נקמת הטרקטור: נעליים עם סוליות משוננות כובשות את הרחוב

בומבסטי, חף מגינונים עדינים וכזה שקשה לפספס: זוג נעלי עקב או פלטפורמה במראה טרקטור חושף "שיניים" הוא המאסט שלכם בארון הנעליים | אזעקת טרנד מאסיבי במיוחד

מאת  | ‏ 30 אפריל 2014

סוליית טרקטור של קאפל אוף (מימין) ונעלי מרקו | צילום: איתן טל ותום מרשק

הן רומסות ומטשטשות כל זכר לנשיות, אבל נעליים עם סוליית טרקטור לא מחפשות את האלגנטיות, ומביאות משהו אחר לגמרי לאאוטפיט: חספוס אדג'י ומראה אורבני ייחודי.

המקורות >> אי שם בניינטיז, כאשר ד"ר מרטינס היה בשיא פריחתו, בדיוק בזמן שספייס גירלס, עקבי צ'אנקי ופלטפורמות ענק היו הקונטרה הפופית למרטינס הכבדות והקוליות. השעטנז שנוצר הוא שילוב של מראה רוקרי חושף "שיניים" בסוליית טרקטור משולב בעקבים או פלטפורמות במראה בומבסטי.

על המסלול >> בתצוגת האופנה של סטלה מקרטני לחורף שחלף הבשורה הגיעה – לבן, נקי ומינימליסטי משודך לעקבי ענק במראה לגו ארכיטקטוני. הוורסיות של הרשתות הגדולות שואבות השראה מהמראות של מקרטני בקולקציית הקיץ הנוכחית – עם סולייה בומבסטית והרבה לבן.

סטלה מקרטני, חורף 2014 | צילום: גטי אימג'ס

מימין: TBA (מותג ספרדי) וסטלה מקרטני | צילום: מסך וגטי אימג'ס

בועטים. הטרקטורים של TBA | צילום מסך

מרי קטרנצו, בתצוגת האופנה שלה לאביב-קיץ 2014, הציגה גרסא מעודנת במיוחד של נעלי הטרקטור עם עקב צ'אנקי גבוה אך סוליית משוננת דקה בפרינטים נשיים וצבעוניים.

מרי קטרנצו מציעה מראה טרקטור עדין | צילום: גטי אימג'ס

הבלוגריות מיישמות >>

בעונה החמה הבאה עלינו לטובה (או רעה, תלוי את מי שואלים והאם הוא בתוך משרד ממוזג), נוכל לראות את הסולייה המשוננת תחת סנדלים בסגנון שקפקפים, כפכפיים בוורסיות נעלי הטבע למיניהן וגם על נעליים סטייל אוקספורד. פלטת הצבעים נעה בין פרש לבן, הולוגרמה ומטאליות עם דגש על הצד הכסוף, שחור מאסיבי בשילוב של אבזמים או במראה נקי מינימליסטי.

תרגום להמונים >>

1. רייצ'ל זו לעמנואל, מחיר: 1,590 ש"ח
2. זארה, מחיר: 299 ש"ח
3. קאפל אוף, מחיר: 490 ש"ח
4. ברשקה, מחיר: 375 ש"ח
5. טופשופ, מחיר: 419 ש"ח
6. Vagabond ב- Inside Out, מחיר: 449 ש"ח
7. בי יוניק, מחיר: 399 ש"ח
8. H&M, מחיר: 179 ש"ח
9. מנגו, מחיר: 399 ש"ח

השאירו תגובה