ויראלי: זה בגד הים הכי קיצוני שראינו, והוא סולד אאוט

"חוט דנטלי לתחת", "רוגטקה", "גומייה לשיער" או "בוראט בספורט'ס אילוסטרייטד" - יש הרבה דרכים להגדיר את בגד הים שהפך ויראלי בטיקטוק, ועשרות אלפי המגיבים בהחלט דואגים לעשות את זה ולתהות מי לעזאזל תוכל ותרצה ללבוש כזה דבר. כדאי לשאול את אלה שגרמו לו לאזול מהמלאי

מאת  | ‏ 20 יוני 2022

"בחיים שלי לא שנאתי ככה משהו": זו אחת התגובות האהובות על שרה רקוואנה, המעצבת והפרנזטורית הגאה של Tiney Swim, לסרטון הוויראלי בו היא מדגמנת את דגם La Isla השערורייתי. "אין בעד מה", הגיבה להצהרה בסרטון נוסף שבו חילקה ציונים לתגובות נבחרות. אבל רקוואנה יודעת שהיא זו שאמורה להגיד תודה לכל ההייטרים: בזכותם חצי טיקטוק מדבר עכשיו על המותג שלה, והדגם המדובר – זה שאלפי מגיבות תהו מי לעזאזל תוכל ותרצה ללבוש אותו -  אזל לחלוטין מהמלאי.

יש הרבה דרכים לתאר את שתי הרצועות הדקות שהוציאו כל כך הרבה אמוציות מכל כך הרבה אנשים, וכולן די אפקטיביות – החל מ"חוט דנטלי לתחת" דרך "רוגטקה לכ**" ועד "בוראט בספורט'ס אילוסטרייטד". מדובר במשהו שטכנית מוגדר כבגד ים שלם, אבל בפועל חושף הרבה יותר מכל ביקיני במחוזות המפשעה, הישבן והחזה.

בסרטון הוויראלי ביותר בסשן, העומד על יותר משני מיליון צפיות, מדגימה המעצבת בדיוק איך ללבוש את הפרויקט המאתגר הזה וגורמת לו להיראות די פשוט. האמת היא שיש כאן טריק עיצובי די מתוחכם ואסתטיקה מינימליסטית טרנדית: שתי רצועות דקיקות שמתלבשות על הגב בהצלבה, קצת כמו ילקוט. החוט מגיע בשלושה שילובי צבעים – אהבנו במיוחד את הכתום עם התכלת - ועולה 62 דולר שהם כ-213 שקלים לא כולל משלוח. על פי ההערכה שלנו זה אומר בערך עשרה שקלים לסנטימטר, אבל בשביל לוודא נצטרך להצטרף לרשימת ההמתנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Karissa Lynn (@karissatrippe)

@tinyeswim A little confusing to put on, but I guarantee it will make you feel soo good. #swimwear #bikinitutorial original sound – Tinye Swimwear

@tinyeswim This one piece took MY breath away

השאירו תגובה