לעשירות בלבד: האיטגירלס מתאבססות על התיק הזה

הוא קטנטן, נראה כמו תיק איפור, לא נושא מאפיינים מיוחדים או לוגו מפוצץ, ומחירו מתחיל מ-9,000 שקלים - אם בכלל תצליחו לשים עליו יד. אחרי "נעלי המיליארדרים", מותג היוקרה האיטלקי לורו פיאנה חתום גם על האקססורי הכי נחשק, יקר ובלתי מושג

מאת  | ‏ 24 יולי 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Sofia Richie Grainge‎‏ (@‏‎sofiagrainge‎‏)‎‏

המושג "יוקרה שקטה" כבר הפך מזמן לשחוק במיוחד, אבל אם יש מותג שמצליח לרכוב על האדים המופשטים של צמד המילים הללו, הרי שזהו לורו פיאנה. מותג היוקרה שנוסד לפני כמאה שנה באיטליה, ומשתייך לתאגיד הענק LVMH, זוכה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת ונחשקת, עם הילה חמקמקה שמנסה לשדר "לעשירים בלבד".

נעלי הלואפרס של לורו פיאנה מזוהות במיוחד עם ההצלחה לו זוכה המותג, והן אפילו זכו לכינוי "נעלי המיליארדרים" בשל מחירן הגבוה. לאחרונה אף דיגמנה אותן יעל שלביה, במהלך חופשה זוגית, עליה כתבנו כאן.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Marianna Hewitt‎‏ (@‏‎marianna_hewitt‎‏)‎‏

אבל הפעם לא בנעליים עסקינן, אלא בתיק של המותג שזוכה להצלחה מטאורית לא פחות מהנעליים, ורוכב על מגמה רחבה יותר ששמה בפרונט תיקים במראה תיקי איפור, עם רוכסן היקפי וידית אחיזה עילית, מסוג התיקים שהפכו להיטים בסרטוני GRWM.

שגרירת היוקרה השקטה, סופיה ריצ'י, עשתה לתיק האקסטרה פוקט של לורו פיאנה שירות אדיר כשבחרה אותו למלתחה המדוברת של ירח הדבש שלה. כבר חודשים רבים שהתיק הזה, בעיקר בגרסתו הקטנה (L19), מככב באינסטגרם ומסומן אף לעיתים כיורש האפשרי של המיני קלי של הרמס.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Loro Piana‎‏ (@‏‎loropiana‎‏)‎‏

חלק מההיייפ סביב האקסטרה פוקט, שמגיע במספר גדלים, נובע מהקושי להשיג אותו. רבים מהדגמים לא זמינים לרכישה, מה שהופך את השגתו לאקסטרה מתגמלת. מחירו של ה-L19 הקטן מתחיל בכ-9,000 שקלים, ומאמיר לכ-65,000 שקלים לגרסת עור תנין. לא היינו ממליצות למהר לבדוק את יתרת העו"ש, מכיוון שרוב בכלל לא זמינים לרכישה. עבור מי שבכל זאת מתעקשת להשיג את הלהיט היקר נאחל בהצלחה, או נמליץ להיעזר בשירותים של שופרית טובה.  

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎danyaleila‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Alejandra Onieva‎‏ (@‏‎alex_onieva‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ayumi Kusumi‎‏ (@‏‎ayumikusumi‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Claire Rose Cliteur‎‏ (@‏‎clairerose‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tash Chhabria‎‏ (@‏‎tash_ps‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎sofia_pinte‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה