מצאנו בקולקציה הזאת את טרנד הנעליים המדויק של הרגע

"ניין ווסט" היא מסוג הרשתות שתמיד אפשר לסמוך עליהן: ברגע שבו תרצי ותצטרכי נעליים חדשות, הן כבר יחכו לך שם, לצד תיק טרנדי שסוגר את הפינה. הרגע הזה הולך ומתקרב, כשחילופי העונות ותקופת החגים מתחילים לדגדג בתחושת התחדשות, וזה בדיוק הזמן לבדוק את האופציות הכי חמות לעונה הקרה

מאת  | ‏ 21 ספטמבר 2022

צילום: עידו איז'ק

צילום: עידו איז'ק

לפני הקרדיגנים, הרבה לפני המעילים, אפילו לפני שהטמפרטורות בכלל מתחילות לרמוז על ירידה – הסתיו מגיע לנעליים שלנו. כלומר, לרצון שלנו בנעליים חדשות. העונה הקרה (או הפחות חמה) מתאפיינת באווירה מרגשת במיוחד במחלקת ההנעלה: אלגנטית, דרמטית וקלאסית יותר, וזה גם התחום בו הטרנדים המשמעותיים של הרגע באים לידי ביטוי מובהק.

 "ניין ווסט" היא תמיד הכתובת במקרה הזה, עם קולקציות איכותיות שיודעות לתת מענה נגיש למגמות עכשוויות תוך שמירה על רלוונטיות על-זמנית. גם בעונה הקרובה אפשר למצוא שם נציגות ורסטילית ומדויקת של סגנונות בולטים במחלקות הנעליים והתיקים, שמאפשרים לכל אחת למצוא ולהביע את הסטייל האישי שלה.

צילום: עידו איז'ק

צילום: עידו איז'ק

מגמה שנשארת מאוד רלוונטית העונה, ובולטת במיוחד בקולקציה של ניין ווסט, היא זו של המראה הצ'אנקי: סוליות טרקטור מסיביות וצלליות "מגושמות" שהן בעצם שיא הנונשלנט, ובעיקר עקבים עבים שהנוחות שלהם היא רק הבונוס הנלווה לטרנדיות שלהם.

העונה מתכתבות הנעליים גם עם מאפיינים של יוקרה ישנה, המתורגמים לסטריט-סטייל עדכני. זה בא לידי ביטוי בנגיעות של אבנים או שרשראות, "תכשיטי נעל" שמכניסים דרמה נונשלנטית לפריטים יומיומיים כמו מוקסינים, ומשלבים גלאם הכרחי בעקבים ונעלי ערב.

צילום: עידו איז'ק

צילום: עידו איז'ק

אי אפשר להתעלם גם מאלמנט הנפח הטרנדי שלא הולך לשום מקום כבר כמה עונות, ומוציא את המיטב מחומרים כמו ניילון ועור. זה גם המקום של מחלקת התיקים לככב ולהוות אקססורי אידיאלי שמנהל שיחה צפופה עם הנעליים: בין אם אלה תיפורים תפוחים בסגנון קווילט או שילוב שרוכים שיוצרים טקסטורה מתפרצת באווירה יותר ספורטיבית – משחקי נפח הם הדרך הבטוחה (והנוחה!) לתת לפריטי המפתח האלה לגנוב את ההצגה עם נוכחות דומיננטית ומתוחכמת.

צילום: עידו איז'ק

צילום: עידו איז'ק

צילום: עידו איז'ק

צילום: עידו איז'ק

צילום: עידו איז'ק

צילום: עידו איז'ק

סטיילינג- הילה ג׳רבי
איפור שיער-דניאל גורן 

השאירו תגובה