המעיל מזארה, הסיכה משאנל: טרנד סיכות הלוגו הפך לטירוף

עם הרגיעה הניכרת של הלוגומאניה ופריחה של מגמת ה"אנטי איט ביג", גילנו את הטרנד הכי חם בקרב הפאשניסטות שהוא בעצם סיכות הלוגו. מדובר בסיכות של בתי האופנה הגדולים שבאים על כל מעיל או חולצה שתרצו. מה שנקרא יוקרה בכאילו

מאת  | ‏ 12 פברואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Junko (@junko___ry)

החודשים האחרונים מסמנים רגיעה מסוימת בהשתוללותה של הלוגומאניה. בסוף השנה התפרסמה ב"ווג" כתבה המתארת מעבר הדרגתי לשימוש מעודן ומתוחכם יותר בלוגואים של בתי האופנה היוקרתיים.

כך, ניתן לראות פריחה של מגמת ה"אנטי איט בג" (העדפה של תיקים מוקפדים נטולי לוגואים בולטים ומונוגרמות), זניחה של חגורות הלוגו לטובת חגורות דקות ולא ממותגות, ואינטרפרטציות יצירתיות ופחות מתלהמות למונוגרמות שונות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Julie Lellouche (@le.petit.colette)

טרנד סיכות הלוגו המתעצם כביכול סותר את המגמה הזו, אבל למעשה ניתן לראות בו חלק ממשי ממנה. בניגוד לרכישה של תיקי לוגו יקר ומזוהה, המהווה כניסה לקשר אופנתי מחייב ועמוק, סיכת הלוגו היא בגדר סטוץ ממותג שאפשר בקלות להתנתק ממנו.

שעתן היפה של סיכות הלוגו היא חלק מפריחה כללית של סיכות בקטגוריית האקססוריז. בתי אופנה כמו ז'יל סנדר החזירו את הסיכות לפרונט, עם וייב רענן שמתכתב, אבל גם חותר תחת ה'גראני-שיק'- המראה שמתחקה אחר פריטים מהמלתחה של סבתוש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Julie Lellouche (@le.petit.colette)

סיכות הלוגו משודכות לא פעם דווקא לפריטים עם אפיל נגיש ברור ומוכר, כמו הז'קט הוויראלי של זארה. הן זועקות יוקרה, אבל גם חוגגות את נוכחותן הזמנית על הבגד, נוכחות שפתיחת סוגר קטנה מחזירה אותן עמוק למגירה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@luxe_and_lattes)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Patrycja (@vai_blog)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elise (@lizzzzzzzou)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kei (@rabi_gram)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Think Like Yoda (@thinklikeyoda)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @saluxstyle

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MAFALDA JANECA (@mafaldajaneca)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Julie Lellouche (@le.petit.colette)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@mrs.dziekonska)

השאירו תגובה

 

  • הסיכות מפרסמות מותגים חינם פי שניים גם קונים את המוצר במחיר מלא ויקר מאוד וגם מפרסמים את בית האופנה חינם, יוצא מכך שבית האופנה חוסך בפרזנטורים ובשיווק פרסומי.

    מאת: רות |‏ 13 בפברואר 2023 | 05:42
  • פתטי

    מאת: . |‏ 12 בפברואר 2023 | 16:41
  • אני חושב,שהן צריכות לקבל בונוס,מהחברות שאת סיכותיהן הן עונדות כי הן בעצם מפרסמות את המותגים תוך הדגמה על עצמן

    מאת: בני |‏ 12 בפברואר 2023 | 14:45
  • לדעתי טרנד טיפשי ומגוחך

    מאת: רוני |‏ 12 בפברואר 2023 | 12:27
  • כה סתומות! כמה עולב וונאבי צריך כדי לשים סיכת מותג יוקרה על בגד שאינו כזה

    מאת: K |‏ 12 בפברואר 2023 | 09:38