אתר אסוס נסגר בעקבות שריפת ענק במחסני החברה

שריפה גדולה פרצה במחסני האתר בדרום יוקשייר שבאנגליה וגרמה לנזק אדיר ברכוש. בעקות המקרה הוחלט על סגירת האתר לכל פעילות עד הודעה חדשה. נקווה שזה ייגמר במהרה

מאת  | ‏ 21 יוני 2014
 נקווה שזה ייגמר מהר

נקווה שזה ייגמר מהר

אתר הקניות הבריטי הכה פופלרי, אסוס, הודיע ברשת על סגירתו לאלתר מכל פעילות וזאת בעקבות שריפת ענק שפרצה במחסני החברה וגרמה לנזק בלתי הפיך בכמות גדול של רכוש.

מאות אלפי גולשים נכנסו היום לאתר הקניות, כולל לא מעט גולשים ישראלים, ונדהמו לגלות שאין באפשרותם לעשות הזמנה. האתר ירד מהאוויר ובעמוד הבית פרסמו הודעת התנצלות שבה מסבירים כי אין באפשרותם לקבל הזמנות בגלל אותה שריפה ענקית שפרצה במחסני החברה ובמשרדיה בדרום יוקשייר שבאנגליה.

"בצער רב אנחנו נאלצים להפסיק כל פעילות. שריפה גדולה פרצה במחסנינו. במזל גדול אף אחד לא נפגע אך רכוש רב נשרף. לא נוכל לקבל הזמנות שנבין את סדר הגודל של המקרה. מצטערים מראש על חוסר הנוחות".

מגזין האתר. מליוני בנות לא יעשו היום שופינג און ליין

מגזין האתר. מליוני בנות לא יעשו היום שופינג און ליין

כשהם מתכוונים למחסני החברה, הם מתכוונים ל60,000 של שטח עבודה ויותר מ-10 מיליון חבילות שנשלחות משם מדי יום. לפי ההודעה הרישמית כל השטח ניזוק קשה. עשרות כבאים הגיעו כדי להשתלט על המקום, הם עבדו שעות רבות לכבות את האש.

אתר האופנה שמורכב מראשי אותיות של As Seen on Screen, הוקם בשנת 2000 על ידי שני מנהלי פרסום שעשו הסבה מקצועית, הוא כיום מוכר ל-8 מיליון לקוחות מסביב לעולם ואפילו לגברת הראשונה של ארה"ב, מישל אובמה שהודתה בעבר שגם היא חובבת האתר.

אחד האתרים הפופלארים בעולם

אחד האתרים הפופלארים בעולם

השאירו תגובה