מלכה ליום: טרנד הכתרים עומד למלוך ברחובות

מהיום אתן לא צריכות תואר אצולה או נסיך לצדכן כדי להתעטר בכתר על הראש | הכירו את האקססורי החדש שסחף את כל הפאשניסטות הגדולות, ויעניק גם לכן הרגשה מלכותית

מאת  | ‏ 25 אוגוסט 2014

דולצ'ה וגבאנה, התחילו את הטרנד. סתיו חורף 2013 | צילום: גטי אימג'ס

בתצוגת סתיו-חורף 2013 מעצבי העל דולצ'ה וגבאנה הציגו על המסלול את אחת מן הקולקציות המרהיבות ביותר שלהם. ההשראה? האי האיטלקי סיציליה ומורשת הכנסייה הביזנטית שבו. מה זה בעצם אומר? שמלות עם הדפסים של פסיפסים צבעוניים וקתדרלות עתיקות מהתקופה הביזנטית, אבל בעיקר, אקססוריז זהובים ומלאי אבני חן, כגון עגילי צלב ענקיים שהפנו את תשומת הלב לגולת הכותרת של התצוגה – הכתרים המלכותיים.

המעבר מהתצוגה אל הכוכבות לא איחר לבוא כמובן. קייטי פרי הידועה באהבתה לכל מה שנשי ונסיכותי, אימצה לוק שלם מהתצוגה בגאלת המטרופוליטן בשנה שעברה, כשלצדה שני המעצבים שרקחו את הלוק. באותה הגאלה נצפתה גם טבית'ה סימונס, מעצבת הנעליים האהובה על איט גירלס כגון אלכסה צ'אנג, בשמלה מפוארת וכתר על ראשה מאותו בית היוצר.

קייטי פרי והצמד דולצ'ה וגבאנה בגאלת המטרופוליטן | צילום: גטי אימג'ס

טבית'ה סימונס בגאלת המטרופוליטן | צילום: גטי אימג'ס

גם תצוגת הקוטור של דולצ'ה וגבאנה לסתיו 2014, שנערכה באי קפרי לפני כחודש, מורכבת משפע של כתרים ואלמנטים מלכותיים. המראות המיוחדים ויוצאי הדופן שהרכיבו צמד המעצבים האיטלקיים הפכו ללהיט של ממש ברחבי האינטרנט ותקשורת האופנה חוגגת את הסטייל המלכותי שמציעים המעצבים.

התצוגה של דולצ'ה בקפרי, סתיו 2014

שיא הסטייל. התצוגה של דולצ'ה בקפרי, סתיו 2014

כמו בכל טרנד, מגיעים השלבים שאחרי הכוכבות, והם אימוץ הטרנד על ידי בלוגריות, ולבסוף – אצל בנות ברחבי העולם, כשהרשתות הגדולות כדוגמת אסוס כבר החלו למכור את הגרסאות שלהן.

אמנם הכתרים הנמכרים אינם גדולים (ויקרים) כמו של דולצ'ה וגבאנה, אך בהחלט מקוריים ומיוחדים המשדרגים כל לוק והופכים אותו לקצת יותר מלכותי.

כדי להימנע מלהיראות כמו תחפושת של נסיכת דיסני, רצוי לשלב את הכתר עם פריטים יותר אדג'יים כמו ג'קט עור ושמלה חלקה, וכך להקנות מראה שהוא פחות סינדרלה ויותר מלכה ממשחקי הכס, שהוא כשלעצמו הרבה יותר שווה.

אלי גולדינג וריטה אורה מדגמנות את הטרנד הלוהט

מהמסלול, אל הסלבס ועד לבלוגריות. השלב הבא הוא כתרים ברחובות

יש לכן אומץ ללכת עם האקססורי הזה? הבלוגריות מיישמות

כתרים בתצוגת סתיו חורף 2014 של בית האופנה Ashish | צילום: גטי אימג'ס

קארה דלווין בווג, מוכיחה שהיא הדוגמנית הכי מלכותית בבריטניה

מרטין מכניסה את הטרנד לבית האח הגדול | צילום מסך

לילי אלן מציגה את הגרסה שלה לכתר

השאירו תגובה