תעשו משהו: כשקים, קנייה וקארה מתגייסים לעזרה

לרגל חגיגות העשור ללייבל הפרטי של אלכסנדר וונג, ביקש המעצב הנחשק מ-48 חבריו הקרובים ביותר להצטלם עם טי-שירטס בעיצובו שהכנסותיהן הולכות לתרומה. לקמפיין האינסטגרמי המוצלח התגייסו, בין השאר, קים קרדשיאן, קנייה ווסט, קארה דלווין וקייט מוס. ככה עושים מודעות חברתית בסטייל

מאת  | ‏ 5 ספטמבר 2015
קארה דלווין עושה משהו לאלכסנדר וונג (צילום: אלכסנדר וונג)

קארה דלווין עושה משהו לאלכסנדר וונג (צילום: אלכסנדר וונג)

סביר להניח שלחגיגות יום ההולדת העשירי רבים מאתנו היו מסתפקים בעוגה שווה וערימות של קונפט, אבל אלכסנדר וונג, גאון השיווק ושינוע מנועי הבאזז התקשורתי, בחר בדרך קצת יותר פומפוזית לציין את חגיגות העשור של מותג האופנה הנושא את שמו.

בקמפיין חדש המציג שורה מפעימה של סלבריטאים, דוגמניות, מוזיקאים ועוד, וונג מוכיח בפעם המי-יודע-כמה למה הוא נחשב לאחד המעצבים המצליחים ביותר של זמננו. כמו בשיתוף הפעולה המדובר עם רשת האופנה H&M, וונג יודע לשים את האצבע על מהלכים שייצגו את ערכי המותג נאמנה אך יניעו במקביל דיבור מסיבי בשלוחות המדיה החברתית. כשקים קרדשיאן ווסט מצטלמת עם הטי-שירט שלך בפוזה חובקת חמוקיים וקארה דלווין מצטלמת ערומה כשהטי שירט נשוכה בין שפתיה, כנראה שלא מעט אנשים ירוצו לשרשר תמונות, לרכוש את החולצה, ולדבר על הקמפיין שלך.

אלכנסדר וונג מפנה את גבו (צילום: אלכסנדר וונג)

אלכנסדר וונג מפנה את גבו (צילום: אלכסנדר וונג)

קולקציית החולצות החדשה בשחור ולבן כוללת שני דגמים: חולצת טי עם שרוולים קצרים (45$) וסווטשירט עם קפוצ'ון (85$). העיצוב נקי, מונוכרומטי ותואם את האורבניות המחוכמת של וונג. שמות מפורסמים נוספים בין 48 האנשים שוונג רתם לקמפיין הם: קניה ווסט, רוד סטיוארט, פמלה אנדרסון, לורן האטון, קייט מוס, בנות להקת HAIM והדוגמניות דריה וורבוי ובהאטי פרינסלו. גם וונג עצמו מצולם לקמפיין כשהוא מפנה את גבו למצלמה.

כיאה למעצב מצליח, וונג לא זונח את האג'נדה החברתית והקמפיין, המהווה נדבך נוסף בחגיגות העשור, תוך כדי שהוא מתבסס על שיתוף פעולה עם ארגון בשם Do Something הפועל לשינוי חברתי בדרכים שונות. ציון העשור מתבצע גם בפלטפורמות אחרות, כמו חשיפתה של קולקציית קפסולה מיוחדת הכוללת עשרה פריטי מפתח מהעשור החולף שלוקטו מקולקציות העבר של וונג ומוצעים באריזה מעודכנת למכירה מחדש.

כמובן שוונג לא שוכח לדבר גם בהאשטגית, השפה בה הוא שולט יותר מכל, כשההאשטג WANG10 #  מלווה את המהלך כולו. תחת ההאשטג הזה מכונסת גם הזמנה לציבור הרחב לתייג פריט או רגע "אלכסנדר וונגי" חביב עליהם ולזכות בהזדמנות להופיע בחשבון האינסטגרם של המותג או באתר הרשמי שלו.

קים הופכת את החולצה לשמלה צמודה (צילום: אלכסנדר וונג)

קים הופכת את החולצה לשמלה צמודה (צילום: אלכסנדר וונג)

והנה הבעל. מדובר בהתגייסות משפחתית (צילום: אלכסנדר וונג)

והנה הבעל. מדובר בהתגייסות משפחתית (צילום: אלכסנדר וונג)

קייט מוס גם פה (צילום: אלכסנדר וונג)

קייט מוס גם פה (צילום: אלכסנדר וונג)

ASAP Rocky הפך את הטי-שירט לחכמה בשמש (צילום: אלכסנדר וונג)

ASAP Rocky הפך את הטי-שירט לחכמה בשמש (צילום: אלכסנדר וונג)

הכי קלאסית. לארה סטון (צילום: אלכסנדר וונג)

הכי קלאסית. לארה סטון (צילום: אלכסנדר וונג)

בהאטי פרינסלו מוכיחה שקפוצ'ון זה הכי קול שיש (צילום: אלכסנדר וונג)

בהאטי פרינסלו מוכיחה שקפוצ'ון זה הכי קול שיש (צילום: אלכסנדר וונג)

האחיות לבית חיים גם פה (צילום: אלכסנדר וונג)

האחיות לבית חיים גם פה (צילום: אלכסנדר וונג)

השאירו תגובה