נכון שתמיד הייתה לכן משאלה נסתרת למכנסיים עם מחשוף מעל הישבן? ובכן, אסוס כנראה חושבים שכן, אחרת איך אפשר להסביר את מכנסי הג'ינס החדשים וההזויים שהופיעו כרעם ביום בהיר באתר השופינג המצליח, ומאז לא הפסיק לבלבל ולאתגר את גולשי העולם?

כבר סקרנו כאן לאחרונה את הפריטים הכי הזויים שיש לאסוס להציע, אבל הם לא מפסיקים להפתיע. אחרי שטופשופ הרעישו את העולם עם ג'ינס שקוף לגמרי, Y/project פיצלו דגם ג'ינס לשניים והמעצב אדם סלמן הציג מכנסי רשת מכוסים בוורדים אדומים, אסוס החליטו לא להישאר מאחור עם טרנד הג'ינסים המשונים.

מקדימה זה נראה רגיל לגמרי (צילום: ASOS)

מקדימה זה נראה רגיל לגמרי (צילום: ASOS)

למען האמת, הג'ינס החדש עם המחשוף המשונה והמפוצל מעל הישבן (מחירו, למתעניינים, 175 שקלים) לא נראה כל כך משונה על הדוגמנית העומדת. הג'ינס בעל גזרה גבוהה, כך שחוץ מלהיות מוזר, הוא לא חושף שום דבר שלא הייתן רוצות שייחשף. אבל ברגע שתתיישבו, החלק העליון של הישבן ייחשף ואיתו גם החריץ, שאנחנו בספק שפס הבד הצר במרכז המחשוף יצליח להסוות כראוי.

יכול להיות שלמישהו ממעצבי אסוס יש שרברב במשפחה ומדובר למעשה בהומאז' פרטי, אחרת לא כל כך ברור מאין הגיעה ההשראה לדגם הזה, שיותר מכל נראה פשוט מאוד לא נוח, וזה הרי, פשע האופנה החמור מכל.

אגב, לא נעים להגיד, אבל הג'ינס עם מחשוף הישבן הוא יצירת מופת של תחכום אם משווים אותו לכמה מהדגמים האחרים שאסוס מוכרים, ובעיקר לדגם החדש שנצפה באתר – חצאית דנים מעוטרת פנינים מזויפות המחוברת למכנסי ג'ינס עם קרעים. אחרי הכל, איזון זה דבר חשוב בחיים.

אז מי רוכשת? (צילום: ASOS)

אז מי רוכשת? (צילום: ASOS)

איך לא צילמו איך זה נראה בזמן ישיבה? (צילום: ASOS)

איך לא צילמו איך זה נראה בזמן ישיבה? (צילום: ASOS)

השאירו תגובה