מיי פרשס: כך יראו טבעות האירוסים הכי נחשקות ב-2022

התכשיט הרומנטי מכולם אמנם לא ישתנה באופן דרמטי, אבל יציג טרנדים ומגמות שיבלטו בשנה הקרובה במיוחד. מחיתוך אובאלי ועד יהלומים בייצור מעבדה, דרך טבעות זוגיות ויהלומים בצבע לא שגרתי - זה מה שינצנץ על אצבעות הכלות בתקופה הקרובה

מאת  | ‏ 4 ינואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Malka jewelry (@malkadizi)

בעוד שמלת הכלה היא לרוב הבחירה האופנתית המדוברת ביותר כשמדובר בחתונה, עוד לפניה מגיעה טבעת האירוסים, שיש שיאמרו שהיא חשובה יותר, ובהחלט מלווה את הכלה במשך זמן רב יותר. למרות שמדובר בפריט שנועד להיענד במשך שנים רבות ולכן מומלץ לבחור בסגנון על זמני, גם בעולם טבעות האירוסים אפשר לראות טרנדים, אם כי הם מתחלפים בתדירות איטית יותר מאשר בעולם האופנה.

באתר Refinery 29 מכריזים על הטרנדים החמים בתחום לשנת 2022, ומסבירים שמגמות בטבעות אירוסים לרוב מתחלפות כשדור חדש מגיע לגיל שבו אפשר להתחיל להתארס. בנוסף לטרנדים הספציפיים לשנה, המומחיות מספרות שמגמה כללית בשנים האחרונות היא התאמה אישית, כשיותר ויותר זוגות מחפשים איך לצקת את הטעם האישי או הסיפור שלהם לבחירת הטבעת, והפרסונליזציה חשובה כיום יותר מאשר גודל היהלום – שהיא עדיין האבן הפופולרית ביותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by She-Ra Jewelry (@she__ra)

יהלומים בחיתוך אובאלי
החיתוך הפופולרי ביותר של היהלום היה ונותר החיתוך העגול, אבל במהלך 2021 החיתוך האובאלי קיבל פוקוס רב מהרגיל, והמגמה הזאת תמשיך גם ל-2022. על פי שלי בראון, עורכת אתר תכנון החתונות The Knot, ב-2021 היה גידול של 19% ברכישת טבעות עם יהלומים אובאליים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TOR (@tor_jewel)

טבעות מסגרת
טבעות מסגרת (Bezel) הן טבעות בהן האבן יושבת בתוך מעטפת מתכת שמכסה את האבן מעט, כך שמדובר בטבעות יציבות במיוחד ומומלצות למי שעובדת הרבה עם הידיים ורוצה לוודא שהיהלום שלה מונח במקומו. מדובר בטכניקה שמקורה מאות שנים אחורה, אבל נראית מצוין גם בהקשר עכשווי ומינימליסטי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@contourstudio)

טבעות עם שלוש אבנים
את הטרנד הזה כבר אימצה סלבית אחת – פריס הילטון, שטבעת האירוסים שלה הייתה אחת המדוברות של השנה האחרונה. בחירה בשלוש אבנים היא מקורית יותר מאבן אחת, וגם מאפשרת ליישם מגוון של רעיונות – מכיוון שהאבנים לא חייבות להיות בגדלים או בחיתוכים זהים, מה שיוצר פוטנציאל לטבעת מקורית וחד פעמית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shani Kugman Jewelry (@shani.kugman)

יהלומים צהובים
במקרה של צבע היהלום, אפשר לנחש מה הבחירה הפופולרית ביותר – יהלום חסר צבע. אבל השנה תהיה שנת היהלומים הצהובים, שעושים קאמבק אחרי בערך עשור בו הם נדחקו הצדה.

טבעות Toi Et Moi
הטרנד הרומנטי הזה מתורגם מצרפתית ל"את ואני" או "אתה ואני", ונוטים לייחס את המקור לו לנישואים של נפוליאון וג'וספין. מדובר בטבעות עם שתי אבנים, שמגיעות לרוב בעיצוב של טבעת מלופפת, כשהן נפגשות בקצוות שלה. מדובר כמובן במטאפורה לזוגיות ולאיחוד בין שני אנשים, מה שמוסיף לערך הסנטימנטלי של הטבעת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SHUNA (@shunajewelrystudio)

טבעות בייצור מוסרי
טרנד הקיימות והצריכה המוסרית מתרחב מעולם האופנה לטבעות האירוסים, והלקוחות של ימינו מעדיפים ומעדיפות יותר ויותר יהלומי מעבדה סינטטיים – שהיוו רבע מהיהלומים בטבעות האירוסים שנרכשו במהלך 2021, והמגמה רק צפויה להתרחב. דרך אחרת ליישם את הטרנד היא למחזר יהלומים קיימים מתכשיטים ישנים, ולשלב אותם בעיצוב חדש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@green_diamonds_israel)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by YAMA (@yamajewelry)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dana Wagner (@danawagnerjewelry)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Juttou (@juttou)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by L A V I S H L Y (@lavishlynewyork)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Stav-fine-jewelry (@stavfinejewelry)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@zahav_atik)

השאירו תגובה