קנדל לובשת את הטרנד של החורף וגם אתם יכולים לקנות אותו

קנדל ג'נר נתפסה יוצאת מדינר עם קייטלין כשהיא לובשת ז'קט של מנגו שהוא לגמרי הדבר הכי חם שיש עכשיו. מדובר בחלק מטרנד משמעותי שהוא שילוב של חולצה וז'קט. עוד כמה טמפרטורות פחות וכולנו נלבש כאלה בדיוק

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2020

קנדל והז'קט הכי מדובר העונה (צילום:  Rachpoot לגטי אימג'ס)

קנדל והז'קט הכי מדובר העונה (צילום: Rachpoot לגטי אימג'ס)

בכל שנה אנחנו עוברות תהליך דומה – התמונות של הסלבס מעבר לים מבשרות לנו את בוא הסתיו קצת לפני שמזג האוויר הישראלי מאפשר לנו להתכסות בשכבות נוספות. מצד אחד קצת קשה לדמיין את עצמנו עושות שופינג חורפי או אפילו סתווי כשהמזגן עדיין פועל ברוב שעות היום, אבל מצד שני – זה מאפשר לנו לאסוף השראות לעונה הבאה וגם נותן לנו אופטימיות – אם הנשים של הוליווד כבר לובשות ז׳קטים עבים בערבים, בקרוב אצלנו!

האחרונה לעורר בנו קנאת סתיו היא קנדל ג׳נר, שצולמה כשהיא בדרך לארוחת ערב במסעדה הטרנדית נובו שבמאליבו בתלבושת שהייתה את אחותה קים וגיסה קניה ווסט גאים בתור חובבי בז׳ מושבעים. קנדל לבשה מכנסי עור לבנים וחולצת קרופ תואמת, מגפיים של סלין ומסכת פנים בגוון בז׳ מבית סקימס, אבל גולת הכותרת היא ללא ספק הז׳קט.

250 שקלים במנגו וזה שלכם (צילום:  Rachpoot לגטי אימג'ס)

250 שקלים במנגו וזה שלכם (צילום: Rachpoot לגטי אימג'ס)

החדשות הטובות? לא מדובר בז׳קט מאחד מבתי האופנה היוקרתיים ששולחים לקנדל מתנות על בסיס קבוע, אלא ז׳קט של מנגו שמחירו כ-270 ש״ח. הוא עדיין לא נמכר בארץ, אבל אפשר לשער שגם אם הדגם הספציפי הזה לא ינחת בישראל, תהיינה מספיק אופציות דומות במנגו וגם ברשתות האופנה האחרות.

מעבר לעובדה שמדובר בפריט חריש ושימושי, בעיקר בחורף הלא כל כך חורפי שיש בארץ, הז׳קט של קנדל הוא גם חלק מטרנד כל כך משמעותי לאחרונה שהוא אפילו קיבל שם חדש – Shacket. השאקט הוא שילוב בין המילים Shirt (חולצה) וז׳קט, וקל להבין למה – השאקט משמש כז׳קט והוא מחמם ורחב יותר מחולצה, אבל מעוצב באופן דומה עם כפתורים וצווארון ולעתים גם סיומת מעוגלת כפי שנהוג בחולצות מכופתרות. ברשתות האופנה העולמיות כבר אפשר למצוא המון גרסאות כאלה, כולל ז׳קטים משובצים שמזכירים את חולצות הפלאנל שגנבנו לאבא מהארון בניינטיז, ואין לנו ספק שברגע שהטמפרטורות בארץ ירדו עוד קצת, גם החנויות כאן יהיו מוצפות בשאקטים.

הז'קט של מנגו. הוא באמת הורס (צילום: מתוך האתר)

הז'קט של מנגו. הוא באמת הורס (צילום: מתוך האתר)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kendall jenner (@updatesonkendall) on

השאירו תגובה

 

  • ב ומישראל בלבד.
    נקנה מחנויות הרחוב ומעסקים הקטנים.

    מאת: נקנה רק מעסקים קטנים |‏ 25 באוקטובר 2020 | 12:46
  • אכן יפהפה, מחיר סביר, חנות אהובה – ביגוד גם שיקי וגם במחירים עממיים, מחכה שהחנויות תפתחנה !

    מאת: תמי |‏ 16 באוקטובר 2020 | 13:11