מייגן, זה בשבילך: המותג שגורם לכוכבות לצאת לרחוב בחזייה

ג'י'ג'י ובלה, קיילי, קנדל וקורטני, אשלי גראהם, דקוטה ג'ונסון, ויקטוריה בקהאם, מדונה וגל גדות - זו רק רשימה חלקית מאד של סלבס שכבר התמכרו הלבשה התחתונה והעליונה של המותג הניו-יורקי הרותח הזה, ואנחנו בהחלט יכולות להבין איך זה קרה

מאת  | ‏ 7 אוגוסט 2018
 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

בעוד חזיית התחרה המבצבצת – והמהממת – של מייגן מרקל זכתה לתשומת לב שלילית בגלל השיוך שלה לבית המלוכה, שאר נשות המערב עדיין חופשיות לתת הצצה להלבשה התחתונה שלהן, כשהדוגמניות, השחקניות והאיט גירלז הכי לוהטות בעולם בוחרות לאחרונה במותג אחד – פלור דה מאל.

למרות השם הצרפתי (שפירושו "פרח הרשע"), פלור דה מאל הוא מותג אמריקאי, שהוקם על ידי ג׳ניפר זוקריני רק לפני כשש שנים. אמנם מדובר במותג חדש יחסית, אבל זוקריני הגיעה אליו אחרי שנים של ניסיון בתחום. היא הקימה בעבר את מותג הלנז׳רי הידוע "קיקי דה מונפרנס" ולאחר מכן איישה משרת מעצבת במעצמת ההלבשה התחתונה שהיא ויקטוריה'ס סיקרט.

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

בעוד פלור דה מאל התחיל כמותג הלבשה תחתונה, היום הוא כבר זולג גם לתחום ההלבשה העליונה, עם פריטים שאפשר ללבוש בחוץ אבל עדיין קורצים לחדר השינה. למשל – גופיות תחרה דקיקות, בגדי גוף, שמלות מעטפת, מעילי טרנץ׳ דקיקים ובוהקים ממשי, שמלות שקפקפות ושמלות סליפ מסאטן חלקלק, מכנסי משי רחבים ופיג׳מות שאפשר ללבוש למיטה או לשטיח האדום. וכן, יש גם בגדי ים.

בין המעריצות הרבות והמפורסמות של המותג תמצאו את ויקטוריה בקהאם שממש השבוע נתפסה בגופיה מגה-סקסית של המותג, ג׳יג׳י ובלה חדיד, קיילי ג'נר, אשלי גרהאם, קארדי בי, דקוטה ג׳ונסון ואפילו גל גדות, כשחלקן בוחרות בחזייה מבצבצת ואחרות מאמצות את פריטי המותג כבגדים עליונים. כיאה לעסק שהוקם ב-2012, חנות הדגל של פלור דה מאל היא אינטרנטית (וכן – עושה משלוחים לארץ). העסק כולו מנוהל בניו יורק, בסטודיו שהוא הדירה לשעבר של זוקריני, בקומה חמישית ללא מעלית.

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

באשר למחירים – בהחלט מדובר במותג יוקרתי. העיצובים המדויקים והסקסיים והבדים הטבעיים גורמים למחירים לטפס לטווח מאות עד אלפי שקלים. זוג תחתונים של המותג יעלה לכן כ-175 ש״ח, חזייה כ-475 ש״ח ושמלת משי או קימונו תחרה מתומחרים במעל אלפיים ש״ח. יחד עם זאת, אפילו הצצה מהירה באתר המותג תגרום לכן להבין בדיוק למה הפריטים האלה שווים את הבזבוז. הבדים, הגזרות, הצבעים, כולם צועקים נשיות ואיכשהו מצליחים לאזן בין סקס אפיל, רומנטיקה, תעוזה ונוחות.

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

 

A post shared by Fleur du Mal (@fleurdumalnyc) on

  • לא צנוע יש ילדים קטנים, וכל זה לא חדר הלבשה בקרוב עירום מלא לא אהבתי

    מאת: מלאך |‏ 7 באוגוסט 2018 | 16:27

השאירו תגובה