צהוב עולה: קנדל מדגמנת את צבע הביקיני הרותח של העונה

בגדי הים הצהובים מציפים לנו את הפיד, וג'נר היא האחרונה לאמץ את הטרנד. בסדרת תמונות חדשות שהעלתה, היא לובשת ביקיני לוהט עם חוטי קשירה דקיקים. כמובן שיצאנו לאתר אותו ברשת ולגלות האם ובאיזה מחיר נוכל לשים את ידינו על הדגם של הסופרמודל

מאת  | ‏ 6 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

סערת תמונת הביקיני של עדן בן זקן הייתה תזכורת מבאסת לכך שיש עוד הרבה חושך שצריך להילחם בו בעולם, בעיקר בכל הנוגע לתפיסה של הגוף הנשי והבעלות של נשים על גופן, אבל עדן גם סיפקה לנו תזכורת חיובית – שמלתחת בגדי הים היא המקום להתפרע ולנסות דברים שלא בהכרח היינו לובשות ביומיום.

 למשל? במקרה של עדן מדובר בצבע הצהוב, שהוא לא צבע מוביל במלתחה של רובנו. עדן לא לבד – הפיד שלנו מלא לאחרונה בבגדי ים בגוונים שוברי שגרה, והאחרונה ללבוש ביקיני צהוב היא גברת קנדל ג׳נר, שבחרה בו כרקע לקידום קולקציה חדשה של האתר FWRD איתו יש לה שיתוף פעולה ארוך טווח.

גוונים שוברי שגרה זה הדבר. (צילום: אינסטגרם kendalljenner@)

גוונים שוברי שגרה זה הדבר. (צילום: אינסטגרם kendalljenner@)

לא בטוח כמה זה רעיון שיווקי טוב. הפריטים שקנדל מקדמת עבור האתר בתמונות החדשות הם בכלל הקרדיגן של המותג Miaou והתיק של בוטגה ונטה, אבל מי בכלל מסתכל על שני אלה כשהסופרמודל לובשת ביקיני צהוב קטן עם חוטי קשירה דקיקים?

 הביקיני שייך למותג Sommer, שמצטיין בפרינטים צבעוניים וגוונים לא שגרתיים, ובאתר שלו תמצאו משלוחים לכל העולם, כולל ישראל. הטופ שקנדל לובשת נקרא Xena, ומגיע בלא פחות מ-19 צבעים והדפסים שונים, עם כמה וריאציות קשירה שונות. התחתונים הם מדגם Naomi שמגיע ב-16 צבעים והדפסים. המחיר של שני הפריטים יחד הוא כ-600 ש״ח, אבל חלק ניכר מהגוונים, כולל הצהוב שקנדל לובשת, נמצאים כרגע בסייל.

הדגם נמצא כעת בסייל. (צילום: אינסטגרם kendalljenner@)

הדגם נמצא כעת בסייל. (צילום: אינסטגרם kendalljenner@)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Liran Kohener Geyor (@liranko)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BANANHOT bikinis (@bananhot)

השאירו תגובה

 

  • איזה פחד התמונה של נטע עם ה"דוגמנית" השניה- נראה כאילו גודזילה מנסה לחטוף את נטע

    מאת: יוני |‏ 7 ביולי 2022 | 13:27
  • תלכו ערומות ממש דוחות

    מאת: דור |‏ 7 ביולי 2022 | 09:52