לחלום עליו: הצמיד הפופולרי הזה עולה מעל 20 אלף שקלים
צמיד האהבה של קרטייה אמנם עוצב לפני 50 שנה, אבל ממשיך לשמור על הרלוונטיות שלו ורק הולך ומתחזק. רעיון לוולנטיינס, אבל רק אם אתם משקיענים
View this post on Instagram
יש מעט מאוד פריטי אופנה שמצליחים להישאר רלוונטיים ונחשקים עשור אחר עשור. צמיד האהבה של קרטייה ללא ספק משתייך לקטגוריה הצרה והמחמירה הזו. על פי נתונים של “גוגל טרנדס” הוא לא רק שימר את מעמדו, אלא הגיע לשיאי התעניינות חדשים עם מפץ מתנות החגים של חודש דצמבר האחרון.
עכשיו, שניה לפני שאימת הוולנטיינס אוחזת באלפי אוהבים מסביב לעולם, הדיבור עליו שוב מגיע לפיק חדש, רשימות הסלבס שאוחזים לפחות באחד כמוהו מתארכות, ומדריכים מפורטים כיצד לשלב אותו בלוק כדי שיהיה הכי 2019 (תנו לנו לקצר לכם את זה – רצוי להעמיס כמה מהם) ממלאים את פלטפורמות האופנה השונות.
View this post on Instagram
גם מי שלא מכיר מקרוב את ההיסטוריה של הצמיד, שעוצב ב-1969 כפריט שניתן בין אוהבים, כנראה מודע להילה הסימבולית שאופפת אותו. חלק שמעו על הענידה וההסרה באמצעות המברג המפורסם, אחרים על הזוגות האייקונים ששיגררו אותו או על תו המחיר שמרחיק אותו מההמונים (החל מ-24 אלף שקלים), אבל מעטים לא שמעו עליו בכלל.
אינספור מובילי דעה אימצו אותו: בנות הקרדשיאן נשבו ונאזקו בקסמיו, נעמי ווטס, דקוטה פנינג ורבות אחרות. טימותי שאלמה הוא נער הפוסטר החדש של הצמידים, שמעטרים גם את פרקי הידיים של גברים רבים. שאלאמה הפגין את אהבתו לצמיד האהבה בטקס גלובוס הזהב האחרון, כשעטה על עצמו אוסף תכשיטים שלא היה מבייש סניף קטן של קרטייה. בין הפריטים: צמיד אהבה וזוג טבעות אהבה, שהפכו גם הן לסוג של אובססיה עולמית.
View this post on Instagram
צרכניות אופנה שסולדות מבחירות גנריות שאפשר לממש רק באמצעות חשבון בנק מרופד, פונות אל קטגוריות הוינטג' ומחכות למציאה מיוחדת ושווה באחד מאתרי היוקרה המציעים פריטי יד שניה. המחירים, אנא אל תתבלבלו, רק הולכים ומתנפחים עם הזמן ומוכיחים שמעבר לפריט סנטימנטלי, מדובר כאן בעצם גם בסוג של השקעה כלכלית חכמה.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
על הפנים, לא יפה בכלל
מאת: ספיר | 3 בפברואר 2019 | 20:17לא מבינה מה ההתלהבות מהצמיד. מחיר מופרז עבור צמיד שאין בו שום דבר מיוחד . עיצוב דיי בנאלי ורגיל ורק בגלל שיש לזה שם וזה מותג נראה שמרשים לקחת על זה כל כך הרבה כסף
מאת: אנונימית | 3 בפברואר 2019 | 11:11