הגיע הרגע לשופינג אביב, וכאן מצאנו את הנעליים הכי טרנדיות

קולקציית הקיץ של Nine West לקחה את הטרנדים הבולטים והחמים של הרגע, ועשתה מהם מטעמים: ג'ינס מחוספס, גלאם קיצי, עיטורי פנינים, בוהמייניות משודרגת וקלאסיקה מונוכרומטית - כולם מככבים בנעליים ובתיקים שיישארו איתנו להרבה יותר מעונה אחת

מאת  | ‏ 27 מרץ 2023

ניין ווסט

הטרנד החם של הרגע: נעלי ג'ינס (צילום: שי ארבל)

לפני כשבוע סיפרנו לכם כאן על מה שמסתמן כאחד הטרנדים הבולטים ביותר של האביב – נעלי ג'ינס. כפי שקורה כאן לא מעט, לא הצלחנו לשמור את זה לגמרי מקצועי ומצאנו את עצמנו מפנטזות על הטרנד שלוהט כבר עכשיו ועומד להגיע לנקודת רתיחה בקיץ הקרוב. במילים אחרות, נפתחה לנו רשמית הצ'אקרה של השופינג לקראת עונה חדשה.

בחיפושים אחר מענה מקומי ונגיש על הצורך הבוער בנעלי ג'ינס טרנדיות, פנינו מיד אל האופציה שכבר ידענו שלא תאכזב, ומיהרנו ל-Nine West. כמצופה, מצאנו שם בדיוק את מה שחיפשנו: נעליים שמשלבות את החספוס של הג'ינס, חלקן עם קצת נצנוץ מרים, ולצדן עוד נעליים ותיקים שסוגרים לנו פינה עם הטרנדים החמים של העונה הקרובה.

ניין ווסט

גלאם ורוד וקיצי (צילום: שי ארבל)

טרנד נוסף שמתבלט הוא גלאם קיצי: צבעים עזים בגימורים מבריקים, מטאליים או נוצצים. בניין ווסט שילבו בעולם ההשראות הזה אלמנטים רלוונטיים כמו משחקי שקיפויות, רצועות קשירה ועקבים במגוון סוגים של גובה ועובי, והתוצאה מדויקת בצורה שתתאים לכל מלתחה.

תוספת מעניינת שאהבנו במיוחד היא מיני קולקציה של נעליים מעוטרות בפנינים, שנותנות מענה טרנדי גם לכלות שבינינו, וגם למי שממש לא צריכות אירוע חגיגי כדי להנות מכל היופי הזה.

ניין ווסט

יש יותר יפה מפנינים? (צילום: שי ארבל)

לצד הנצנוץ הצבעוני, מתבלטת גם האנטיתזה שלו: נעליים ואביזרים באווירה טבעית ובוהמיינית, בגווני בסיס ובטקסטורת אריגה של ראפיה, קנבס ורשת. נדלקנו במיוחד על כפכפי הפלטפורמה הגבוהים שלוקחים את הווייב הזה למקום יותר סקסי, וישתלבו מעולה עם תיקים חלקים בגווני קפה.

ניין ווסט

טקסטורות ארוגות בסגנון קש וראפיה (צילום: שי ארבל)

הנוכחות המרקמית הדומיננטית באה לידי ביטוי גם בתת-טרנד אלגנטי במיוחד: תיקים וכפכפים העשויים בד טוויד קיצי באווירת שאנל, שהופך ליציאה מעניינת שתקפיץ כל לוק. לצדו, מתחזקת המגמה הקלאסית והנקייה עם תשוקה גוברת לפריטי מונוכרום בניגודיות של שחור ולבן – בפרט במוקסינים שממשיכים להיות הבחירה הנונשלנטית המושלמת. ומה נצחי יותר משחור ולבן? לפחות כשמדובר באופנת קיץ, התשובה היא צבעוניות רכה כמובן, אותה מוביל גוון הלבנדר שהוגדר כצבע העונה ונצפה בתצוגות האופנה המובילות בעולם.

את הקולקציה החדשה ניתן לרכוש בסניפי ניין ווסט בפריסה ארצית וגם באתר.

ניין ווסט

לבנדר, הצבע של העונה (צילום: שי ארבל)

ניין ווסט

ג'ינס גם בשחור (צילום: שי ארבל)

ניין ווסט

תיק מהסוג שחובה בארון (צילום: שי ארבל)

ניין ווסט

ורוד-פוקסיה הוא פייבוריט נצחי (צילום: שי ארבל)

ניין ווסט

קצת בלינג שמקפיץ הכל ( צילום: שי ארבל)

ניין ווסט

תיקי אוברסייז זה הדיבור (צילום: שי ארבל)

ניין ווסט

נרצה את התיק שלנו בגוון לאטה חלש בבקשה (צילום: שי ארבל)

ניין ווסט

לא כדאי לפספס את האקססוריז (צילום:שי ארבל)

השאירו תגובה