טרנד הכובעים היפה הזה הוא ההפתעה של הקיץ

סריגת הקרושה חוזרת להפתיע אותנו גם העונה, אך הפעם היא רושמת נוכחות מוגברת דווקא בגזרת הכובעים. כובע סרוג אולי לא נשמע כמו הבחירה הטבעית לימים החמים, אבל את מבחן הפיד הוא עובר בקלות. עם משבצות או פסים, בצבעוניות מתפרצת או דווקא ניטרלית, זה הזמן להתארגן על אחד כזה- ועדיף שיהיה בגזרת באקט

מאת  | ‏ 9 יוני 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by elsa (@hoskelsa)

אם פעם טרנדים היו באים וחולפים, כיום המעגליות שלהם הפכה להיות כל כך מהירה, שאותו הטרנד יכול לצאת ולחזור בטווח של שנה-שנתיים, ולהפוך ממש למגמה שמלווה אותנו תקופה. אבל הכלל הוא כזה – ככל שטרנד הוא צבעוני ונועז יותר, כך זמן המדף שלו קצר יותר.

 את טרנד הקרושה, אם לומר את האמת, לא חשבנו שנראה שוב הקיץ, בדיוק מהסיבה הזאת. מדובר בטרנד יפהפה, אבל מאוד ספציפי, ובשנה שעברה כבר ראינו אותו בכל צורה אפשרות – משבצות הקרושה הסבתאיות חזרו אלינו משנות השישים והשבעים והפכו לבגדים, הסלבס לבשו בגדי ים קטנטנים וצבעוניים מקרושה, והיו גם את הגרסאות הרגועות יותר, כמו שמלות קרושה בגוון אחיד וניטרלי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by elsa (@hoskelsa)

 הקיץ, הקרושה חוזרת אלינו בצורה קצת אחרת. בגדי הקרושה הצבעוניים עדיין כאן, אבל פחות דומיננטיים מאשר בקיץ שעבר, ואותם מחליפים כובעי קרושה בדוגמאות וצבעים שונים, בעיקר בגזרת באקט.

 כמו הרבה מאוד טרנדים, גם הנוכחי נצפה לראשונה על ראשה של היילי ביבר, שחבשה כובע קרושה כתום ואדום בהפקה של ווג בקיץ שעבר, ושנה לאחר מכן כבר אפשר למצוא אותם בכל מקום, ברשתות האופנה המהירה ובבתי האופנה העלית כמו פאקו רבאן, בוטגה ונטה, מיו מיו, Loewe ועוד.

 גם במקרה הזה, ישנם כובעי קרושה בגוונים אחידים ורגועים או עם פסים בשילובי קלאסיים של שחור ולבן, אבל הכיף האמיתי נמצא בכובעי הקרושה הצבעוניים, שיכולים לשדרג בשנייה את המראה כולו. הם מגיעים בדוגמאות של פסים, משבצות גדולות, פרחים, צורות גיאומטריות פסיכדליות ועוד, ופלטת הגוונים נעה בין פסטלים רכים ומתוקים לגוונים עזים ומתפרצים. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paco Rabanne (@pacorabanne)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Izabelle Therase Reid (@bellereid_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aimee Song (@aimeesong)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tara-Savannah (@thetarasavannah)

השאירו תגובה