שקוף שזה נוצץ: הטרנדים שחובה לשלב בלוק הסילבסטר המושלם

כבר קשה להתעלם מהתחושה הזאת באוויר: הוא מגיע, והוא גורם לנו לרצות להרים, וכשאנחנו אומרות להרים אנחנו מתכוונות להתלבש. ערב השנה האזרחית החדשה תכף כאן ואין חגיגי ממנו, אז זה לגמרי הזמן לשלוף את התותחים הכבדים שהם במקרה גם הטרנדים הגדולים של הרגע. בקולקציית הסילבסטר של MANGO יודעים בדיוק איך לעשות את זה בשיא התחכום והסטייל

מאת  | ‏ 22 דצמבר 2022

מנגו

כן, מדובר באוברול (צילום: יח"צ חו"ל)

לרגעים מסוימים השנה, חששנו שערב הסילבסטר עוד ירגיש מקופח. אלמנטים נוצצים וגימורים מתוכשטים נהיו טרנד כל כך דומיננטי, עד שכבר הפכו כמעט לבחירה יומיומית שלכאורה מאבדת משהו מהאווירה החגיגית. אבל עכשיו, רגע לפני שהערב הנוצץ של השנה שוב מגיע, ההתרגשות האופנית שלנו לא משאירה מקום לספק: אין מרים, סקסי וחגיגי יותר מלוק הסילבסטר הקלאסי, והשנה יותר מתמיד גם ברור לנו איפה נמצא אותו.

קולקציית הסילבסטר של MANGO כוללת את כל החשודים המידיים, אבל משכילה לשלב אותם עם פריטי מפתח וטרנדים רלוונטים שיבטיחו את הגרסה הכי נכונה ומתוחכמת של אאוטפיט המסיבה האולטימטיבי. אם יש מגמה אחת שבולטת אפילו יותר מהמנצנצת, הרי שזו השקופה – ובמנגו מביאים את זה לידי ביטוי בשיא הסטייל.

מנגו

ככה עושות נצנצים בשיא האלגנטיות (צילום: יח"צ חו"ל)

אם שואלות אותנו, הלוק המושלם לערב השנה האזרחית החדשה צריך לאזן אלמנטים חגיגיים וראוותניים כמו נצנצים ונוצות עם כאלה של אלגנטיות מעודנת כמו חליפות או חצאיות מקסי. אז סמכו על מנגו שאם מעצבים שם אוברול מיני נצנצנים בוורוד בוהק, הוא יגיע עם צווארון גולף קצר שיהפוך אותו לכוכב אמיתי.

כך גם במקרה של הטופים והשמלות המשלבים הצצות שקופות על רקע שחור קלאסי, חולצת הפאייטים בעלת השרוול הא-סימטרי, זו עם הקטיפה והסיומת הפרוותית בשרוולים או סט הרשת המשגע שמפגיש תכשוט מתכתי עם גזרה ספורטיבית נונשלנטית. בקיצור – מיקס איט, מאצ' איט, כל מה שתשימו עליו את היד בקולקציה הזאת יבטיח שתקבלו את 2023 בשיא שלכן ותהיו הכוכבות הנוצצות של מסיבת הסילבסטר. 

בא לכם שובר בשווי 800 ₪ לקניות במנגו? היכנסו >> https://stories.sc/mako/mango/

סילבסטר במנגו

1. גופיית רשת, 199.90 שקלים, 2. שמלה, 299.90 שקלים, 3. חולצה עם שרוול אחד, 199.90 שקלים, 4. שמלת סטרפלס, 229.90 שקלים, 5. אוברול מיני, 329.90 שקלים, 6. אוברול מקסי, 549.90 שקלים, 7. מכנסיים, 299.90 שקלים, 8. חצאית מיני, 299.90 שקלים

מנגו

שילוב מנצח בין קטיפה לנוצות (צילום: יח"צ חו"ל)

מנגו

הסט המושלם (צילום: יח"צ חו"ל)

מנגו

כי חצאיות מיני הן הפריט החם של החורף (צילום: יח"צ חול)

מנגו

זה הרגע למחוך סטרפלס (צילום: יח"צ חו"ל)

מנגו

גוון שמפניה הוא עניין מתבקש כאן (צילום: יח"צ חו"ל)

מנגו

הטרנד הא-סימטרי בשיאו (צילום: יח"צ חו"ל)

מנגו

איזון מדויק (צילום: יח"צ חו"ל)

השאירו תגובה

 

  • לצאת בלי מעיל בקור כלבים – העיקר להרגיש "יפות" ..

    מאת: רק בישראל |‏ 26 בדצמבר 2022 | 10:16