נהיה להן חם: אלה המעילים שגרמו לאיטגירלס להיסטריה

מעיל ה"סבא" המחויט והארוך של Source Unknown חורך בחודשים האחרונים את האינסטגרם. המותג הוויראלי שמתמקד בטרנד המחויט-ניטרלי ומזוהה עם משחקי פרופורציות מעניינים, פיצח את הקטגוריה החורפית הזו, והפשניסטות חורשות על המעילים שלו והופכות אותם ללהיטי סושיאל

מאת  | ‏ 1 ינואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by libes (@itslibes)

לפני כשנה, הדוגמנית מלאה הסטייל אלזה הוסק גילתה לנו את Source Unknown (מקור לא ידוע), מותג אופנה שממש מגלם את אסתטיקת נשות האינסטגרם של השנים האחרונות. באתר Who What Wear אפילו סיקרו אותו עם הכותרת: ״רגע, אז כל תלבושת אינסטגרם שאני אוהבת מגיעה מהמותג הזה?״.

 מאז, המותג השתלט על יותר ויותר מחלקי הפיד, והגיעה עד לנערת האינסטגרם האולטימטיבית – היילי ביבר, שלבשה פריטים שלו במהלך הקיץ.

 מה מיוחד כל כך ב-Source Unknown? בעקרון, הוא מתמקד בטרנד הניטרלי-מחויט שנראה כרגע בכל מקום, אבל עם תוספות של משחקי פרופורציות שהופכים את הפריטים למעט יותר מיוחדים, כך שהתוצאה היא שילוב מושלם בין קלאסיקה ונגיעות של ביטוי אישי ומקוריות – עם כמה שאפשר להרגיש מקוריות במותג שכל האינסטגרם לובש.

 במותג כל כך מודעים להצלחה שלו ברשתות החברתיות, שאפילו פתחו קטגוריה נפרדת עם להיטי סושיאל, והדבר שהכי כדאי להתמקד בו כרגע הוא היצע המעילים המדהימים. המעיל הוויראלי ביותר הוא מעיל ״סבא״ מחויט וארוך עם כתפיים מוגזמות, אבל לצדו תמצאו עוד המון וריאציות משודרגות של מעילים קלאסיים – מעילי עור וזמש עם בטנת שירלינג פרוותית, מעילי פאפר ובלייזרים עם סגירות שנצמדות למותניים לצללים מחמיאה, גזרות בויפרנד גדולות, מעילי בומר מחומרים שונים ועוד. פלטת הגוונים ניטרלית, מה שאומר שכל בחירה תשתלב עם מה שכבר קיים אצלנו בארון ובמלתחה. רצנו להזמין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Haley Ryann Johns (@haleyryann.j)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Karolina Victoria Jez (@karolinajez)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Caroline Lin (@thecarolinelin)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CAM (@camillemontagnac)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Julie Lellouche (@le.petit.colette)

השאירו תגובה