ברייקינג ניוז: מחסני אסוס נשרפו והסחורה בסכנה

שלוש שנים אחרי התקרית הקודמת, מחסני אסוס עלו הבוקר באש. השריפה במרכז ההפצה בברלין מעמידה בסכנה סחורה בשווי 29 מיליון שקלים ומעוררת לא מעט דאגה בקרב פאשניסטות ברחבי העולם. ומה איתנו? מנכ"ל חברת השילוח האחראית על החבילות לישראל מוסר שהחבילות לארץ יגיעו כרגיל. לבנו עם החבילות האבודות

מאת  | ‏ 16 מאי 2017

מה נקנה עכשיו בעת שעמום? (צילום: יח"צ)

מה נקנה עכשיו בעת שעמום? (צילום: יח"צ)

בשורה מדאיגה לחובבות אסוס בישראל – שריפה פרצה במחסני הרשת בברלין. האש התלקחה בסביבות השעה 3 לפנות בוקר בשעון גרמניה באחד מארבעת מחסני ההפצה של החברה במקום, שהכיל באותו הזמן 2 מיליון פריטים בשווי של מעל 116 מיליון שקלים. על פי ההערכה הראשונית ברשת, כרבע מהפריטים נפגעו כתוצאה מנזקי האש, העשן והמים.

למרבה השמחה אף עובד לא נפגע, כל הפריטים היו מבוטחים ולמבנה לא נגרם נזק בלתי הפיך. הקורבנות היחידים של האירוע הם חובבי האופנה שאיבדו לא מעט פריטים טרנדיים שהיו יכולים להשתלב כחלק בלתי נפרד ממלתחתם.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

מאסוס נמסר כי החל מהבוקר, הזמנות שהיו מיועדות לצאת מהמחסן הנפגע הועברו למרכז ההפצה הבריטי, וכי הם מקווים ששלושת המחסנים הברלינאים שלא ניזוקו ישובו לפעול כרגיל בהמשך היום. 

זו לא הפעם הראשונה שמקרה כזה מתרחש במחסני הרשת הפופולרית. לפני כשלוש שנים זה קרה במרכז ההפצה שלה ביורקשייר, אירוע שאילץ את אסוס להשבית את האתר עד שיצליחו לאמוד את ממדי הנזק. הסיבוב הקודם עלה למותג סכום עתק של 140 מליון שקלים ופגע קשות ברווחי החברה לאותה שנה. כולנו תקווה שהפעם הדברים יראו אחרת.

ומה לגבי החבילות שאמורות להגיע אלינו? יניב בן טובים, מנכ"ל E – post, המשמשת כחברת ההפצה הבלעדית של ASOS בישראל מסר : "המרכז הלוגיסטי של ASOS שאחראי על אספקת מוצרים להזמנות לישראל נמצא בבריטניה והוא לא נפגע, השריפה בברלין לא צפויה להשפיע בשום צורה על הלקוחות הישראלים של האתר. בכל מקרה, כל ההזמנות מוגנות בביטוח כנגד מקרים כמו שריפה ועל כן אין כל סיבה לדאגה ללקוח הישראלי".

ברלין בלהבות (צילום: יח"צ)

ברלין בלהבות (צילום: יח"צ)


 

A post shared by ASOS (@asos) on

השאירו תגובה

 

  • וואי וואי.
    שיתפתי 50 קבוצות אז אפשר להכריז יום אבל לאומי.
    לא לומדים מטעויות?

    מאת: סכ |‏ 16 במאי 2017 | 19:54
  • צר לי לשמוע יש להם סחורה ושרות 10

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 16 במאי 2017 | 18:09